stat

Gdańskie marki zarejestrowane w Chinach

Pello Coffee od kilku lat wypala w Gdańsku, w sposób rzemieślniczy kawę z wielu zakątków świata - z ziaren pochodzących z Brazylii, Peru, Etiopii oraz Indii.
Pello Coffee od kilku lat wypala w Gdańsku, w sposób rzemieślniczy kawę z wielu zakątków świata - z ziaren pochodzących z Brazylii, Peru, Etiopii oraz Indii. mat.prasowe

Dwie gdańskie marki - Pello Coffee i Pellowski - zostały oficjalnie zarejestrowane na rynku chińskim. Produkty rodzinnej firmy z Gdańska trafią nie tylko do dużych odbiorców, w planach jest także walka o klienta detalicznego. Marka Pello Coffee to kawa wypalana według standardów rzemieślniczych, z marką Pellowski związane są produkty cukiernicze.


Chiny to dla naszych firm:

atrakcyjny rynek zbytu, miejsce do inwestycji i źródło kapitału

48%

duże wyzwanie, z którym nie każdy sobie poradzi

38%

zbyt odległy, egzotyczny i niebezpieczny region, który nie jest wart ryzyka

14%
  • zakończona

  • łącznie głosów: 191

- Niedawno otrzymaliśmy informację, że marka Pello Coffee została zarejestrowana w Chinach, dzięki czemu zyskaliśmy ochronę prawną. Czekaliśmy na to blisko 1,5 roku - tłumaczy Łukasz Pellowski, prezes Pello Coffee. - Z naszym partnerem biznesowym przygotowaliśmy nową strategię sprzedażny produktów Pello Coffee. Oprócz rynku HoReCa, będziemy chcieli dotrzeć również do klienta detalicznego.
Pello Coffee to pomysł Łukasza Pellowskiego, którego nazwisko kojarzy się mieszkańcom Trójmiasta raczej z wyrobami piekarniczymi i cukierniczymi.

- Trzy lata temu powstał projekt dotyczący stworzenia własnej marki kawy. Początkowo zbierałem wiedzę na temat tego, jak się kawę uprawia, w jaki sposób jest wypalana, jak jest magazynowana. Odwiedziłem różne palarnie i rozmawiałem z autorytetami z branży. Wybór padł na rzemieślniczy sposób palenia kawy i tak powstała marka Pello Coffee, która jest marką premium. Klientowi chcę dać produkt, jaki sam bym zakupił, rynek chiński jest obecnie jednym z największych rynków dóbr luksusowych - opowiada Łukasz Pellowski.
W planach jest także wejście z produktami Pello Coffee na rynek arabski. Na razie jednak Łukasz Pellowski skupia się na rynku lokalnym, który pozostaje głównym rynkiem zbytu.

- Rynek lokalny rozwija się dzięki wzrostowi świadomości konsumentów oraz wzrostowi oczekiwań co do jakości produktów spożywczych. Wspiera nas budzący się  lokalny patriotyzm w stosunku do producentów działających w najbliższym otoczeniu. Dla firmy Pellowski jest to naturalny kierunek rozwoju: świeże pieczywo - świeże wypieki - świeża kawa - tłumaczy Pellowski. - Chcemy dostarczać gotowe, kompleksowe rozwiązania dla miłośników kawy: kawę, sprzęt, akcesoria i szkolenia. Skupiamy się na rynku B2B oraz sieci sprzedaży Pellowski, gdzie można nie tylko spróbować serwowanej kawy, ale także zakupić wszystkie nasze kawy. Co ważne nasza kawa trafia do klientów bezpośrednio z palarni. Nie jest magazynowana.

Dodaj zdjęcie do artykułu

Opinie (33)

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Opinie niezwiązane z tematem artykułu, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.

- jeżeli uważasz, że dana opinia nie powinna się tu znaleźć, zgłoś ją do moderacji.

Moim zdaniem

Strefa start-up

Najczęściej czytane