• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Obsługa VIP-ów w Porcie Lotniczym w Gdańsku

21 września 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 

Port lotniczy oferuje swoim gościom obsługę w standardzie VIP. Sprawdzamy, czego mogą się spodziewać nawet najbardziej wymagający pasażerowie.



Port Lotniczy w Gdańsku obok standardowej obsługi pasażerów proponuje wymagającym podróżnym obsługę na wyższym poziomie - w standardzie VIP. Czym różni się ona od obsługi przeciętnego pasażera? Postanowiliśmy to ustalić.

Najważniejsza różnica to kameralny nastrój podczas kompleksowej odprawy biletowo-bagażowej, celnej oraz paszportowej, a także osobny punkt kontroli bezpieczeństwa. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z oferty, mogą pojawić się 10 minut przed odlotem pod warunkiem, że nie posiadają ze sobą rejestrowanego bagażu. Tyle wystarczy na przeprowadzenie odprawy.

- Jednak jeśli podróżny ma duży bagaż ze sobą musi zjawić się 35-40 minut przed odlotem lub dostarczyć przez swojego pracownika wcześniej - wyjaśnia Leszek Klepacz z lotniska w Rębiechowie.

Podczas pobytu w części VIP goście mogą korzystać z ekskluzywnego saloniku, który jest dostępny w formule "all inclusive", gdzie dostępne są napoje, słodycze, przekąski oraz kanapki.

-Każdy z naszych gości z saloniku VIP do samolotu jest dowożony indywidualnie limuzyną marki BMW. Ci, którzy nie mają ochoty z niej korzystać, mogą wjechać na teren lotniska własnym samochodem za dodatkową opłatą - wyjaśnia Klepacz.

W ramach obsługi VIP przewidziano także nieograniczony dostęp do prasy i internetu. Na czas trwania usługi zagwarantowane są też miejsca parkingowe przy wejściu do saloniku VIP. Tym podróżnym, którym przyjdzie czekać nieco dłużej niż zwykle na samolot lub odbiór z lotniska zagwarantowano komfortowe warunki do wypoczynku bądź efektywnej pracy.

- Obsługa lotniska pomaga także przy wyborze i rezerwacji hotelu, zamówieniu taksówki, czy też udziela informacji turystycznej, kolejowej, autobusowej, oraz lotniczej - podkreśla Leszek Klepacz.

Co ważne już w przyszłym roku, latem, obsługa będzie odbywać się w jeszcze bardziej komfortowych warunkach. Strefa VIP zostanie przeniesiona z terminala T1 do rozbudowanego terminala T2 - do jego zachodniej części.

- Pozwoli nam to wzbogacić ofertę dla pasażerów VIP - mówi Klepacz.

Ile opisana powyżej przyjemność kosztuje? Kompleksowa obsługa jednego pasażera przylatującego lub wylatującego z lotniska to koszt 300 zł netto. Za każdą dodatkową osobę należy zapłacić 200 zł.

Jeśli ktoś ma ochotę wjechać na płytę lotniska swoim samochodem musi zapłacić 1,5 tys. zł. W przypadku kolumny pojazdów będzie to kwota o 500 zł większa.


Jak skorzystać z oferty?

Port lotniczy w Gdańsku zachęca zainteresowane osoby lub firmy do wypełnienia formularza (PDF) i przesłanie go na numer faxu +48 58 348 13 32 lub e-mailem na adres: vip@airport.gdansk.pl.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (5) 2 zablokowane

  • a są podsłuchy ?

    • 7 5

  • zenada to co oferują vipom powinno byc na codzień dla wszystkich (2)

    poza wjazdem autem i odprawa 10 minut przed.

    • 4 7

    • Czyli Pan Donald kilka razy w tygodniu płaci 2 koła za kolumnę samochodów?

      • 6 2

    • hmm

      A gdzie pan widział kameralna odprawę... itd 200 czy więcej pasażerów linii Ryanair czy wizzair czy jakiejkolwiek innej?

      • 0 1

  • eee, gruby, masz coś?

    mi się ta inicjatywa bardzo podoba...

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Morawski

Prezes zarządu i udziałowiec przedsiębiorstwa POLYHOSE Poland. Grupa POLYHOSE jest globalną...

Najczęściej czytane