• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Przenieś numer do Limes i oszczędzaj

27 października 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 
Oferta Limes skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i do firm. Oferta Limes skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i do firm.

Trójmiejski operator telekomunikacyjny Limes uruchomił od 1 września możliwość przenoszenia numerów stacjonarnych do swojej sieci. Usługa przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i dla firm.



Możliwość przenoszenia numerów nie jest nowością na polskim rynku. Oferta Limes wyróżnia się jednak tym, iż, umożliwiając nam przeniesienie numeru, pozwala także zaoszczędzić pieniądze.

Zazwyczaj przy przenoszeniu numeru mamy kilka możliwość do wyboru: darmowe minuty, niższy abonament lub tanie koszty połączeń. Operatorzy niechętnie łączą je ze sobą, warunkując uzyskanie jednych, drugimi. Teraz każdy może wszystkie te zalety odnaleźć w jednej usłudze.

Z perspektywy biznesu, zachowanie dotychczasowego numeru, będącego podstawą kontaktu z klientami, jest niezwykle istotne - niejednokrotnie numer identyfikuje firmę, dlatego przeniesienie numeru obejmuje nie tylko klientów indywidualnych, ale także wszystkie firmy oraz instytucje.

Taryfy dla Biznesu są elastycznie dopasowane do potrzeb każdej firmy, która wykonuje duże ilości połączeń nie tylko wewnątrz sieci, ale również poza nią.

Przeniesienie numeru jest zupełnie darmowe. Klient nie ponosi żadnych kosztów. Numery są przenoszone w ciągu siedmiu dni, jeśli na wniosku klient nie poda innego terminu.

Wszystkie formalności związane z przeniesieniem numeru można załatwić podczas jednej wizyty w biurze Limes. Należy tylko wypełnić odpowiednie formularze, a Limes zajmie się przekazaniem wszystkich niezbędnych dokumentów operatorowi, aby numer klienta został przeniesiony na czas.

Ponadto, klienci, którzy zdecydują się na opcję "2w1", czyli internet i telefon, otrzymają dodatkowe darmowe minuty w pakiecie. Będą także mogli rozmawiać z innymi użytkownikami sieci Limes za darmo, bez żadnych limitów.

Oferta Limes przeznaczona jest zarówno dla tych klientów, którzy lubią bądź muszą dzwonić często, jak i dla tych, którzy z telefonu korzystają nieco rzadziej. Najniższy abonament to miesięczny koszt w wysokości zaledwie 10 zł.

Udogodnieniem dla wszystkich klientów sieci Limes jest eBOK, czyli elektroniczne biuro obsługi klienta. Dzięki niemu każdy klient może drukować swoje faktury, sprawdzać połączenia, analizować bilingi połączeń online i w pełni zarządzać swoim kontem.

W celu uzyskania interesujących państwa informacji o dostępności usług prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta firmy Limes lub zapraszamy na stronę www.limes.com.pl do działu "Usługi dla Domu" lub "Usługi dla Firm".

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (24) 1 zablokowana

  • jaki jest koszt rozmowy 1 minuty z tel komórkowym w UE ?

    na Waszej stronie nie ma jednoznacznej odpowiedzi

    • 13 1

  • "Najniższy abonament to miesięczny koszt w wysokości zaledwie 10 zł"

    Posiadam bramkę VoIP i telefon stacjonarny u jednego z operatorów i nie płacę żadnego abonamentu.
    A i ceny DUŻO bardziej przyzwoite.
    Abonamenty to relikt zeszłej epoki.

    • 21 4

  • To jeszcze powstają nowi operatorzy przewodowi? (1)

    Bo to tak jakby ktoś proponował nowe rejsy transatlantyckie.

    • 13 5

    • Powstają,tylko działają w innej technologii(voip)

      wszystko odbywa się za pośrednictwem sieci internetowej.
      A co rejsów to są takie w ofertach i rejs trwa około pół roku,dookoła kuli ziemskiej.

      • 5 0

  • Dobrze życzę waszej firmie ale jeśli chcecie sukcesu to nie reklamujcie sie na trojmiastopeel bo to zenada (1)

    nikt nie korzysta z usług reklamowanych na trojmiastopeel bo to żenujace chyba ktoś wam zle doradził.

    • 6 20

    • Jesteś w dużym błędzie. JA zagladam tutaj codziennie bo to jedyny przyjemny kompaktowy portal o 3mieście.

      • 5 2

  • Telefon

    Z telefonu stacjonarnego ku zdziwieniu wielu z moich powszedników wiele osób korzysta, wystarczy wziąć do ręki książkę telefoniczną TP

    Jak jakaś firma nie ma telefonu stacjonarnego to średnio to wygląda, no chyba że jakaś małą krzakowata :P

    Dla mnie nie ma znaczenia ważne, że płacę mniej.

    • 6 2

  • Polecam (4)

    Nasza firma przeniosła pięć numerów z tepsy do Limesa. W tp sa dodatkowo mieliśmy netie(prefiks automatyczny). Pomimo tych zabiegów i tak teraz płacimy ponad 35% taniej, także Limes jest konkurencyjny a dodatkowo po 3 miesiącach mogę stwierdzić , że mniej awaryjny.

    • 5 5

    • Piepszysz głupoty

      • 3 0

    • (1)

      szkoda mirku ze pracujesz w firmie limes. Trochę tania ta wasza akcja. Użytkownik Mika nawet nie zmienia swojego podpisu :)

      • 1 2

      • maroo udowodnij swoje racje a nie pitolisz

        • 0 0

    • obniżka o 35% to żadna rewelacja - ja przeszedłem do innej trójmiejskiej firmy i zmniejszyłem rachunki o ponad 70%

      wcześniej byłem w Netia

      • 1 1

  • awarie i balagan (2)

    szczesliwie zrezygnowalem z uslug tej firemki. wieczne trwajace po kilkadziesiat godzin awarie; balagan w papierach, do dzisiaj scigaja mnie za rzekomo niezaplacona fakture, mimo iz faktycznie mialem nadplate (niezwrocona); niekompetentna obsluga, nierozumiejaca najprostszych sformulowan w jezyku polskim; brak kontaktu pomiedzy poszczegolnymi dzialami powodujacy irytujaca koniecznosc wyjasniania wszystkiego od poczatku przy kazdym kontakcie.

    • 5 5

    • faktury (1)

      nie dogodzisz każdemu.
      zawsze znajdzie sie ktoś komu coś nie pasuje. Ja miałem stałe zlecenie w banku i z Limesa zrezygnowałem rok temu bo przeprowadziłem się gdzie nie mieli zasięgu, i załuję i jakoś nie miałem problemu z płatnościami, czy obsługą.

      Jak ktoś nie płaci rachunków to sam powinien mieć do siebie problem

      a co internet ma do telefonu?? :P

      • 1 2

      • Odniosę się tylko do tego:

        "a co internet ma do telefonu?? :P"
        W dzisiejszych czasach ma bardzo wiele,bo np.brak internetu to brak telefonu.
        VoIP - mówi to tobie coś?

        • 1 1

  • nie płacisz nie masz usług!

    zgłoś do moderacji opinię 2120336 2010-10-27 10:44 0000-00-00 00:00 faktury

    nie dogodzisz każdemu.
    zawsze znajdzie sie ktoś komu coś nie pasuje. Ja miałem stałe zlecenie w banku i z Limesa zrezygnowałem rok temu bo przeprowadziłem się gdzie nie mieli zasięgu, i załuję i jakoś nie miałem problemu z płatnościami, czy obsługą.

    Jak ktoś nie płaci rachunków to sam powinien mieć do siebie problem

    a co internet ma do telefonu?? :P

    • 3 3

  • voip

    nie wiem jak jest w limesie, ale bramki VOIP nie koniecznie działają na tym samym kablu co internet, w multimedii miałem telefon i faktycznie tak było nie miałam IT i nie było telefonu, ale mając w Limesie działało to inaczej i telefon działał bez zarzutu bo był po innym kablu

    • 2 1

  • (1)

    zresztą nie wnikam dalej nie jestem klientem już i nie chce się udzielać, nie widzę sensu, aby pisać o czymś z czego już nie korzystam. Jak korzystałem było super i żałuje, że nie mogę teraz korzystać.

    • 2 3

    • Kiepska akcja propagandowa pracowników Limes. Ale cóż. Jaka firma taka propaganda :)

      • 3 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy...

Najczęściej czytane