- 1 Nie ma zgody na dzierżawę zbożowego (27 opinii)
- 2 Niższe taryfy zamiast mrożenia cen (37 opinii)
- 3 Centra handlowe w Wielką Sobotę (84 opinie)
- 4 Etat zabiera nam życie (443 opinie)
- 5 Dorota Pyć została prezesem Portu Gdańsk (195 opinii)
- 6 Odwołania zarządu Lotos Kolej (102 opinie)
Trójmiejskie spotkania menedżerów sprzedaży
Co decyduje o sukcesie w sprzedaży? Produkt, cena... A może kluczowa jest postawa sprzedawcy? O tym, jak zarządzać zespołem sprzedażowym, o nowych narzędziach dla menedżerów sprzedaży, jak budować i wdrażać skuteczne strategie sprzedaży i jak zbudować skuteczny system premiowy będzie mowa na konferencji "Morfologia Sprzedaży", czyli największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi związanych ze sprzedażą.
Spotkanie odbędzie się w środę, 5 listopada w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Trzy Lipy 3 ). To trzecia edycja tej imprezy. Spotkanie jest skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży, przed którymi stoją takie trudne zadania jak wzmocnienie zespołu sprzedażowego i zwiększenie efektywności działań sprzedażowych. Inspirację będą mogli znaleźć właśnie na Morfologii Sprzedaży. Partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training - światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.
Zła wielozadaniowość - wróg nr 1 efektywnego zarządzania sprzedażą, storytelling w zarządzaniu zespołem sprzedażowym, kwestionariusz "Devine" - nowe narzędzie dla menedżerów sprzedaży czy wynagradzanie sił sprzedaży - to tylko niektóre z tematów, jakie zostaną poruszone przez zaproszonych ekspertów. Więcej informacji na stronie www.morfologiasprzedazy.pl
Zobacz także
Opinie (17)
-
2014-10-23 17:33
(3)
Już widzę to spotkanie - spotkają się w jednym miejscu ludzie, którym w życiu nie wyszło i zajęli się sprzedażą. W przerwach między wykładami jeden drugiego będzie nagabywał na podpisanie ubezpieczenia, umowy na telefon itp.
- 27 19
-
2014-10-23 20:31
chyba Tobie w życiu nie wyszło skoro masz czas na pisanie takich głupot...
- 6 8
-
2014-10-23 22:04
pasztetowa z mózgu
te pseudo szkolenia, dla niby menażerii mowa trawa, nauka machania łapami Wszystko aby domokrążca, komiwojażer mógł wcisnąć ludziom gary i koce po kilka patoli nauka ponglisza oling, troling. pitoling
- 8 3
-
2014-10-24 12:52
i jeszcze garnki...
- 1 1
-
2014-10-23 17:44
A Marek F. wraz z Bartelikiem W. też nauczali?
- 6 1
-
2014-10-23 18:45
Czy będzie Mengo menagero menagów MARCIN G. z amber? (2)
Menager bizness, bo się tak zastanawiam - patrze patrze , siedzę w biurze i obok biuro pośrednictwa - nic nie potrafią, dalej wyceny....... Ale właściwie to cały czas baby ględzą dalej jakieś plotkary z gazety........ Wszystko to menago....... Chwile potem dzwoni do mnie dzień dobry mamy promocje- no i oczywiście key account albo menago..... . Dzis menadżerowie bardziej patrzą na to żeby dobrze wpisać im tytuł niż to czym się zajmują -są tak uniwersalni ze nigdy wczesniej inaczej nie pracowali i nigdzie i niestety nic nie potrafią - a powinni być specjalistami. Tak się dzieje tylko w po-e-anym kraju.
- 11 4
-
2014-10-23 19:00
ma wpaść na chwilę z krótkim wykładem....
- 3 1
-
2014-10-23 23:55
do sd
Człowieku, a czy ty wiesz po co istnieje wielokropek? Po jaka cholere go nadużywasz!
- 3 0
-
2014-10-23 20:13
A może tak nauczyć się zawodu, hm, spawacza, ślusarza, a nie świrować pawiana, po to żeby nic nie robić, a zarobić.....
- 14 3
-
2014-10-23 20:42
Morfologia sprzedaży? (1)
- 11 0
-
2014-10-23 22:15
Martyrologia
Boże te nazwy
- 6 0
-
2014-10-23 21:08
Zarządzanie i marketing czyli tabelkologia. (1)
Dobry towar sam się sprzedaje, tylko badziewiasty potrzebuje armii ludzi najczęściej po jakimś tam dziwnym zarządzaniu i marketingu tworzących jakieś tabelki.....wyliczanki ......prognozy........ a nie mających pojęcia o produkcie.
- 6 6
-
2014-10-24 00:52
I dlatego jesteś tylko właścicielem sklepu
- 2 3
-
2014-10-23 21:14
Cena się liczy.
Menedżery z Bożej łaski - albo lepiej komiwojażerzy. .. wędrują od sklepu do sklepu, dają tanie gadżety - czyt. koraliki aby kier. placówki sprzedawał ich wyroby.
- 6 4
-
2014-10-23 21:36
Co decyduje o sukcesie w sprzedaży? Liczy sie reklama !!
W kraju gdzie Polacy wybierają tych co najwięcej obiecują gruszek na wierzbie to liczy sie tylko reklama .
- 4 2
-
2014-10-23 23:13
Martyrologia sprzedaży.
bla, bla, bla
- 3 1
-
2014-10-24 00:08
Program konferencji.
Po zapoznaniu się ze szczegółową rozpiską widzę, że sesja dotycząca każdego tematu trwa 30-40 minut. To nawet nie jedna godzina lekcyjna. Każe mi to sądzić, że zagadnienia będą omówione w bardzo pobieżny sposób, nawet bez specjalnego czasu na pytania i ewentualną dyskusję po wykładzie. I coś takiego kosztuje 490 plus vat od osoby. Myślę, że jakość nie jest warta tej ceny.
- 7 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.