• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiejskie spotkania menedżerów sprzedaży

VIK
23 października 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Spotkanie jest skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży. Spotkanie jest skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży.

Co decyduje o sukcesie w sprzedaży? Produkt, cena... A może kluczowa jest postawa sprzedawcy? O tym, jak zarządzać zespołem sprzedażowym, o nowych narzędziach dla menedżerów sprzedaży, jak budować i wdrażać skuteczne strategie sprzedaży i jak zbudować skuteczny system premiowy będzie mowa na konferencji "Morfologia Sprzedaży", czyli największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi związanych ze sprzedażą.



Spotkanie odbędzie się w środę, 5 listopada w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Trzy Lipy 3 zobacz na mapie Gdańska). To trzecia edycja tej imprezy. Spotkanie jest skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży, przed którymi stoją takie trudne zadania jak wzmocnienie zespołu sprzedażowego i zwiększenie efektywności działań sprzedażowych. Inspirację będą mogli znaleźć właśnie na Morfologii Sprzedaży. Partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training - światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.

Zła wielozadaniowość - wróg nr 1 efektywnego zarządzania sprzedażą, storytelling w  zarządzaniu zespołem sprzedażowym, kwestionariusz "Devine" - nowe narzędzie dla menedżerów sprzedaży czy wynagradzanie sił sprzedaży - to tylko niektóre z tematów, jakie zostaną poruszone przez zaproszonych ekspertów. Więcej informacji na stronie www.morfologiasprzedazy.pl
VIK

Wydarzenia

III Konferencja Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży (1 opinia)

(1 opinia)
konferencja

Zobacz także

Opinie (17)

  • (3)

    Już widzę to spotkanie - spotkają się w jednym miejscu ludzie, którym w życiu nie wyszło i zajęli się sprzedażą. W przerwach między wykładami jeden drugiego będzie nagabywał na podpisanie ubezpieczenia, umowy na telefon itp.

    • 27 19

    • chyba Tobie w życiu nie wyszło skoro masz czas na pisanie takich głupot...

      • 6 8

    • pasztetowa z mózgu

      te pseudo szkolenia, dla niby menażerii mowa trawa, nauka machania łapami Wszystko aby domokrążca, komiwojażer mógł wcisnąć ludziom gary i koce po kilka patoli nauka ponglisza oling, troling. pitoling

      • 8 3

    • i jeszcze garnki...

      • 1 1

  • A Marek F. wraz z Bartelikiem W. też nauczali?

    • 6 1

  • Czy będzie Mengo menagero menagów MARCIN G. z amber? (2)

    Menager bizness, bo się tak zastanawiam - patrze patrze , siedzę w biurze i obok biuro pośrednictwa - nic nie potrafią, dalej wyceny....... Ale właściwie to cały czas baby ględzą dalej jakieś plotkary z gazety........ Wszystko to menago....... Chwile potem dzwoni do mnie dzień dobry mamy promocje- no i oczywiście key account albo menago..... . Dzis menadżerowie bardziej patrzą na to żeby dobrze wpisać im tytuł niż to czym się zajmują -są tak uniwersalni ze nigdy wczesniej inaczej nie pracowali i nigdzie i niestety nic nie potrafią - a powinni być specjalistami. Tak się dzieje tylko w po-e-anym kraju.

    • 11 4

    • ma wpaść na chwilę z krótkim wykładem....

      • 3 1

    • do sd

      Człowieku, a czy ty wiesz po co istnieje wielokropek? Po jaka cholere go nadużywasz!

      • 3 0

  • A może tak nauczyć się zawodu, hm, spawacza, ślusarza, a nie świrować pawiana, po to żeby nic nie robić, a zarobić.....

    • 14 3

  • Morfologia sprzedaży? (1)

    • 11 0

    • Martyrologia

      Boże te nazwy

      • 6 0

  • Zarządzanie i marketing czyli tabelkologia. (1)

    Dobry towar sam się sprzedaje, tylko badziewiasty potrzebuje armii ludzi najczęściej po jakimś tam dziwnym zarządzaniu i marketingu tworzących jakieś tabelki.....wyliczanki ......prognozy........ a nie mających pojęcia o produkcie.

    • 6 6

    • I dlatego jesteś tylko właścicielem sklepu

      • 2 3

  • Cena się liczy.

    Menedżery z Bożej łaski - albo lepiej komiwojażerzy. .. wędrują od sklepu do sklepu, dają tanie gadżety - czyt. koraliki aby kier. placówki sprzedawał ich wyroby.

    • 6 4

  • Co decyduje o sukcesie w sprzedaży? Liczy sie reklama !!

    W kraju gdzie Polacy wybierają tych co najwięcej obiecują gruszek na wierzbie to liczy sie tylko reklama .

    • 4 2

  • Martyrologia sprzedaży.

    bla, bla, bla

    • 3 1

  • Program konferencji.

    Po zapoznaniu się ze szczegółową rozpiską widzę, że sesja dotycząca każdego tematu trwa 30-40 minut. To nawet nie jedna godzina lekcyjna. Każe mi to sądzić, że zagadnienia będą omówione w bardzo pobieżny sposób, nawet bez specjalnego czasu na pytania i ewentualną dyskusję po wykładzie. I coś takiego kosztuje 490 plus vat od osoby. Myślę, że jakość nie jest warta tej ceny.

    • 7 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Roman Walasiński

Prezes zarządu Swissmed Centrum Zdrowia. Ukończył Uniwersytet Gdański, Wydział Prawa i...

Najczęściej czytane