Każdego dnia docierają do nas informacje i historie przedsiębiorców, którzy zrobili coś wyjątkowego, odnieśli sukces. Bardzo często pojawia się myśl - "Dlaczego to o mnie nikt nie pisze, nie interesuje się moją działalnością i moim biznesem?". Istnieje przekonanie, że działania PR-owe są zarezerwowane tylko dla dużych marek. Jednak skuteczne tworzenie komunikatów prasowych możliwe jest także w małych przedsiębiorstwach.
Podobne wydarzenia
wtorek, godz. 08:00
piątek - niedziela, godz. 17:00
przedsprzedaż 1200 zł
Kolejne z cyklu spotkań MAKE YOUR BUSINESS BETTER zostało zaplanowane właśnie po to, żeby pokazać współczesnym właścicielkom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy używając do tego skutecznych technik i narzędzi PRowych. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.
W trakcie spotkania dowiesz się m.in. o:
Jak zaplanować działania PR w małej firmie?
Czy Public Relations jest rzeczywiście za darmo?
Czy warto współpracować z mediami regionalnymi
Czy przedsiębiorca rzeczywiście musi sam przygotowywać teksty dla prasy?
Jak pozyskać kontakty do dziennikarzy i budować listę mediów?
Jak zbudować profil publiczny przedsiębiorcy w internecie?
Oraz nauczysz się i wypracujesz własną "check listę", która pozwoli na samodzielne zorganizowanie publikacji PR. Spotkanie z pewnością zmieni Twoje podejście do PR i wyjdziesz z niego z konkretnymi narzędziami i działaniami, które możesz podjąć już następnego dnia.
Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.
Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:
Joanna Staniszewska: Jak wygląda i od czego zależy skuteczna komunikacja PR? Przykłady, wskazówki, działania krok po kroku.
Emilia Bartosiewicz: Jak stworzyć profil publiczny przedsiębiorcy - 5 skutecznych narzędzi online, które zwiększają rozpoznawalność w sieci
Ewa Czertak: Jak dobrze wypromować się wszędzie i przed każdym? PR w budowaniu rozpoznawalności osobistej marki.
JOANNA STANISZEWSKA - doradczyni marketingu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Prezeska doradztwa i agencji marketingowej you'll specjalizującej się w działaniach na rynkach międzynarodowych i w nowych mediach. Współzałożycielka międzynarodowego konsorcjum doradczego EFFENEX. Wykładowczyni akademicka i trenerka. Absolwentka prawa i studiów podyplomowych zarządzania zasobami ludzkimi, marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, psychologii biznesu.
Absolwentka szwajcarskich programów mentorskich: Trestle Group Foundation oraz "the Stars - for leaders of the next generation". Nominowana do Leadership Academy for Poland. Mentorka programów Fundacji Forum Mentorów. Doradzała Ministerstwu Gospodarki w obszarze nowoczesnej komunikacji. Zajmuje się strategiami wprowadzania na rynek nowych marek, budowaniem i zmianą wizerunku istniejących, planowaniem promocji projektów krajowych za granicą i zagranicznych w Polsce. Zarządzała między innymi markami kosmetycznymi (GOLDWELL, KMS California), odzieżową (Diverse). Współtworzy festiwal filmów online (10 minut festiwal)oraz stowarzyszenie macherki.com. Publikuje artykuły o tematyce marketingowej i HR. Misją jej jest zespołu jest wsparcie klientów w rozwoju poprzez powiązanie celów biznesowych z wartościami.
TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak wygląda i od czego zależy skuteczna komunikacja PR?
Przykłady, wskazówki, działania krok po kroku.
EMILIA BARTOSIEWICZ - wspólnik w Spółce Business Unlimited, twórczyni i prezes Lady Business Club - pierwszego w Polsce ogólnopolskiego klubu biznesowego dla właścicielek firm. Ekspert budowania osobistej marki w sieci. Redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl. Współtworzy Akademię Marki z Klasą. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność.
Wspiera przedsiębiorców, szczególnie w obszarze social media, PR, tożsamości internetowej. Doradza w prezentowaniu marki w sieci w odpowiednich kanałach. Wierzy, że budowanie marki osobistej przedsiębiorcy w sieci zwiększa jego rozpoznawalność w środowisku biznesowym. Szczególną uwagę zwraca na obecność marki kobiety biznesu w sieci.
TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak stworzyć profil publiczny przedsiębiorcy - 5 skutecznych narzędzi online, które zwiększają rozpoznawalność w sieci
EWA CZERTAK - Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor biznesu, mówca motywacyjny. Twórczyni Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Master Business Trener, level superior, od 2004 Certyfikowany coach ICC, praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, autorka artykułów o marce. Twórca autorskiego programu kursu budowania marki osobistej dla przedsiębiorców "Bądź widzialna marką" oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line, rekomendowany ekspert Brand 24. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.
Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami największych korporacji, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym.
TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak dobrze wypromować się wszędzie i przed każdym? PR w budowaniu rozpoznawalności osobistej marki.
Swoją historię marki przedstawi aktywna i ambitna kobieta biznesu, adeptka Akademii Marki z Klasą, członkini Lady Business Club, Ambasadorka Klasy 2016
ANNA KRÓL - Architekt IARP. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej. Współwłaściciel pracowni projektowej CKK ARCHITEKCI, założonej w 2002 roku. Od 2002r. członek Izby Architektów oraz od 1999r. członek Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Posiada uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń. Delegatka do Okręgowego Zjazdu Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów. Członek Rady Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów od 2014r. Przewodnicząca Komisji ds. Standardów wykonywania zawodu, umów i honorariów. Laureat w Konkursie "Profesjonaliści Forbesa 2012 - Zawody Zaufania Publicznego" w kategorii ARCHITEKT w województwie pomorskim.
Współwłaściciel (wspólnie z Małgorzatą Ossowską) pracowni projektowej CKK ARCHITEKCI, założonej w 2002 roku. W swoim dorobku ma ponad 900 000 metrów kwadratowych zaprojektowanych powierzchni obiektów o różnych funkcjach. Autorka projektów takich jak: Hotelu Copernicus w Toruniu, obiekt będący zdobywcą wielu nagród - medal Mercurius Gedanensis Międzynarodowych Targów Gdańskich dla najlepszej inwestycji hotelowej w 2009r., oraz Hotel Roku - 2 miejsce w kategorii Design; współautorka projektu budynku biurowego siedziby SKOK w Gdyni, który otrzymał nagrodę Prezydenta Gdyni dla najlepszych inwestycji roku "Czas Gdyni"., autorka projektu Centrum Innowacji Energetycznych "Dom Planety" w Gniewinie. Zdobyła pierwsze wyróżnienie w konkursie pod patronatem SARP za projekt "Zagospodarowania przestrzennego terenu wokół Stadionu Narodowego w Warszawie" w 2008 roku oraz wyróżnienie w konkursie pod patronatem SARP za projekt "Baltic Molo Park" w Świnoujściu w 2012 roku.
Do udziału zachęcamy:
- przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych
- właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
- osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.
- członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące
- osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą
Wymagana wcześniejsza rejestracja: milena.szczesna@businessunlimited.pl
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.
Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.
Organizator spotkania: Business Unlimited - firma konsultingowo - marketingowo - PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.
Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność. W skład konceptu wchodzą marki: Lady Business Club, Akademia Marki z Klasą, Marka z Klasą, portal biznesowy ladybusiness.pl, tytuł Ambasadorka Klasy oraz Agencja Marketingu Osobistego.
Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.
Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.