- 1 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (96 opinii)
- 2 Fuzji Lotos-Orlen nie można cofnąć (176 opinii)
- 3 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (15 opinii)
- 4 Jest umowa na czarter FSRU (11 opinii)
- 5 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (26 opinii)
- 6 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy (17 opinii)
Aiton Caldwell SA zanotował wzrost przychodów
11 kwietnia 2012 (artykuł sprzed 12 lat)
Spółka Aiton Caldwell działająca w sektorze hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, opublikował wyniki finansowe za 2011 rok. Przychody ze sprzedaży, po zmianie polityki rachunkowości, wyniosły 10,2 mln zł, wzrastając tym samym o 47 proc. wobec roku wcześniejszego. W 2012 roku zarząd stawia na rozwój marek własnych i ekspansję zagraniczną.
W 2011 r. przychody ze sprzedaży wzrosły o 47 proc. do poziomu 10,2 mln zł w ujęciu nowej polityki rachunkowości. W 2010 roku osiągnęły poziom 6,9 mln zł. Spółka zanotowała zysk ze sprzedaży, po zmianie polityki rachunkowości, w wysokości 687 tys. zł (spadek o 29 proc.). Wynik z działalności operacyjnej został wypracowany na poziomie 973 tys. zł (wzrost o 9 proc.), natomiast zysk netto - 758 tys. zł (wzrost o 12 proc.). Wartość EBITDA z uwzględnieniem amortyzacji, wzrastając o 32 proc., wyniosła 2 484 tys. zł.
W kwietniu 2011 roku, FreecoNet Tlenofon SA oficjalnie zmienił nazwę na Aiton Caldwell SA. Rebranding spółki to jeden z elementów strategii zakładającej sprawne zarządzanie, ówczesnymi i przyszłymi markami, konsolidację branży oraz planowany wówczas debiut na rynku NewConnect.
erka