- 1 Niższe taryfy zamiast mrożenia cen (69 opinii)
- 2 Nie ma zgody na dzierżawę zbożowego (44 opinie)
- 3 Centra handlowe w Wielką Sobotę (88 opinii)
- 4 Etat zabiera nam życie (444 opinie)
- 5 Dorota Pyć została prezesem Portu Gdańsk (201 opinii)
- 6 142 mln zł na modernizację w Porcie Wewnętrznym (33 opinie)
Aiton Caldwell podbija Europę i USA
2 maja 2013 (artykuł sprzed 10 lat)
Spółka Aiton Caldwell rozszerzyła swoją strategię, w ramach której oferuje usługi telekomunikacyjne w chmurze dla segmentu MSP oraz klientów indywidualnych. Partnerom zewnętrznym dostarcza własne rozwiązania działające w tym modelu (PaaS - Platform as a Service). Taki schemat współpracy został już wdrożony w Rumunii oraz w USA. W kręgu zainteresowań gdańskiej spółki pozostaje rynek ukraiński, węgierski, czeski i irlandzki.
- Dotychczasowe osiągnięcia - zbudowanie kilku znaczących marek na rynku telekomunikacyjnym i zdobycie pozycji jednego z liderów krajowego rynku usług telekomunikacyjnych w chmurze spowodowały, że musieliśmy w minionym roku zadać sobie pytania, odnośnie tego po co robimy to co robimy, co dalej oraz jak chcemy to osiągnąć - informuje Jan Wyrwiński, prezes zarządu Aiton Caldwell SA. - W wyniku zaangażowania Rady Nadzorczej, klientów i oczywiście pracowników, znajdujemy odpowiedzi na powyższe pytania oraz wyciągamy z nich wnioski, co będzie z pewnością mocno zauważalne w naszych działaniach i komunikacji w następnych kilkunastu miesiącach.
Aiton Caldwell SA podpisał w lipcu 2012 roku dwie strategiczne umowy partnerskie, dzięki czemu technologia gdańskiej firmy pojawiła się w Rumunii i Stanach Zjednoczonych. Skutkiem zawarcia porozumień było powołanie do życia rumuńskiej marki Alonia Business i amerykańskiej SYNNEX CLOUDSolv SOHO VoIP - rozwiązań telekomunikacyjnych w technologii SaaS dla klientów biznesowych. Współpraca została oparta o model, w którym Spółka oferuje partnerowi własne rozwiązania telekomunikacyjne, dostępne na platformie w chmurze (PaaS). W kręgu zainteresowań gdańskiej spółki pozostaje rynek ukraiński, węgierski, czeski i irlandzki.
W roku 2012 spółka odnotowała ponad 21 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu z rokiem 2011. Obserwowana zmiana - o blisko 2,2 mln zł, do poziomu 12 427 tys. zł, spowodowana była wzrostem liczby klientów produktów spółki oraz wzrostem przychodów z tytułu rozliczeń międzyoperatorskich. Pomimo wzrostu przychodów zysk netto (651 tys. zł) spadł o 14 proc., w stosunku do roku poprzedniego.
erka
Miejsca
Opinie (1)
-
2013-05-15 23:27
Good news!
Rewelacja, tak trzymać! :)
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.