• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Arla Foods stawia na rozwój i edukację swoich pracowników

13 grudnia 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
  • Już za rok Arla GSS będzie świętować swoje dziesięciolecie w Gdańsku, co sprawia, że jest jedną z najdłużej funkcjonujących firm w obszarze Shared Service Center w Trójmieście.

Dziś pracujesz w Gdańsku, a za chwilę możesz znaleźć się na kilka miesięcy w biurze Arli w Dubaju, Danii czy w Niemczech. Takie możliwości daje Globalne Centrum Finansowe Arla Foods w ramach swojego nowego projektu wymiany pracowników.



- Średnia wieku naszych pracowników to 30 lat, czyli wiek, w którym głównie stawiamy na doskonalenie swoich umiejętności, poznawanie świata i dynamiczne rozwijanie swojej kariery, stąd też program wymiany pracowników był dla nas strzałem w dziesiątkę. W 2017 roku 10 osób podjęło wyzwanie i wzięło udział w programie wymiany pracowników od Danii przez Szwecję, Wielką Brytanię i Niemcy po kierunki egzotyczne, takie jak Dubaj czy Kuwejt. Program trwający od 3 do 12 miesięcy poszerza horyzonty, uczy nowych kompetencji, pozwala na zdobycie wiedzy o globalnej organizacji, a jednocześnie staje się oryginalną i nowoczesną formą rozwoju - mówi Patrycja Szałach, Service Delivery Manager.
- Kiedy dowiedziałam się o możliwości poprowadzenia projektu w Dubaju przez okres 3 miesięcy, pomyślałam, że ta oferta jest skierowana właśnie do mnie. Od pewnego czasu interesowałam się zarządzaniem projektami, więc była to doskonała okazja do sprawdzenia się w nowej roli. Bardzo podobają mi się regionalne biura i międzynarodowa atmosfera w Dubaju. Przez ten czas nauczyłam się dużo nowego o projekcie i o w tym regionie - opowiada Urszula Karwacka, Cash Management Expert, która w ramach projektu realizowała zadania w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze, Kuwejcie i Libanie.
Już za rok Arla GSS będzie świętować swoje dziesięciolecie w Gdańsku, co sprawia, że jest jedną z najdłużej funkcjonujących firm w obszarze Shared Service Center w Trójmieście. Aktualnie zatrudnia ponad 350 osób, głównie w obszarze finansów, bankowości, rachunkowości, specjalistów ds. zakupów, HR czy osoby z doświadczeniem w obszarze Robotics Process Automation. Już na początku 2018 roku, zgodnie z planem rozwoju oraz strategią firmy gdańskie biuro wzbogaci się o nowych kolegów z obszaru IT, tworząc kilkadziesiąt dodatkowych miejsc pracy.

W związku ze stałym wzrostem organizacja stawia na rozwój pracowników, co długofalowo przekłada się na sukces całej firmy. Arla GSS wychodzi naprzeciw oczekiwaniom młodej i dynamicznej populacji poprzez ciekawe możliwości rozwoju, takie jak program wymiany pracowników, czy tzw. Learning Week, który odbył się w tym roku w Gdańsku już po raz piąty. To intensywny czas zdobywania wiedzy, spotkań i warsztatów, które mają na celu rozwój kompetencji wszystkich pracowników. W tegorocznej edycji zaoferowano 40 różnorodnych szkoleń, do których poprowadzenia zaproszono 60 trenerów, również partnerów biznesowych z różnych krajów.

- Jak dotychczas we wszystkich edycjach "tygodnia szkoleń" pojawiło się więcej zgłoszeń niż miejsc, co daje nam poczucie sukcesu naszej inicjatywy i motywuje do organizacji następnych pomysłowych wydarzeń w kolejnych latach. Każdy pracownik mógł zaaplikować na trzy warsztaty lub szkolenia z obszaru rozwoju personalnego i umiejętności liderskich, wiedzy o biznesie oraz wiedzy operacyjno-procesowej. W tym roku postawiliśmy na takie obszary rozwojowe jak: zarządzanie czasem, asertywność, myślenie pytaniami, umiejętność prezentacji, różnice kulturowe czy efektywna komunikacja, ale także zarządzanie projektami czy zagadnienia z zakresu podatków - mówi Beata Skowrońska, specjalista ds. szkoleń i rozwoju pracowników w Arla GSS.
Firma oferuje również program dofinansowania kursów zawodowych, językowych czy studiów podyplomowych. Co roku prowadzony jest program rozwoju "Talentów", w ramach którego jego uczestnicy mają okazję pracować nad wspólnym projektem, odwiedzić zakłady produkcyjne Arla Foods oraz uczestniczyć w licznych zajęciach udoskonalających umiejętności zarówno interpersonalne, jak i procesowe.

- Nasza firma ciągle się rozwija, stąd też staramy się być konkurencyjni na rynku i trafiać z naszą ofertą do jak największej liczby odbiorców, czyli przyszłych pracowników. W tym celu przygotowaliśmy kampanię informacyjną dotycząca naszego centrum w Gdańsku, w którym obalamy stereotypy pracy w finansach poprzez humorystyczny spot. Zdecydowaliśmy się również udostępnić wirtualnie nasze biuro, tak aby każdy mógł zajrzeć do nas w każdym momencie (wirtualna wycieczka). Z naszym przekazem chcemy dotrzeć do studentów i absolwentów, ale także do tych, którzy są zmęczeni korporacyjnym życiem i szukają nowych wyzwań w skandynawskiej organizacji, gdzie mocno stawiamy na balans życia zawodowego i rodzinnego. Jesteśmy firmą globalną, ale w skandynawskim wydaniu - dodaje Patrycja Spinek, Junior HR Specialist.

We are Arla GSS!

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (21) 1 zablokowana

  • Reklamą firmy jej pracownicy (3)

    To prawda, reklamą firmy są jej pracownicy. Gdyby pracownicy byli usatysfakcjonowani praca, nie miałaby miejsca tak duża rotacja no i firma nie musiałaby uciekać się do sponsorowanych artykułów. Arla nie za bardzo dbała o pracowników, którzy masowo rezygnowali z pracy., miejsce doświadczonych osób zajęli studenci. zła
    sława szybko się po Trójmieście roznosi, o Arli raczej mówi się negatywnie.

    • 9 4

    • Dw. Dyrekcja Arla (1)

      Zacznijcie dbać o specjalistów z kilkuletnim stażem, mowa o o wynagrodzeniach.
      To oni są waszą opinią w Kraju i na Pomorzu.
      Ci,niedowartosciowami, z dużą wiedzą, zarabiający obecnie w Swarovskim, DNV,Thysennkrupp, i innych, dużo,dużo,więcej

      • 7 0

      • Jak sobie przypomnę to korposzczurowską rekrutacje w Thyssenkrupp to mi się odechciewa :)

        • 0 0

    • Reklamą jej pracownicy

      Wlasnie oni sa w filmach Arli :-)

      • 1 1

  • Rozczarowany

    Dobra praca na start po studiach. Nic więcej.

    • 3 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Halbryt

Odpowiedzialny za wytyczanie kierunków rozwoju SESCOM, określanie zadań strategicznych oraz...

Najczęściej czytane