• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Arla GSS: dużo nowych ofert pracy

7 marca 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Arla planuje zatrudnić ponad 50 pracowników w nowym centrum obsługi klienta. Arla planuje zatrudnić ponad 50 pracowników w nowym centrum obsługi klienta.

Ta skandynawska spółdzielnia, której właścicielami są aż 12 500 rolników, stawia na zrównoważony rozwój, redukcję emisji gazów cieplarnianych i dbałość o środowisko naturalne. Dlatego rozwija swoją działalność w Polsce, a w szczególności w Gdańsku, gdzie działa Arla Global Shared Services - Centrum Usług Wspólnych, które zapewnia mleczarniom Arla Foods oraz centrali firmy najlepszy możliwy serwis w dziedzinie księgowości, finansów, HR, zaopatrzenia i logistyki oraz zarządzania projektami i operacjami IT. To już niemal 600 osób pracujących w biurze we WrzeszczuMapka, a w planach powstanie nowe centrum obsługi klienta.




Dlaczego warto pracować w Arla GSS?


To firma, która kładzie nacisk na etos spółdzielni, czyli wspólną pracę, by tworzyć lepsze produkty z korzyścią dla właścicieli gospodarstw i konsumentów. To także organizacja otwarta na potrzeby i pomysły klientów, a jednocześnie odpowiedzialna i zorientowana na zrównoważony rozwój. Każdy pracownik Arli może poczuć, że ma pozytywny wpływ na otoczenie.

W Gdańsku Arla zaczynała od zespołu księgowych, którzy zapewniają płatności dla właścicieli farm. Następnie powstały zespoły zajmujące się zaopatrzeniem i zakupami, a także HR Shared Services, czyli dział zajmujący się procesami personalnymi pracowników na całym świecie. Jesienią 2017 roku rozpoczęto budowę IT hubu, który z roku na rok zatrudnia coraz więcej ekspertów w dziedzinie IT. Dzięki temu Arla jest w stanie tworzyć nowe rozwiązania informatyczne dla oddziałów na całym świecie.

Nowy departament w Gdańsku to szansa na pracę dla pasjonatów, którzy chcą zapewnić wsparcie dla klienta na najwyższym poziomie przy wykorzystaniu nowych technologii.

Obecnie Arla planuje zatrudnić ponad 50 pracowników w nowym centrum obsługi klienta. Ambicją centrum jest wzmocnienie efektywności, skuteczności w działaniach na rzecz klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości usług w Europie dziś i w przyszłości.


To doskonała okazja dla osób z doświadczeniem w Customer Service, ale także dla początkujących specjalistów. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz w niektórych przypadkach biegła znajomość dodatkowych języków obcych, takich jak duński, niemiecki i francuski. Poza znajomością języków obcych atutem będzie na pewno otwartość na wyzwania i proaktywna postawa w duchu Can-Do.

Do głównych zadań departamentu Customer Service w Gdańsku należeć będzie budowanie strategii i działań Customer Experience dla organizacji w zgodzie ze strategią firmy.

By w pełni realizować potrzeby i usprawniać procesy obsługi klienta w organizacji, Arla zapewni nowym pracownikom narzędzia, które należą do najlepszych rozwiązań takich jak m.in. Salesforce. Ponadto wprowadzane globalnie w centrach obsługi klienta automatyzacje sprawią, że konsultanci będą mieli ciekawe zadania.

Arla przede wszystkim skupia się na dbaniu o pracowników, którzy mają możliwość pracy w taki sposób, jaki im odpowiada, w miejscu, które wydaje się do tego najlepsze. Arla przede wszystkim skupia się na dbaniu o pracowników, którzy mają możliwość pracy w taki sposób, jaki im odpowiada, w miejscu, które wydaje się do tego najlepsze.

Co jeszcze oferuje Arla?


Gdańskie biuro to nie tylko wspaniały widok na panoramę Gdańska, ale przede wszystkim wyposażenie, przestronność i układ pomieszczeń w modelu Activity Based Working. Piękna i przestronna kuchnia, tzw. fun-room z PlayStation dla pracowników, obowiązkowy stół do piłkarzyków oraz wygodne, eleganckie pokoje do pracy w grupach: na spotkania projektowe, szkolenia, burze mózgów.

Arla przede wszystkim skupia się na dbaniu o pracowników, którzy mają możliwość pracy w taki sposób, jaki im odpowiada, w miejscu, które wydaje się do tego najlepsze. W organizacji stawia się przed wszystkim na rozwój, możliwość poszerzania horyzontów, nabywanie nowych kompetencji, przy zachowaniu jak największej satysfakcji, aby praca była po prostu ciekawa i angażująca. Niewątpliwie ma na to wpływ również hybrydowy system pracy, w którym osoby ceniące pracę z domu przez większą część tygodnia mogą korzystać z opcji zdalnej.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

 

Ludzie biznesu

Bogdan Górski

prezes Przedsiębiorstwa Budowlanego „Górski”.Spółkę, ze stu procentowym kapitałem...

Najczęściej czytane