Masz produkt, ale wyzwaniem jest jego prezentacja? Ciężkim orzechem do zgryzienia są dla ciebie wystąpienia publiczne? Zastanawiasz się, jak zapanować nad stresem przed ważnym spotkaniem?
Podobne wydarzenia
środa, godz. 17:30
Gdańsk,
NCK
Wstęp wolny
w każdy wtorek (do 31.12), godz. 9:30
Gdańsk
Wstęp wolny
Podczas edukacji szkolnej uczyliśmy się pisać wypracowania i powtarzać sformułowane przez innych opinie. Tymczasem to opowiadanie historii i dzielenie się z innymi własnym doświadczeniem jest umiejętnością, którą nieustannie warto doskonalić.
Dobra opowieść tworzy wartość, więc wykorzystaj storytelling i visual storytelling w budowaniu marki. Poznaj techniki oddechowe, które pomogą zapanować nad stresem i przygotować się do wymagających spotkań i wystąpień publicznych. Popracuj z własną motywacją zanim spotkasz się z klientami. Postaw na prawdziwość i autentyczność, i opowiedz swoją historię.
W trakcie warsztatów poruszymy następujące tematy:
- tworzenie marki poprzez opowiadanie o własnych doświadczeniach w biznesie, a nawet w życiu
- storytelling i tworzenie treści wizualnych, aby przyciągać uwagę klientów
- budowanie marki osobistej - jak to robić mądrze i skutecznie? jak wykorzystać do tego popularne narzędzia internetowe?
- przygotowanie do wystąpień publicznych i panowanie nad stresem poprzez techniki oddechowe oraz pracę z własną motywacją
Warsztaty są przeznaczone dla osób prowadzących własny biznes, jak i przedstawicieli branż kreatywnych - m.in. projektantów, programistów czy twórców. Adresujemy je także do organizacji pozarządowych i pracowników instytucji publicznych.
Szkolenie poprowadzą:
Maria Olszewska - od 2013 jest właścicielką firmy doradczej MjjO. Prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu fundraisingu, crowdfundingu, nawiązywania relacji biznesowych w językach polskim, angielskim, włoskim. Ma doświadczenie w konferansjerce i organizacji imprez kulturalnych, wydarzeń szkoleniowych, produkcji teatru niezależnego. Współpracowała m.in. z Miastem Gdańsk, Europejskim Centrum Komunikacji i Kultury w Warszawie, Inkubatorem Przedsiębiorczości Starter, Oliwską Grupą Konsultingową, Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu, Centrum Arrupe, Inhope International Association of Internet Hotlines z Holandii, International Shang Shung Institute z Włoch, Uniwersytetem Morskim w Gdyni, Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni. Prywatnie miłośniczka aktorstwa występująca w teatrze niezależnym.
Adam Majewski - autor licznych publikacji oraz podróżnik, trener biznesu, wykładowca akademicki. Od 2003 w branży public relations. Był rzecznikiem prasowym, dyrektorem wydawnictwa i prezesem agencji PR. Uprawia kolarstwo przełajowe. Miłośnik podróżowania, w szczególności po Syberii i Ałtaju.
Dobra opowieść tworzy wartość, więc wykorzystaj storytelling i visual storytelling w budowaniu marki. Poznaj techniki oddechowe, które pomogą zapanować nad stresem i przygotować się do wymagających spotkań i wystąpień publicznych. Popracuj z własną motywacją zanim spotkasz się z klientami. Postaw na prawdziwość i autentyczność, i opowiedz swoją historię.
W trakcie warsztatów poruszymy następujące tematy:
- tworzenie marki poprzez opowiadanie o własnych doświadczeniach w biznesie, a nawet w życiu
- storytelling i tworzenie treści wizualnych, aby przyciągać uwagę klientów
- budowanie marki osobistej - jak to robić mądrze i skutecznie? jak wykorzystać do tego popularne narzędzia internetowe?
- przygotowanie do wystąpień publicznych i panowanie nad stresem poprzez techniki oddechowe oraz pracę z własną motywacją
Warsztaty są przeznaczone dla osób prowadzących własny biznes, jak i przedstawicieli branż kreatywnych - m.in. projektantów, programistów czy twórców. Adresujemy je także do organizacji pozarządowych i pracowników instytucji publicznych.
Szkolenie poprowadzą:
Maria Olszewska - od 2013 jest właścicielką firmy doradczej MjjO. Prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu fundraisingu, crowdfundingu, nawiązywania relacji biznesowych w językach polskim, angielskim, włoskim. Ma doświadczenie w konferansjerce i organizacji imprez kulturalnych, wydarzeń szkoleniowych, produkcji teatru niezależnego. Współpracowała m.in. z Miastem Gdańsk, Europejskim Centrum Komunikacji i Kultury w Warszawie, Inkubatorem Przedsiębiorczości Starter, Oliwską Grupą Konsultingową, Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu, Centrum Arrupe, Inhope International Association of Internet Hotlines z Holandii, International Shang Shung Institute z Włoch, Uniwersytetem Morskim w Gdyni, Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni. Prywatnie miłośniczka aktorstwa występująca w teatrze niezależnym.
Adam Majewski - autor licznych publikacji oraz podróżnik, trener biznesu, wykładowca akademicki. Od 2003 w branży public relations. Był rzecznikiem prasowym, dyrektorem wydawnictwa i prezesem agencji PR. Uprawia kolarstwo przełajowe. Miłośnik podróżowania, w szczególności po Syberii i Ałtaju.