• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Autoprezentacja, wystąpienia publiczne i storytelling

Masz produkt, ale wyzwaniem jest jego prezentacja? Ciężkim orzechem do zgryzienia są dla ciebie wystąpienia publiczne? Zastanawiasz się, jak zapanować nad stresem przed ważnym spotkaniem?

Podczas edukacji szkolnej uczyliśmy się pisać wypracowania i powtarzać sformułowane przez innych opinie. Tymczasem to opowiadanie historii i dzielenie się z innymi własnym doświadczeniem jest umiejętnością, którą nieustannie warto doskonalić.

Dobra opowieść tworzy wartość, więc wykorzystaj storytelling i visual storytelling w budowaniu marki. Poznaj techniki oddechowe, które pomogą zapanować nad stresem i przygotować się do wymagających spotkań i wystąpień publicznych. Popracuj z własną motywacją zanim spotkasz się z klientami. Postaw na prawdziwość i autentyczność, i opowiedz swoją historię.

W trakcie warsztatów poruszymy następujące tematy:
- tworzenie marki poprzez opowiadanie o własnych doświadczeniach w biznesie, a nawet w życiu
- storytelling i tworzenie treści wizualnych, aby przyciągać uwagę klientów
- budowanie marki osobistej - jak to robić mądrze i skutecznie? jak wykorzystać do tego popularne narzędzia internetowe?
- przygotowanie do wystąpień publicznych i panowanie nad stresem poprzez techniki oddechowe oraz pracę z własną motywacją

Warsztaty są przeznaczone dla osób prowadzących własny biznes, jak i przedstawicieli branż kreatywnych - m.in. projektantów, programistów czy twórców. Adresujemy je także do organizacji pozarządowych i pracowników instytucji publicznych.

Szkolenie poprowadzą:
Maria Olszewska - od 2013 jest właścicielką firmy doradczej MjjO. Prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu fundraisingu, crowdfundingu, nawiązywania relacji biznesowych w językach polskim, angielskim, włoskim. Ma doświadczenie w konferansjerce i organizacji imprez kulturalnych, wydarzeń szkoleniowych, produkcji teatru niezależnego. Współpracowała m.in. z  Miastem Gdańsk, Europejskim Centrum Komunikacji i Kultury w Warszawie, Inkubatorem Przedsiębiorczości Starter, Oliwską Grupą Konsultingową, Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu, Centrum Arrupe, Inhope International Association of Internet Hotlines z Holandii, International Shang Shung Institute z Włoch, Uniwersytetem Morskim w Gdyni, Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni. Prywatnie miłośniczka aktorstwa występująca w teatrze niezależnym.

Adam Majewski - autor licznych publikacji oraz podróżnik, trener biznesu, wykładowca akademicki. Od 2003 w branży public relations. Był rzecznikiem prasowym, dyrektorem wydawnictwa i prezesem agencji PR. Uprawia kolarstwo przełajowe. Miłośnik podróżowania, w szczególności po Syberii i Ałtaju.

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy...