• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Bądź Doradcą, który nie boi się telefonu

Zapraszamy na cykliczne comiesięczne spotkania szkoleniowe, na które zapraszamy ludzi ze świata sprzedaży i obsługi klienta. Rozmawiać będziemy na tematy, dzięki którym możecie stawać się lepszymi handlowcami, doradcami, dyrektorami i managerami. Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

maj 23-25

czwartek - sobota

Wstęp wolny
cze 13

czwartek, godz. 8:50

bilety 250 zł
ulgowy 150 zł
Na pierwszym spotkaniu z Darią omawiać będziemy rozmowy telefoniczne - dedykujemy je każdemu, kto przynajmniej raz rzucił słuchawką po rozmowie z klientem.

Dlaczego warto wziąć udział?
- zburzysz mur w swojej głowie - dowiesz się jak poradzić sobie z uprzedzeniami wobec osób, do których dzwonisz, zbudujesz pewność siebie oraz nauczysz się radzić sobie z odmową
- podniesiesz efektywność kontaktów telefonicznych
- nauczysz się skutecznie umawiać spotkania z klientem
- wyszkolisz asertywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych
- dowiesz się jakie są najczystsze błędy w rozmowie z klientem i jak ważna jest kultura rozmowy telefonicznej

Opinie 1 zablokowana

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Sławomir Halbryt

Odpowiedzialny za wytyczanie kierunków rozwoju SESCOM, określanie zadań strategicznych oraz...