Bursztynowa edycja i podwójna premiera. Sunreef Yachts na targach w Dubaju


Gdańska stocznia Sunreef Yachts szykuje się do podwójnej premiery. Pod koniec lutego na targach Dubai International Boat Show 2018 zaprezentuje najnowszy model - 40 Open Sunreef Power oraz Sunreef Supreme 68 Power Athena. A przed stocznią kolejny niezwykły projekt, tym razem bursztynowy, czyli Sunreef 50 Amber Limited Edition.



Katamaran 40 Open Sunreef Power to tzw. day cruiser, czyli mała łódź motorowa. Ma prawie 13 metrów długości i 5,2 szerokości, a zanurzenie wynosi 0,7 m. Jej prędkość przelotowa to 35 węzłów, a maksymalna to 60 węzłów. Pierwszy z serii wyposażono w dwa silniki IPS 600 (2x435HP).

- Dzięki obszernej strukturze katamaranu i składanym burtom, 40 Open Sunreef Power posiada niewyobrażalne ilości miejsca do wypoczynku i zachowuje idealną równowagę przy wysokich prędkościach. Podczas premiery w Dubaju zaprezentujemy wersję z kadłubem ślizgowym. Równolegle jednak już pracujemy nad wersją wyposażoną w płaty nośne. Nie zwalniamy tempa - zapewnia Francis Lapp, prezes i założyciel Sunreef Yachts.
Nowa jednostka, tak jak wszystkie produkowane przez gdańską stocznię, jest bardzo luksusowa. Wyposażona jest w nowoczesny moduł barowy, najwyższej klasy system nagłośnienia, dużą markizę przeciwsłoneczną, wędki oraz funkcjonalny system schowków. Kadłuby łodzi oferują wystarczająco dużo miejsca na przestronną łazienkę i dodatkowe schowki. Z kolei otwarta część dziobowa może zostać wykorzystana jako komfortowa kabina z podwójnym łóżkiem.

Również w Dubaju gdańska stocznia zaprezentuje katamaran Sunreef Supreme 68 Power Athena. Ten jacht oferujący ponad 300 m kw. przestrzeni mieszkalnej, obszerny tzw. flybridge (pokład słoneczny) oraz innowacyjny garaż rufowy, po raz pierwszy odwiedzi Zjednoczone Emiraty Arabskie. Jednostka ma prawie 21 m długości i prawie 11 szerokości. Wyposażona jest w dwa silniki Volvo IPS 1050.

A przed stocznią praca nad najnowszym produktem, czyli Sunreef 50 Amber Limited Edition. Projekt pokazano pod koniec grudnia ub. roku. Według zapowiedzi ma to być wyjątkowa seria, bo limitowana, gdyż powstanie tylko dziesięć takich łodzi i elegancka, bo z akcentami z naturalnego bursztynu. Ma łączyć w sobie cechy tradycyjnej łodzi żaglowej z nowoczesnym designem. Wysokie i wykończone w tekowym drewnie nadburcia stanowią wyraźny ukłon w kierunku klasyki. Katamarany Sunreef 50 Amber Limited Edition będą wyposażone w karbonowy maszt i bom oraz pełen pakiet opcji, dostosowany do dalekomorskich podróży.

Jednostka ma mieć 15,2 m długości i 9,1 m szerokości, ma być wyposażona w dwa silniki 80 HP. Sunreef 50 ma mieć obszerny salon, który daje dostęp do tarasu na dziobie oraz otwiera się na kokpit, którego powierzchnię powiększa hydrauliczna platforma. Przestrzeń, którą oferują kadłuby da się zaaranżować wedle indywidualnych potrzeb. Znaleźć się w niej mogą wygodne kabiny gościnne oraz luksusowa kabina armatorska z garderobą, biurem, wysuwanym telewizorem i obszerną łazienką.

Stocznia Sunreef Yachts w ub. roku świętowała 15-lecie swojej działalności. Zakład funkcjonuje na terenie dawnej Stoczni Gdańskiej. Dziś zakład może poszczycić się zwodowaniem ponad 90 jachtów, żaglowych i motorowych, a eleganckie sylwetki katamaranów Sunreef można spotkać na każdym akwenie na świecie. Firma jest obecna na wielu międzynarodowych targach nautycznych m.in. w Monaco, Cannes, Miami, Dubaju, Fort Lauderdale, Katarze czy Singapurze.

Katamaran Sunreef Supreme 68 Power.

Opinie (32) 1 zablokowana

  • Dzień bez Sunreefu to dzień stracony

    • 24 4

  • ładny! (1)

    Biorę dwa! Tylko poczekam aż mi 500 + na konto wejdzie :)
    Ps. A tak poważnie, życzę firmie dużo zamówień.

    • 25 6

    • Taki kwadratowy klocek.

      • 3 0

  • (9)

    Ile płacą w tej firmie i czy zatrudniają na etat?
    Jestem doświadczonym szkutnikiem i chętnie zmienię pracę o ile warunki będą sensowne.

    • 11 2

    • Wciąż w tym samym miejscu?
      Przecież już parę lat temu miała być gotowa nowa siedziba firmy, było tu parę artykułów na ten temat.

      • 5 1

    • warto!

      Dobrze płacą, dobra atmosfera, mala rotacja. Poza tym terminowo płacą kooperantom.....
      Dlatego bez przerwy ukazują się ich ogłoszenia "zatrudnię szkutników/stolarzy/ślusarzy". I dlatego coraz mniej firm sprzedaje im na termin.
      Są przeciwieństwem rzadko opisywanego tutaj Conrada.

      • 16 0

    • Doświadczony szkutnik, nie szuka pracy! (5)

      Praca w Gdańsku sama znajduje doświadczonych szkutników. A tak swoją drogą, to gdzie zdobyłeś doświadczenie?

      • 3 6

      • w szkutnictwie

        • 8 0

      • Mam pracę ale zawsze mogę zmienić na lepszą gdyby się pojawiła dobra oferta.
        A zaczynałem jeszcze w stoczni im. Conrada.

        • 8 0

      • (2)

        Mam doświadczenie w laminatach, głównie prepreg.
        Czy jest poza Sunrefem opcja pracy?

        • 1 0

        • Ty nie szkutnik, Ty laminarz (1)

          • 3 0

          • Proponuje zaznajomic sie z definicja slowa szkutnik

            Material nie ma tu nic do rzeczy, proces rowniez, w zasadzie to wszystko to samo poza tym ze technika poszla do przodu.

            Osobiscie ciesze sie ze pracuje z zywicami a nie smołą.

            • 1 1

    • Jak masz dzialalnosc i duzo czasu to prosze.

      • 4 0

  • dlaczego lansowane było powiedzenie Gdynia Dubajem północy? przeciez miasta nie mają ze sobą nic wspólnego. (1)

    • 8 5

    • może mają podobny model zarządzania :]

      • 2 1

  • Nieźle sobie radzą te nasze jachty czy motorówki w Dubaju. Ktos tam musi robić dobra reklamę.

    • 6 0

  • Sunreef amber

    Sunreef 50 Amber robi wrażenie, przepiękny!

    • 6 1

  • co to są 'składane burty'? (1)

    • 0 0

    • pierwsza seria zdjęć - tam widać, żę tylna część burty ma możliwość otwarcia się

      • 0 0

  • SRY i wszystko w teamacie (5)

    Uciekają od nich pracownicy jak szczury z tonącego okrętu.....
    Bo nie samą reklamą firma żyje

    • 11 2

    • (1)

      Ktoś te jachty jednak buduje.
      Ciekawe ile tam się zarabia.

      • 3 1

      • następny i następny i następny
        jakoś się kręci
        tylko hajs się nie zgadza

        patrzaj komu kieszenie nabijasz

        • 6 0

    • Warunki w jakich tam się pracuje wołają o pomstę do nieba (2)

      Szlifowanie i klejenie bez masek i rękawic to tylko jedne przykład. Dlatego coraz więcej Ukrainek i Ukraińców tam pracuje a Polacy uciekają. Na kierowniczych stanowiskach ludzie, co kompletnie się w temacie nie orientują. Na należności z faktur czeka się miesiącami... taka to super firma co bierze kredyty na każde kolejne nowe zamówienie. Gdyby taki szejk przyjechał i zobaczył jak się robi i w jakich warunkach te „kajaki” to by chyba padł ze śmiechu.

      • 8 1

      • Totalne bzdury. (1)

        Za pracę bez maski masz tam mandat. Rotacja jest, bo ludziom nie chce się pracować. Nawet Ukraina przebiera. Większość to stażyści, co jadę tylko chcą brać. Jak ktoś pracuje normalnie to poniżej 5-6 tyś. zł netto na m-c nie schodzi. Nadgodziny płacone, umowa jest.

        • 0 2

        • 5/6k to masz jak zrobisz 50 setek stawka 20ZL

          • 0 0

  • Zmieńcie nazwę , bo "Amber" to się w Polsce żle kojarzy. (1)

    Potencjalni nabywcy mogą oprotestować. Wszak to oni mieli na nią monopol Z boku trochę przypomina u-boota . Mimo wszystko życzę sukcesów.

    • 2 4

    • ograniczone myślenie

      jak zwykle u trolla

      • 0 0

  • Praca (1)

    Oczywiście wszyscy zatrudnieni są na umowę o pracę na czas nieokreślony i pełny etat.Zero kopert na koniec miesiąca, cała kwota na umowie i nie proponujemy współpracę z osobami posiadający,i własną działalność gospodarczą :)....żarcik :)

    • 13 1

    • Dokładnie tak

      Wszyscy na etacie. Niema kopert. Kto tak pisze to albo idiotka, albo nigdy tam nie był. Kasa zawsze na czas.

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Artur Jadeszko

Od 2006 roku prezes zarządu ATC Cargo SA, spółki notowanej na NewConnect, alternatywnym systemie...