ClipsterUp to cykl szkoleń organizowany przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER we współpracy z Miastem Gdańsk, dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje biznesowe. Tegoroczna edycja składa się z czterech bloków szkoleniowych.
Podobne wydarzenia
sobota, godz. 18:00
Gdańsk,
Stacja Food Hall
środa, godz. 10:00 - 14:00
Gdynia,
WSAiB
Wstęp wolny
Blok szkoleniowy IV "Sprzedaż & Negocjacje"
Data: 09 - 11.08.2019 (piątek - sobota)
Godziny: 09:00 - 14:00
Miejsce: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, ul. Lęborska 3b, Gdańsk
Cena: 62 zł za cały blok (3 szkolenia)
Zapisy: www.evenea.pl/event/clipsterup-blok4
W RAMACH CYKLU:
09.08 (9:00 - 14:00) - Szkolenie pierwsze: Pozyskiwanie klientów.
Szkolenie wprowadza w tematykę projektowania komunikacji z klientem i tworzenia struktury organizacyjnej w firmie.
Uczestnik zrozumie podstawowe pojęcia z zakresu Service Design. Uczestnik pozna i będzie umiał stosować techniki związane z procesami Service Design. Uczestnik wypełni szablony dla własnego projektu które pozwolą mu ustrukturyzować komunikację swojej firmy.
10.08 (9:00 - 14:00)- Szkolenie drugie: Tworzenie Oferty sprzedażowej.
Szkolenie ma na celu poznanie nowoczesnych narzędzi sprzedaży i jej praktyczniej implementacji w biznesie.
Uczestnik pozna najnowsze platformy, technologie i narzędzia, które umożliwiają nowoczesną sprzedaż. Uczestnik zrozumie w jaki sposób może wykorzystać najnowsze trendy technologicznie i społeczne w sprzedaży i promocji swojego produktu.
11.08 (9:00 - 14:00)- Szkolenie trzecie: Sztuka negocjacji.
Szkolenie ma na celu poznanie technik negocjacyjnych.
Uczestnik pozna skuteczne techniki negocjacyjne. Uczestnik przećwiczy pokazane techniki. Uczestnik będzie umiał planować i prowadzić rozmowy negocjacyjne oraz dopasować styl negocjacji do sytuacji.
Data: 09 - 11.08.2019 (piątek - sobota)
Godziny: 09:00 - 14:00
Miejsce: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, ul. Lęborska 3b, Gdańsk
Cena: 62 zł za cały blok (3 szkolenia)
Zapisy: www.evenea.pl/event/clipsterup-blok4
W RAMACH CYKLU:
09.08 (9:00 - 14:00) - Szkolenie pierwsze: Pozyskiwanie klientów.
Szkolenie wprowadza w tematykę projektowania komunikacji z klientem i tworzenia struktury organizacyjnej w firmie.
Uczestnik zrozumie podstawowe pojęcia z zakresu Service Design. Uczestnik pozna i będzie umiał stosować techniki związane z procesami Service Design. Uczestnik wypełni szablony dla własnego projektu które pozwolą mu ustrukturyzować komunikację swojej firmy.
10.08 (9:00 - 14:00)- Szkolenie drugie: Tworzenie Oferty sprzedażowej.
Szkolenie ma na celu poznanie nowoczesnych narzędzi sprzedaży i jej praktyczniej implementacji w biznesie.
Uczestnik pozna najnowsze platformy, technologie i narzędzia, które umożliwiają nowoczesną sprzedaż. Uczestnik zrozumie w jaki sposób może wykorzystać najnowsze trendy technologicznie i społeczne w sprzedaży i promocji swojego produktu.
11.08 (9:00 - 14:00)- Szkolenie trzecie: Sztuka negocjacji.
Szkolenie ma na celu poznanie technik negocjacyjnych.
Uczestnik pozna skuteczne techniki negocjacyjne. Uczestnik przećwiczy pokazane techniki. Uczestnik będzie umiał planować i prowadzić rozmowy negocjacyjne oraz dopasować styl negocjacji do sytuacji.