• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Co, gdzie, kiedy w marcu. Kalendarium wydarzeń biznesowych

Wioletta Kakowska-Mehring
1 marca 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 

Od spotkań służących wymianie kontaktów i informacji przez prelekcje po konferencje. Sprawdź, czy znajdziesz coś dla siebie w kalendarzu biznesowych spotkań zapowiadanych na marzec.



W Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni (al. Zwycięstwa 96/98 zobacz na mapie Gdyni) w środę 2 marca o godz. 17:30 odbędzie się spotkanie - Social media dla małych przedsiębiorców. Będzie o tym, jak portale społecznościowe pomagają w kreowaniu wizerunku i generowaniu zysków w biznesie. Spotkanie poprowadzi Ania Tylikowska - z marketingiem i komunikacją związana od 9 lat. Od ponad roku ściśle współpracuje z Natalią Hatalską, wspierając m.in. research trendów. Wstęp: socialmediadlamalychprzedsiebiorcow.evenea.pl 

Z kolei 5 i 6 marca (sobota, niedziela) w PPNT od 9:00 do 18:00 odbywać się będą bezpłatne warsztaty programowania dla kobiet w Ruby on Rails. Z pomocą trenerów w trzyosobowych grupach uczestniczki zostaną przeprowadzone przez proces projektowania i tworzenia swojej własnej aplikacji. Inicjatywa Rails Girls powstała w Finlandii w 2010 roku. Głównym celem projektu jest zachęcenie kobiet do programowania, które może być ciekawe i nie jest takie trudne, jak mogłoby się wydawać. Do tej pory na całym świecie odbyło się już ponad 220 edycji warsztatów, w tym 17 w Polsce. Kto może wziąć udział w warsztatach? Wstęp bezpłatny, wymagana rejestracja www.railsgirls.com/tricity.

W środę 9 marca w PPNT od 10:00 do 11:00 odbędzie się kolejne spotkanie firm parkowych. Tym razem będzie okazja odwiedzić Strefę Startup Gdynia i pracujących tam coworkerów i posłuchać treściwej prezentacji firmy Simplar na temat "ile humanizmu potrzeba inżynierowi?" oraz poznać bliżej jedną z firm działających w Strefie Startup Gdynia. W ramach cyklu #WartoWiedzieć, czyli garść informacji przydatnych każdemu przedsiębiorcy, będzie można usłyszeć dlaczego Wielka Brytania jest Great. O kulisach wejścia na rynek brytyjski opowiedzą specjaliści z UK Trade & Investment. Wstęp wolny.

Kiedy i dlaczego innowacyjność stała się wartością

W środę 9 marca w PPNT od 17:00 do 20:00 odbędzie się spotkanie - Wyższa Szkoła Startupu, czyli o początkach kultury innowacyjności w Europie. Poprowadzi je dr hab. Radosław Sojak, pracownik Instytutu Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, autor rozpraw: "Paradoks antropologiczny. Będzie o tym, kiedy i dlaczego innowacyjność stała się wartością, o związku nauki z wojną i gospodarką oraz o trwającym do dziś splocie nauki, polityki i rynku oraz pozytywnych i negatywnych efektach tego stanu rzeczy. Wstęp wolny, wymagana rejestracja www.kulturainnowacyjnosci.evenea.pl

Również w środę 9 marca w PPNT od 9:30 do 15:00 odbędzie się szkolenie dla środowisk gospodarczych na temat unijnego kodeksu celnego, organizowane wspólnie z Izbą Celną w Gdyni. Po blisko ćwierćwieczu obowiązywania w Unii Europejskiej Wspólnotowego kodeksu celnego, w dniu 1 maja 2016 roku zaczną obowiązywać przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 952/2013 z dnia 9 października 2013 r. ustanawiającego unijny kodeks celny. Reforma obejmuje również szereg innych unijnych i krajowych aktów prawnych. Wymagana rejestracja na adres e-mail ic-320-iopw@gdy.mofnet.gov.pl . Więcej informacji: asp. Ewa Konarska tel. 58 774 97 12.

W Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni (ul. Kielecka 7 zobacz na mapie Gdyni) w poniedziałek 7 marca rozpoczną się V Targi Pracy i Edukacji organizowane przez Akademickie Biuro Karier WSAiB, czyli spotkanie z firmami i przedstawicielami biznesu, podczas których można poszerzyć kompetencje zawodowe. Będzie m.in. o tym, jak efektywnie poszukiwać pracy, jak realizować cele a nie tylko marzyć, jak zaprezentować się w trakcie rekrutacji, a także o tym, jak odnaleźć się we współczesnym rynku finansowym, jak zrobić duży ogólnopolski marketing za małe pieniądze oraz o funduszach europejskich 2014-2020 dla osób zakładających działalność gospodarczą. Wstęp wolny, decyduje kolejność zgłoszeń - tel. 58 660 74 18, e-mail: abk@wsaib.pl.

Czy można wygrać każdy spór?

W piątek 4 marca o godz. 18:00 na Wydziale Ekonomicznym UG w Sopocie (Armii Krajowej 119/121 zobacz na mapie Sopotu) odbędzie się szkolenie "Czy można wygrać każdy spór? Sztuka negocjacji, nie tylko w biznesie" w ramach Akademii Rozwoju Osobistego Columbus. Spotkanie poprowadzi Monika Głowacka - zawodowo i prywatnie - pasjonatka marketingu. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęła jako nauczyciel akademicki w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Gdańskim, prowadziła szkolenia biznesowe m.in. dla Grupy Lotos czy PKS Oliwa. Obecnie odpowiada za marketing dla marki Dzień Dobry. Wstęp wolny. Kontakt - k.jedrusiak@o2.pl, wieckowska.magdalena@o2.pl

We wtorek 15 marca w Sky Club w Olivia Business Centre w Gdańsku (al. Grunwaldzka 472 zobacz na mapie Gdańska) o godz. 18:00 Pomorski Klub Biznesu zaprasza na spotkanie "Trzy strony medalu". Organizatorzy chcą się skupić na połączeniu biznesu ze sportem, stąd nazwa wydarzenia . Podczas spotkania będą starali się przedstawić sport widziany oczami osób:  inwestujących w sport, zarządzających karierami sportowców, czy też klubami sportowymi i oczami samych sportowców. Gwiazdami specjalnymi będą sportowcy i osoby związane ze światem sportu: m.in. Artur Siódmiak - piłkarz ręczny, Aleksandra Kobielak - mistrzyni świata w fitness czy Jan Kozłowski - znany polityk, a zarazem były prezes Polskiego Związku Rugby oraz prezes Ogniwa Sopot.

Agencja Rozwoju Pomorza (al. Grunwaldzka 472 D zobacz na mapie Gdańska) i Fundacja JWP we wtorek 15 marca zapraszają na spotkanie na temat "Ochrony własności przemysłowej na nowo - praktyczny poradnik dla przedsiębiorców. Weź dotacje na innowacje". 15 kwietnia wejdą w życie nowe przepisy dotyczące ochrony własności przemysłowej. System ochrony zostanie zrewolucjonizowany, szczególnie w zakresie obejmującym znaki towarowe i wzory przemysłowe. Dowiedz się, co zrobić, by twoje portfolio praw własności przemysłowej pozostało bezpieczne. Podczas szkolenia specjaliści z kancelarii JWP Rzecznicy Patentowi, korzystając z praktycznych przykładów, wyjaśnią, na czym będą polegały zmiany oraz jak się do nich przygotować i jak wykorzystać je dla osiągnięcia sukcesu rynkowego firmy. Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie internetowej www.jwp-fundacja.pl.

Środa z Funduszami i Biznes na Start

2 marca od 10:00 do 13:00 odbędą się spotkania informacyjne "Środa z Funduszami dla przedsiębiorstw na rozwój" organizowane przez Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich - Sali Herbowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego (ul. Okopowa 21/27 zobacz na mapie Gdańska). Spotkanie poświęcone jest zagadnieniom związanym ze wsparciem przedsiębiorstw z Funduszy Europejskich w perspektywie finansowej na lata 2014-2020. Rejestracja - punktinformacyjny@pomorskie.eu, tel.: 58 326 81 48.

W Gdańskim Inkubatorze Starter (ul. Lęborska 3b zobacz na mapie Gdańska) 7 i 8 marca (poniedziałek, wtorek) od 8.30 do 15.00 odbędą się indywidualne rozmowy kwalifikacyjne do konkursu "Go Creative. Biznes na Start". Członkowie komisji odbędą indywidualne rozmowy z osobami, których pomysł na biznes został pozytywnie oceniony w I etapie rekrutacji. Szczegółowe informacje o projekcie znajdują się na stronie: http://biznesnastart.pl/.

Creative Morning i noc porażek

W poniedziałek, 14 marca w Starterze o godz. 17:00 - "Socialowe tips and tricks" : spotkanie z Anią Ratajczak-PiotrowskąTomkiem Piotrowskim z firmy digital marketingowej Beeffective. Goście opowiedzą, o czym warto pamiętać, planując działania w mediach społecznościowych, przedstawią najnowsze i najskuteczniejsze formaty postów i reklam na Facebooku oraz Instagramie, a także opowiedzą, co aktualnie jest na topie, a co przechodzi do socialowej historii. Zapisy http://sms.inkubatorstarter.pl/. W piątek, 18 marca o godz. 9:00 - Creative Morning "Kobiecy pomysł na biznes": regularne networkingowe spotkania w Starterze. W marcu goście porozmawiają o kobiecych biznesach. Wśród prelegentek znajduje się Monika Czaplicka, znana ekspertka z zakresu mediów społecznościowych. Opowie o swojej agencji Wobuzz. Zapisy http://sms.inkubatorstarter.pl/.

W piątek 18 marca w Gdańskim Inkubatorze Starter odbędą się pierwsze urodziny FuckUp Nights w Trójmieście. Są to cykliczne spotkania, na których odważni ludzie opowiadają o swoich porażkach w biznesie lub projektach. Idea, która urodziła się w 2012 roku w Meksyku, obecnie rozprzestrzeniła się na cały świat. W chwili obecnej spotkania FUN odbywają się w 150 miastach w 50 krajach na całym świecie. W Polsce FuckUp Nights odbywają się w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu oraz w Lublinie. Obowiązują zapisy http://funtrojmiasto12.evenea.pl/.

Od 7 do 8 marca (poniedziałek, wtorek) w Europejskim Centrum Solidarności odbędzie się spotkanie "Smart Metropolia - Miasta Otwarte". Międzynarodowa konferencja "Miasta Otwarte" jest odpowiedzią na zapotrzebowanie merytorycznej debaty o gospodarczym i demograficznym potencjale migracji, korzystania z zasobów i talentów nowych mieszkańców miast i metropolii. Rejestracja http://miastaotwarte.amberexpo.pl/title,REJESTRACJA,pid,3235.html.

W środę 9 marca w Gdański Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Trzy Lipy 3 zobacz na mapie Gdańska) o godz. 17:00 odbędzie się spotkanie "Savoir vivre dla pań i etykieta w biznesie". Uczestnicy na szkoleniu usystematyzują wiedzę z zakresu norm i zasad podczas nawiązywania nowych kontaktów i budowania relacji biznesowych oraz w trakcie przyjęć biznesowych i spotkań w restauracji. Szkolenie poprowadzi Dagmara Łuczka, doradca w zakresie budowania wizerunku osób i firm, założycielka Projektowni Wizerunku, wykładowca studiów podyplomowych, trener. Prowadzi wykłady i szkolenia z zagadnień związanych m.in. z savoir vivre, etykietą biznesu oraz public relations. Wstęp płatny. Obowiązuje rejestracja https://etykietapanie.evenea.pl/.

Miejsca

Opinie (13) 1 zablokowana

  • "Brak wolnych miejsc" (1)

    Swietny timing w przygotowaniu materialu :)

    • 12 0

    • to norma :))

      • 0 0

  • Super artykul

    Gdyby na kwiecień był w przed ostatnim tygodniu marca.

    • 4 0

  • Wydarzenia biznesowe ... (5)

    Wiele z tych wydarzen to przysłowiowe "bicie piany" lub "mowa trawa" jak mówią inni z których finalnie mało wyniknie, a ich koszty to nie drobne wydatki...

    • 21 0

    • Dokladnie tak.

      • 9 0

    • (1)

      Zrób swoje szkolenie, tylko o czym opowiesz - jak wypić piwo w 5 sekund czy jak hejtować w necie ? czy jak naprawić TDI ?

      • 2 12

      • Janusz...

        Nie bądź taki "elektryczny" chłopaku, nie sztuką rzucić parę "złotych myśli" szkolącym i zbajerować gadaniem, przytulając niezłe wynagrodzenie za taki wysiłek. A gdzie dobro słuchaczy? Gdzie praktyczna wiedza przekazana szkolącym sie ?

        • 2 0

    • zgadzam się z kimś kto wspomina że to bicie piany (1)

      ostatnio chodzę na różne tego typu 'prelekcje' i zwykle jest to chamskie nachalne promowanie kolejnego 'coucha'

      czasem mówią ciekawie, ale niestety mało z tego wynika

      zwykle temat ma się niespecjalnie lub pozornie tylko do zawartości, bo nawet jeśli to w jakiś sposób zahacza o temat, to jest pobieżne, oparte jedynie na ich doświadczeniach osobistych i niespecjalnie usystematyzowane na tyle, by uczestnicy mogli coś konkretnego z tego wynieść dla siebie i swojej działalności'

      dziwi mnie to, bo w końcu te spotkania organizują 'profesjonalnie' zajmujący się przedsiębiorczością urzędnicy

      • 9 0

      • już nie wsponę o kosztach zapraszania takich (akurat) prelegentów

        • 1 0

  • (1)

    Chciałbym zobaczyć przedsiębiorcę, który ma czas na takie pierdoły

    • 13 0

    • oczywiście że nie mają

      na prelekcje chodzą tylko ci, którzy chcą dopiero coś otworzyć, w większości młodzi - może po części studenci

      lub ci co maja swoje firmy od bardzo niedawna (najwyżej rok-dwa) i do tego ewidentnie niespecjalnie mają wiele do roboty, czyli firmy nie mają zbyt duzych obrotów

      • 3 0

  • Ruby on Rails

    Przedwczoraj wszyscy chętni zostali poinformowani o tym, czy się dostali na warsztaty. Miejsc już dawno nie ma, było ponad 700 chętnych osób na 42 miejsca. Serio, jest sens umieszczać info TERAZ???

    • 9 0

  • ach ta nadzieja, że to mi się uda.....

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Waldemar Kucharski

współzałożyciel i były prezes zarządu Young Digital Planet SA. Obecnie członek Rady Nadzorczej...

Najczęściej czytane