Co reklamują znane osoby w Trójmieście?

Joanna Krupa podczas otwarcia mieszczącego się we Wrzeszczu salonu urody Secret Avenue (2017 rok).
Joanna Krupa podczas otwarcia mieszczącego się we Wrzeszczu salonu urody Secret Avenue (2017 rok). fot. Lucyna Pęsik/Trojmiasto.pl

Grzegorz Skawiński, Joanna Krupa i Katarzyna Figura. Co łączy te osoby, prócz popularności i działalności rozrywkowo-artystycznej? Wszystkie użyczyły swojego wizerunku w ramach kampanii reklamowej wybranych marek z Trójmiasta. Poniżej zestawienie znanych postaci z show-biznesu, które były lub nadal są twarzami lokalnych biznesów.



4
miejsce: Salony kosmetyczne
w rankingu Salony kosmetyczne
Akademia Magdaleny Wielgus
Gdańsk, Wajdeloty 6/3
9.3/10
+ Oceń


Czy udział znanych osób w reklamie to dobra decyzja?

tak, to zawsze strzał w dziesiątkę, za znanym nazwiskiem idą jego fani 9%
tak, ale trzeba dobrze przemyśleć, z kim marka nawiązuje współpracę 22%
tak, choć dziś najbardziej opłaca się współpraca z influencerami 3%
raczej nie, niech marka sama pracuje na swój sukces 17%
nie, bo nie lubię takiego sposobu promocji i zniechęca mnie to do zakupu 49%
zakończona Łącznie głosów: 361
Przedsiębiorcy już dawno zauważyli, że współpraca ze sławnymi osobami często się opłaca, dlatego też regularnie widzimy, jak czołowi artyści, celebryci i influencerzy dołączają do kampanii reklamowych lub stają się ambasadorami marek czy usług.

Taka relacja zazwyczaj ogranicza się do wzięcia udziału w sesji zdjęciowej i imprezach promocyjnych oraz reklamowania wybranej firmy lub jej produktów w mediach, najczęściej społecznościowych. Bywa, że zleceniodawca użycza swój produkt, np. luksusowe auto, którym gwiazda w określonym, ustalonym w umowie przedziale czasowym porusza się po mieście i nie korzysta z innych konkurencyjnych samochodów.

Kto zatem zdecydował się na taką współpracę z trójmiejskimi markami?

Katarzyna Figura to znana z wielu polskich filmów oraz lokalnej sceny teatralnej aktorka. Od kiedy kilka lat temu przeniosła się z Warszawy nad morze, chętnie współpracuje z trójmiejskimi markami, najczęściej salonami urody oraz motoryzacyjnymi.

Promowała m.in. salon urody Studio Figura w Gdyni i hotel My Story w Sopocie. Była również ambasadorką projektu JaguArt, stworzonego we współpracy z British Automotive Gdańsk, a przedtem z marką samochodów Mini. Zaś w 2016 roku media rozpisywały się o jej gdyńskim apartamencie, będącym częścią inwestycji Baltiq Plaza.

Związany z Trójmiastem Nergal, czyli Adam Darski z zespołu Behemoth założył salon barberski Barberian we Wrzeszczu, którego stał się jednocześnie twarzą. Nie było to jedyne miejsce, pod którym "podpisywał" się artysta. Do niedawana swoim nazwiskiem promował również nieczynny już sopocki klub nocny - Libation.

Nergal otworzył Libację, swój klub w Sopocie



Nergal otwiera klub w Sopocie (2015 rok):



Grzegorz Skawiński, znany szerszej publiczności jako lider zespołu Kombii, również ma na swoim koncie promowanie lokalnego salonu motoryzacyjnego. Zamieszkujący na co dzień Trójmiasto muzyk był ambasadorem dwóch marek - Alfy Romeo i Jeepa, dla firmy Auto Plus.

Grzegorz Skawiński został ambasadorem salonu samochodowego



Również Mirosław Baka użyczył swojego wizerunku marce. Aktor znany m.in. z Teatru Wybrzeże w 2011 roku był ambasadorem Renault Zdunek. W ramach współpracy aktor otrzymał do jeżdżenia Renault Koleos.

Mateusz Kusznierewicz był ambasadorem Range Rovera Velara, a następnie w 2019 roku Porsche Centrum Sopot.
Mateusz Kusznierewicz był ambasadorem Range Rovera Velara, a następnie w 2019 roku Porsche Centrum Sopot. mat.pras. Porsche Centrum Sopot Czytaj więcej na: https://d
Żeglarz Mateusz Kusznierewicz był do niedawna ogólnopolskim ambasadorem Range Rovera Velara, jednak od marca sportowiec został twarzą Porsche Centrum Sopot. Sportowiec w ramach współpracy jeździł Panamerą oraz Cayenne Coupe. Co ciekawe Mateusz Kusznierewicz jest obecnie twarzą inwestycji Sol Marina, czyli luksusowych apartamentów z prywatnymi miejscami do cumowania jachtów.




Nie tylko lokalni celebryci promowali trójmiejskie firmy. Znana z programu telewizyjnego "Top Model" Joanna Krupa, wspierała lokalny salon piękności Secret Avenue we Wrzeszczu. Jej twarz zdobiła szyld na budynku, w którym mieści się studio oraz zjawiła się na uroczystym otwarciu wyprawionym w położonej tuż obok restauracji Aioli.

Joanna Krupa gwiazdą otwarcia Secret Avenue w Gdańsku



Joanna Krupa współpracowała także z gdańską marką Esotiq.
Joanna Krupa współpracowała także z gdańską marką Esotiq. fot. mat. prasowe
Zaś w 2011 roku Krupa została akcjonariuszem i dyrektorem kreatywnym gdańskiego producenta bielizny, firmy Esotiq&Henderson. Ta marka zresztą nie tylko skorzystała ze wsparcia top-modelki, ale również znanej polskiej projektantki mody Evy Minge, powierzając jej opracowanie jednej ze swoich kolekcji.

Esotiq rozpoczął współpracę z Evą Minge



Nico Rosberg od 2020 roku jest ambasadorem Sunreef Yachts.
Nico Rosberg od 2020 roku jest ambasadorem Sunreef Yachts. fot. facebook.com/Sunreefluxurycatamarans
Słynny Nico Rosberg, czyli były kierowca F1, po zakończeniu kariery zaczął angażować się w rozwój nowych technologii i elektromobilność. Rajdowiec został więc twarzą ekologicznych jachtów z linii Sunreef Yachts Eco, produkowanych przez stocznię Sunreef YachtsGdańska. Z tej okazji odwiedził Trójmiasto we wrześniu tego roku (zobacz relację z wizyty).



Piosenkarka Paulla podjęła współpracę z salonem urody w połowie 2020 roku.
Piosenkarka Paulla podjęła współpracę z salonem urody w połowie 2020 roku. fot. facebook/ diamond clinic
Kolejną znaną postacią reklamującą salon urody została niedawno piosenkarka Paulla. Paulina Ignasiak, bo tak naprawdę nazywa się artystka, zachęcała do korzystania z zabiegów modelujących ciało metodą Icoone Laser w Diamond Clinic w Gdańsku.

Opinie (27)

  • (7)

    A co mnie interesuje, że w reklamie podpasek/czajnika/porównywarki cen/kredytu, czy abonamentu na sr*jfona jakaś kolejna gwiazda 5 minut gra na gitarze, robi fikołki, a także tańczy/sika/gotuje i narzeka na proste... Ja przełączam kanał i tyle, traktując to jako zwykły cyrk gdzie ktoś błaznuje za kase, bo wie że właśnie m swoje 5 minut.
    Gorzej w radiu, bo gdyby nadchodzi 2 razy głośniejsza od muzyki pora reklamowa, to przelatywanie stacji radiowych jest równie irytujące że e względu na to, że reklamy jakimś trafem są emitowane w podobnym czasie we wszystkich stacjac, więc nie ma ucieczki hehehe.

    Osobiście jednak najwieksza beke mam gdy zapatrzony w media społecznościowe 20 latek powie mi że jest za mądry na oglądanie przeładowanej reklamami telewizji, przy okazji nie widząc tego, że jego insta "gwiazdy" noszą gacie tylko jednej marki, telefon zresztą też... No to co najbardziej smieszy- w kadrach tych wyidealizowanych zdjęć z sesji na jachcie w Dubaju nie widać starego pomarszczonego zboka- zwanego sponsorem...:)

    • 61 4

    • tylko się nie popłacz ... (4)

      gdybym był znany miałbym w d.. twoje zdanie ,bo z chęcią przytuliłbym kilkadziesiąt tysięcy za bzdurną reklamę ...

      • 4 11

      • To początek końca takiego człowieka.
        Marek Kondrat - Pan z ING, podobno kiedyś był aktorem.

        • 11 3

      • Bo jesteś sprzedawczykiem (2)

        Marnym "człowiekiem", który dla pieniędzy zrobiłby wszystko.

        • 4 3

        • wole byc "marny" w porshe niz "wielki" w passacie (1)

          • 1 4

          • Fakt, trzeba miec drogi samochod z wygodnymi siedzeniami, zeby narzedzie pracy mialo miekko.

            • 3 0

    • Reklamy nie są w tym samym czasie "jakimś trafem", tylko celowo. To samo jest w telewizji na większości stacji, tak żeby w końcu olać szukanie czegoś bez reklam i wrócić na poprzednią stację - i oczywiście jeszcze obejrzeć końcówkę reklam.

      • 1 0

    • Skoro Cię nie interesuje...

      ...to po co czytasz artykuł? Aaaaa... Jednak Cię interesuje :)

      • 1 1

  • (5)

    Ta ostatnia pani to nawet nie jest znana w przeciwieństwie do pozostałych wymienionych w tekście.

    • 28 5

    • U syna w klasie ( 5 podstawówki ) dziewczynki ją słuchają.

      • 3 2

    • (1)

      a ja mialem jej piosenke na pierwszy taniec na weselu ,wiec znana jest a ty coz ograniczony /a/ do swego podworka

      • 3 12

      • Nie ma się czym chwalić. Chociaż, o gustach się nie dyskutuje.

        • 2 1

    • (1)

      Tez pierwsze słyszę (czytam)...

      • 10 3

      • i jeszcze to podwójne L...

        • 3 0

  • Jeszcze Otylia i Citymotors...

    Na ich fp na fb są posty jak przekazali jej 2 samochody

    • 3 4

  • Jak na taka celebrytkę milionerkę i oh i ah krupa (1)

    Reklamuje jakiś salon kosmetyczny?
    Albo nie jest taka milionerka na jaka pozuje, albo salon zapłacił
    Jej z milion USD - w co wątpię ... czyli ściema medialna a w realu - biorą co leci

    • 18 0

    • Ale pięknie zadek swędzi. Tak patriotycznie, po polsku.

      • 0 6

  • (2)

    Dlaczego Skawiński pozuje z gitarą a Kusznierewicz jest bez żaglówki?

    • 6 0

    • Ale chociaz ma maszt.

      • 1 0

    • A krupa z czym?

      Paula moglaby z mikrofonem. A Krupa z czym powinna?

      • 0 0

  • salon Porsche

    Jeśli chodzi o Mateusza Kusznierewicza to świetna decyzja, że zdecydował się na salon Porsche Centrum Sopot. Wybór samochodu w tym miejscu to czysta przyjemność.

    • 1 8

  • Nico Rosberg - Rajdowiec ? haha

    • 2 0

  • Gniazdo szerszeni...

    a oskarża się, bo najłatwiej, najprościej Panowie Bracia i inni im wtórujący,
    o te haniebne czyny, które powinny być surowo karane, w większości przypadków - kościół.
    A Jakby sensownie, głęboko, merytorycznie poszperał, czyli zrobił treściwe, a nie po łebkach,
    na "subiektywne kopyto", dziennikarskie śledztwo, to by odkrył, gdzie naprawdę!!!
    jest źródło: zła, rozpusty, jazdy bez trzymanki, cudzołustwa.. itp.

    • 0 0

  • Ladn reklama

    A ja bym skorzystala z takiej reklamy gdyby mnie bylo stac. Znana buzia robi robote cokolwiek bedziecie gadac

    • 0 0

  • a co z gitarami z trójmiasta?

    W Trójmieście działa jeszcze Mayones i Skervesen, gitary obu marek są bardzo znane i cenione na świecie. Są reklamowane przez różnych znanych artystów. Warto o nich też napisać.

    • 1 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Monika Płocke

Banking Technology, Head of Change and Technology Capabilities w Nordea Bank AB. Absolwentka...