• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Dobra komunikacja w biznesie

"Dobra komunikacja w biznesie" to konferencja łącząca świat kultury ze światem biznesu. Jako Platforma Medialna Anywhere.pl każdego dnia pracujemy z artystami, ludźmi filmu, teatru, literatury i szeroko pojętej sztuki, z którymi przeprowadzamy wywiady i zapraszamy do pisania na naszych łamach.

maj 20-21

poniedziałek - wtorek

Gdańsk
bilety 750 - 950 zł
cze 15-16

sobota - niedziela, godz. 09:00

Gdynia,
Wstęp wolny
Pracujemy też z biznesmenami i przedsiębiorcami, twórcami małych i dużych biznesów - dla nich tworzymy kampanie reklamowe. Od tych drugich często słyszymy, że chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w zakresie prowadzenia komunikacji z klientami, wystąpień publicznych czy prezentacji marketingowych. Jednocześnie dostrzegamy potencjał wynikający z wiedzy, jaką dysponują nasi praktycy - ludzie, którzy z wystąpień publicznych i komunikacji uczynili swój zawód.

Dlatego postanowiliśmy połączyć te dwa światy. Startujemy z nową usługą: cyklem konferencji i warsztatów Anywhere.edu. Inauguracją naszego nowego przedsięwzięcia będzie konferencja Anywhere.edu w Sopocie.
Do każdego z bloków zaprosiliśmy specjalistów z danej dziedziny. Wybraliśmy ludzi, którzy żyją z pisania, mówienia oraz występowania. Dlaczego? Ponieważ kochamy to, co robimy i naszym doświadczeniem chcemy podzielić się z Wami.

PROGRAM:

9:30- 10:00 Rejestracja Uczestników
10:00- 10:30 Rozpoczęcie i wprowadzenie do konferencji

10:30- 11:10 Wojciech Zawioła- "Sztuka mówienia - czyli jak mówić by nie zanudzić i być zrozumianym".
Podczas szkolenia Wojciecha dowiesz się m.in:
- Jak poradzić sobie z tremą?
- Czym jest początek, czyli jak "wejść" w temat by słuchacze "weszli" w tym samym momencie.
- Jak ważna jest intonacja, czyli coś co pomaga przekazać to, co chce się przekazać.
- Dlaczego sposób mówienia jest ważny, czyli sztuka dostosowania się do odbiorcy.
- Tempo, czyli mówić szybko czy wolno?
- Czym różni się publicznie od medialnie, czyli radio i telewizja.

11:10- 11:40 Tomasz Sobierajski- "Jak mówić, żeby nas słuchano i jak słuchać, żeby nam mówiono? - o sztuce komunikacji z innymi".
- Podczas szkolenia Tomasza dowiesz się m.in:
- Jaka jest rola komunikacji interpersonalnej w życiu codziennym.
- Jak odbierać docierające do nas sygnały i wysyłać zrozumiałe komunikaty.
- W jaki sposób synchronizować słowa, które wypowiadamy z mową ciała.

11:40- 12:25 Dorota Kolak- "Funkcja ciała w przestrzeni i ekspresji przekazu".
Podczas szkolenia Pani Doroty dowiesz się m.in:
- Jaka jest rola kontaktu wzrokowego oraz gestykulacji w komunikacji,
- Czy intonacja i dykcja jest ważna w przekazie.
- Jaka jest rola ciała w przestrzeni.
- Zakres szkolenia obejmuje dwie części- teoretyczną i praktyczną.

12:25- 12:45 przerwa kawowa

12:45- 13:30 Kamil Kozieł- "4 warstwy prezentacji".
Kamil podczas swojego szkolenia pokaże całą prawdę o prezentacjach i odpowie m.in na następujące pytania:
- Dlaczego proces przygotowania większości prezentacji jest zły oraz jak powinien przebiegać ten prawidłowy?
- W jaki sposób dekonstruować prezentacje, które rozchodzą się po ścianach Facebooka szybciej niż biedronkowe Świeżaki na Allegro?
- Dlaczego potrzebujesz dwóch rodzajów slajdów?
- A także dlaczego praca nad własnym warsztatem scenicznym nie jest sportem krótkich zwycięstw?

13:30- 14:10 Marcin Kowalski- "Na początku było słowo. I jest. I będzie. Dobierz słowa, czyli jak pisać, żeby Cię czytali".
Podczas szkolenia Marcina dowiesz się m.in.:
- W jaki sposób redagować komunikaty prasowe - zarówno te adresowane do redakcji tradycyjnych, jak i tych działających w nowych technologiach;
- Co powinien zawierać komunikat prasowy, aby był atrakcyjny dla odbiorców;
- Jak powinna wyglądać idealna komunikacja na linii PR- marketing- dziennikarz- wydawca/redakcja prasowa;
- Jak za pomocą prostych metod sprawić, aby materiał PR stał się atrakcyjniejszy do opublikowania;
- Jakie są najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu komunikatów prasowych, oraz co zrobić, aby ich uniknąć;
- Jak tworzyć tytułu mailingu, aby klient otworzył Twój newsletter;
- Jak kreować pozytywny wizerunek firmy w przekazie medialnym.

14:10-14:25 Przerwa kawowa
14:25- 15:00 Andrzej Saramonowicz- "Zarządzania fikcyjnymi, ale istniejącymi osobami w przedsiębiorstwie o nazwie scenariusz filmu fabularnego".
15:00- 16:00 Panel dyskusyjny
16:00 Obiad
Strefa na rozmowy biznesowe do godz. 18




Więcej informacji znajdziecie na stronie https://anywhere.edu.pl/

A więc nie czekajcie z zapisami, ponieważ ilość miejsc jest ogarniczona!

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Zbigniew Canowiecki

Prezes Zarządu „Pracodawców Pomorza”. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej....