- 1 Niższe taryfy zamiast mrożenia cen (83 opinie)
- 2 Miesięcznie 2678,30 zł na życie (25 opinii)
- 3 Nie ma zgody na dzierżawę zbożowego (44 opinie)
- 4 Centra handlowe w Wielką Sobotę (89 opinii)
- 5 Etat zabiera nam życie (444 opinie)
- 6 Dorota Pyć została prezesem Portu Gdańsk (201 opinii)
Energa zapowiada koniec problemów z fakturami
Zakończenie problemów z fakturami za prąd, na które klienci czekali nawet od 2014 roku zapowiedzieli w poniedziałek w Gdańsku szefowie Grupy Energa.
Powodem tych nieprawidłowości był system informatyczny, na który spółka wydała dziesiątki milionów złotych, a który nie dość, że błędnie fakturował, to na dodatek nie miał modułu windykacji.
- Jeszcze w marcu tego roku około 80 tys. klientów wciąż było długotrwale niefakturowanych. Niektórzy z nich czekali przy tym na rachunki nawet od 2015 roku. Wszystko to było winą decyzji o migrowaniu danych klientów do niestabilnego systemu, przez co doszło do nieprawidłowości i problemów z fakturowaniem. Ten temat mamy już jednak za sobą - mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu Grupy Energa.
Czytaj też: Tysiące klientów z wysokimi rachunkami za prąd
Na zaległe faktury czeka jeszcze około 2 tysięcy odbiorców prądu. Rachunki mają otrzymać w sierpniu. Pisma informacyjne do klientów zostały już wysłane. Jak zapewniają przedstawiciele spółki, płatności można będzie rozłożyć na raty.
Prezes Energi zapowiedział powołanie rzecznika klienta, który w razie jakichkolwiek problemów ma prowadzić sprawę od początku do końca. Jeszcze w tym roku ma się też pojawić specjalny program dla seniorów.
- Wyszliśmy na prostą i pozbyliśmy się wszystkich zaległości. Zwracamy się bliżej klienta. Do końca roku wprowadzimy dwa produkty: specjalny program dla seniorów oferujący ułatwiony kontakt z opieką medyczną oraz program edukacyjny, dzięki któremu nasi klienci będą mogli dowiedzieć się nie tylko, jak kupować energię elektryczną, ale też jak wystrzegać się nieuczciwych firm - zapowiada Jarosław Dybowski, prezes zarządu Energa Obrót.
Miejsca
Opinie (256) ponad 10 zablokowanych
-
2017-08-01 09:02
Energa dała ciała po całości. (1)
Od kiedy rozpoczęły się problemy z fakturami, co dwa miesiące dzwonię do Energi żeby zorientować się, ile mam do zapłacenia. Gdybym czekała na faktury od nich, miałabym teraz niezły problem.
- 10 0
-
2017-08-01 15:57
Prosimy o kontakt
Możesz skontaktować się z nami przez facebooka (Energa w kontakcie). Sprawdzimy, dlaczego nie otrzymałaś faktury.
- 0 0
-
2017-08-01 09:02
jaki jest paragraf? (2)
Jak ktoś celowo przetrzymuje faktury?
I PO 5 latach bez zawiadomienia ,jakiegokolwiek wysyla fakture z naliczonymi 1000x odsetkami?
Jaka prac EGP ponoszą odpowiedzialność za błedy?
Kiedy państwo EGP przestanie być totalitarne i POstkomunistyczne ,chyba 26 lat wystarczy ,jerzdzenia PO obywateli!
Kiedy sady sama stanowisko szarych ludzi?
Czemu w dzisiejszych czasach jak IDE do EPG klaniam sie w pas ,całuje PO sygnetach sekretarki i błagam żeby mi fakturę z odsetek z ich winy obniżyli?!?
No i gzie ta sprawiedliwość a tak bierna postawa ,sami bronicie tych POpapranych! Te wasze jedyne słuszne Sonyddy!
Ludzie! Goncie tych dziadów sami z tych ulic ,co to ma być za Targowica?!
Von z mojej ulicy! Kompanii w dumpe I Von! Z tymi banerkami!- 6 4
-
2017-08-01 11:10
Ale bełkot... (1)
Zastanawiam się, dlaczego tak często zwolennicy obecnej władzy (bo chyba trzeba być skrajnym zwolennikiem PiS, by pisać, że w Enerdze dziś rządzą czy pracują "złogi platformiane") nie potrafią trzech zdań napisać z sensem, gramatycznie i w zgodzie z ortografią ojczystą.
Życzę zdrowia, bo na resztę pewnie za późno.- 3 0
-
2017-08-01 21:02
Prezesi i ci na najwyższych stanowiskach się w większości zmienili, ale niżej na stanowiskach średniego i niższego szczebla
wciąż siedzi wielu starych pracowników, z których część rzeczywiście na pewnym etapie kariery związała się z PO. Pracowałem tam kilka lat, to zmiany wyżej zauważyłem, ale niżej to już niekoniecznie, choć zmienił się chociażby mi kierownik, ale tylko dlatego, że stary z Energii poszedł do dużej korporacji na wyższe stanowisko (przynajmniej takie plotki chodziły)
- 0 0
-
2017-08-01 09:02
Mierne firmy informatyczne
znajomków. Z ustawionymi przetargami.
- 11 1
-
2017-08-01 09:09
Największa , faktycznie monopolistyczna instytucja energetyczna
zatrudnia jakieś informatyczne łamagi (czytaj kolesi) za wielkie (również moje) pieniądze i LATAMI nie potrafi wyjść z bałaganu. W mojej rodzinie zdarzyły się wszystkie możliwe "wtopy" : brak przysyłania faktur przez ROK , opóżnienia listów z fakturami (oczywiście,oczywiście - musiałem zapłacić odsetki za nie swoje opóżnienie) , błędne odczyty liczników , brak terminowego przesłania faktury elektronicznej na "energa24.pl" , a nawet jakieś bezpodstawne sms-owe "Upomnienia" o braku realizacji płatności. Gdyby w mojej firmie doszło do takich zaniedbań , to z tych "pracowników" nie zostałby kamień na kamieniu - a tu tylko powyższy Artykuł pełen samozadowolenia. Po prostu ręce opadają...
- 16 0
-
2017-08-01 09:17
To jest joke
- 4 0
-
2017-08-01 09:17
Skandaliczne sytuacja
- 8 0
-
2017-08-01 09:24
Skandaliczne sytuacja. Brak profesjonalizmu. (1)
Czekałem na fakturę od ENERGA od października 2015r. 180dni na płatność jest niewystarczająca. ENERGA musi dać możliwość zapłaty takich faktur w indywidualnie ustalonym terminie powyżej 365dni. To jest inna sytuacja niż faktury za 3miesiące. ENERGA musi się liczyć że sprawami ochrony konsumentów oraz sprawami sądowym jeżeli tego nie zrozumie. Pozdrawiam. Klient
- 13 0
-
2017-08-01 10:34
przedawnienie
część faktur sprzed 2 lat uległa przedawnieniu co do części, która obejmuje sprzedaż energii elektrycznej (nie przesył). W tym zakresie obowiazuje 2 letni termin przedawnienia, więc część osób może odmówić zapłaty (niektórych FV przynajmniej w części) powołując się na przedawnienie :)
- 1 0
-
2017-08-01 09:29
Dlaczego Energa wymieniala na Morenie liczniki na,,nowe" ale juz wczesniej uzywane? (2)
Zabrali niby stary chociaż wcale nie zniszczony i wcisnęli super elektroniczny z jakimś już tam przebiegiem.Pozniej spisali nowy-stary...Ludzie kto w tych machlojach sie ich połapie i jak pozniej udowodnić blad?Dlaczego tych nowo starych liczników nie wyzerują przed montażem u klienta?Skąd oni je wzięli z demobilu z Niemiec?...Gdzies je musieli przeciez zdemontowac?Gdzie ?I skoro u wczesniejszego klienta byly nie potrzebne to można domniemywać właśnie ,ze ktoś wygrał jakiś przetarg na demontaż lub zakup tych nowych starych...Wszystko jak rozumiem poszło z oplat za utrzymanie infrastruktury i z naszych rachunków?
- 18 1
-
2017-08-01 18:46
niewiedza szkodzi, bo na głupka się wychodzi (1)
Liczniki dostosowywane są do sieci energetycznej, lata minęły, sieć się zmieniła to i inny wymóg licznika był. Dalej siedźcie na swoich licznikach obrotowych i czekajcie na łaskę pana. Rozliczenia rzeczywiste i nie masz problemu, a jak prawa standaryzacji człowieku nie znasz, to nie wypowiadaj się 'po co wymieniają liczniki....dlaczego nie wyzerują u klienta"- tylko najpierw zapytaj, bo niewiedza szkodzi. Liczników się nie cofa, bo można je właśnie rozregulować, mają tylko bieg do przodu - dlatego się wymienia, licznik po zdjęciu idzie do ponownego sprawdzenia i z plombą jest zakładany. Tak samo działa taksometr, który można zakupić używany - teraz każdego taksiarza pytaj, czemu nie ma nowego taksometru.
- 0 0
-
2017-08-02 22:44
Co mnie obchodzi taksiarz i jego naciagany licznik.Ty tez gacie po kims nosisz wczesniej uzywane?
Odpowiedz cwaniaczku skad wzieliscie te liczniki ?To tak jak by do mnie przychodzil gosciu z ulicy i pytal czy chce pralke od innego klienta...Wie pan troche byla w uzyciu ale u pana pochodzi jeszcze ho ho ..a pozniej wezmie ten z pod piatki.
- 0 0
-
2017-08-01 09:35
Zatrudnijcie jeszcze więcej misiewiczów to już całkiem będzie b......l
- 13 0
-
2017-08-01 09:44
Złodzieje
- 10 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.