• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Esotiq & Henderson inwestuje w Evę Minge

Robert Kiewlicz
22 stycznia 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Esotiq & Henderson wyrusza do Rosji i Kazachstanu
Esotiq&Henderson, spółka notowana na NewConnect, zacieśnia współpracę ze swoją spółką zależną Eva Minge Design. Esotiq&Henderson, spółka notowana na NewConnect, zacieśnia współpracę ze swoją spółką zależną Eva Minge Design.

Większa liczba salonów i przejście na rynek główny warszawskiej giełdy to główne cele odzieżowej spółki Esotiq & Henderson na 2015 rok. Spółka ma też zamiar podwoić liczbę punktów Eva Minge Milano oraz Eva Minge. Od 2012 roku Esotiq jest większościowym udziałowcem spółki Eva Minge Design.


Czym się najczęściej kierujesz kupując ubrania?


Plany przeniesienia akcji spółki z NewConnect na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych wiążą się z rozwojem spółki i budową grupy - nie tylko odzieżowej. Esotiq & Henderson zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów bieliźnianych i odzieżowych oraz kosmetycznych. Przy tworzeniu nowych produktów współpracuje z projektantką Ewą Minge i modelką Joanną Krupą. Spółka czeka obecnie na zatwierdzenie prospektu emisyjnego.

- Naszym celem jest stworzenie domu modowego. Współpraca z Ewą Minge daje spółce doświadczenie, które trudno byłoby zdobyć na rynku. Na swój brand Ewa Minge pracowała 20 lat. Jej doświadczenie i znajomość zachodniego rynku i tamtejszych gustów to dla nas ogromny atut - mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson. - Na koniec 2014 r. spółka posiadała 210 salonów Esotiq, a powierzchnia handlowa zwiększyła się o 11 proc. W 2015 roku liczba salonów Esotiq ma wzrosnąć do 250. Jeszcze szybciej ma rosnąć liczba punktów sprzedających produkty pod marką Eva Minge Milano oraz Eva Minge. Start-upem już nie jesteśmy, rozwijamy się bardzo dynamicznie. Pracujemy nad stworzeniem nowych marek. Znaleźliśmy się w czołówce spółek notowanych na NewConnect. Mierzymy znacznie wyżej, więc kolejnym krokiem jest przeniesienie na GPW. Najwyższy czas też zadbać o płynność naszych akcji.

Spółka od 2012 roku jest większościowym udziałowcem spółki Eva Minge Design.
Spółka od 2012 roku jest większościowym udziałowcem spółki Eva Minge Design.
W październiku 2014 roku Esotiq & Henderson zakupił 100 proc. udziałów niemieckiej spółki, która działa obecnie pod nazwą Esotiq Germany GMBH. Pierwsze salony Esotiq zostały otwarte w Stuttgarcie. W 2015 roku planowane jest otwarcie kolejnych punktów Esotiq w Niemczech.

Esotiq & Henderson od 2012 roku jest też większościowym udziałowcem spółki Eva Minge Design. - Ten alians był między innymi po to, by zaspokoić mój apetyt na rozwój i stworzenie sub-brandu, który będzie miał mniej elitarny charakter, będzie bardziej dostępny ekonomicznie, ale nadal zbudowany na standardach ze światowych wybiegów - mówi Ewa Minge.

Eva Minge Design to obecnie 70 punktów multibrandowych we Włoszech i 25 na świecie sprzedających produkty pod marką Eva Minge Milano oraz Eva Minge. Główny showroom i siedziba marki znajduje się w Mediolanie, w pierwszym showroomie Armaniego. Punkty te prowadzą także sprzedaż produktów największych producentów świata mody. W 2015 roku planowany jest wzrost punktów sprzedaży do 140 na terenie Włoch i 50 na świecie. Wszystkie kolekcje własne firmy projektowane są osobiście przez Ewę Minge. Eva Minge jako brand to nie tylko odzież. To także produkty licencyjne, oparte o sprzedaż licencji firmom zewnętrznym. Chodzi m.in. o torebki, paski, portfele, okulary i inne akcesoria.

- Plany rozwoju na 2015 rok nie są na wyrost. Już teraz, po ocenie prekolekcji przez naszych najlepszych klientów, mogę śmiało stwierdzić, że progi te przekroczymy. W biznesie jednak trzeba być realistą, i stawiać sobie cele rzeczywiste do osiągnięcia. Nadwyżka będzie premią. Moja już w tym głowa, by produkt budził zainteresowanie i tę premię wypracował - twierdzi Ewa Minge. - Pracujemy nad nowymi brandami. Nie będziemy kopiować, ale korzystać z międzynarodowego sukcesu marki-matki. To będzie taki luksus Evy Minge w casualowym wydaniu.

Miejsca

Opinie (46) 3 zablokowane

  • Czym sie najcześciej kierujesz kupując ubrania ?

    - koniecznością .

    • 15 0

  • Ratunku, kosmici!

    • 5 0

  • czystość języka polskiego (4)

    Okropną, manieryczną rzeczą są te naleciałości języka angielskiego pojawiające się wszędzie, i w artykule zamieszczonym w Trójmieście i w wywiadzie Pani Minge. Kuriozalnym jest fakt, że nadużycia w tej dziedzinie pochodzą bardzo często od osób, które bardzo słabo władają językiem angielskim, o czym mieliśmy się okazję przekonać podczas sławnego "wywiadu po angielsku Pani Minge"

    Pomocy!!!!

    • 15 0

    • pan prezest tez nie jest władający językiem obcym... (1)

      • 0 3

      • Podobnie jak pan sepleniacy byly plemiel

        • 2 0

    • nie zna angielskiego, ale kasę trzepie (1)

      o wiele lepszą od Ciebie. Jaki z tego wniosek?

      • 0 2

      • Ze wiedział kiedy komu i jak D..pe luzac

        I cały myk

        • 0 0

  • ależ ona brzydka (1)

    j.w.

    • 3 3

    • spójrz na siebie

      czarna rozpacz

      • 3 0

  • (1)

    Beka , większość kieruje się jakością , to ciekawe jakim cudem np. takie LPP odnotowuje tak duże zyski.

    • 6 1

    • no tak, na pewno nie większość

      poza tym, produkują w bangladeszu to też niskie koszty

      • 0 0

  • intimissimi! To jest bielizna!

    Polecam!

    • 1 2

  • produkty Minge... no cóż... szału nie ma...

    • 6 1

  • multibrandowych, showroom, sub-brandu, casualowym

    aż sr.ać się chce!!! nie ma polskich odpowiedników, Polska język trudna język...

    • 16 1

  • Zastanawia mnie język polski Joanny Krupy i Romana Polańskiego

    Są emigrantami, ponad 50 lat Polańskiego poza Polską a jakie różne akcenty mają ? ;)

    • 4 0

  • Thenk

    Solidarity, solidarity, solidarity

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marek Kamiński

Polski polarnik, podróżnik, żeglarz, autor książek, fotograf, przedsiębiorca. Właściciel firmy...

Najczęściej czytane