• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk i Gdynia wspólnie na targach turystyki biznesowej

erka
27 maja 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
We Frankfurcie Gdańsk i Gdynia wystawiły się wspólnie na międzynarodowych targach turystyki motywacyjnej, spotkań biznesowych i wydarzeń IMEX. We Frankfurcie Gdańsk i Gdynia wystawiły się wspólnie na międzynarodowych targach turystyki motywacyjnej, spotkań biznesowych i wydarzeń IMEX.

Dwa miasta wspólnie wystawiły oferty na najważniejszej imprezie targowej w Europie. Targi IMEX we Frankfurcie to spotkanie branży turystyki motywacyjnej, spotkań biznesowych i wydarzeń. W targach wzięło udział ponad 3 tys. wystawców z całego świata.


Turystyka biznesowa to dla ciebie:


Podczas tegorocznej edycji targów Gdańsk i Hala Sportowo-Widowiskowa Gdynia dzieliły powierzchnię wystawienniczą na stoisku zorganizowanym przez Gdańsk Convention Bureau/GOT. Podczas IMEX, GCB promowało członków Gdańskiej Organizacji Turystycznej, przedsiębiorców działających w sektorze przemysłu spotkań oraz przede wszystkim Gdańsk i cały region jako atrakcyjną destynację konferencyjną.

Jak twierdzi Anna Górska, prezes GCB/GOT model wspólnego udziału w targach jest bardzo dobry i sprawdza się. - Formułę taką zastosował też w tym roku m.in. Poznań (Poznań Convention Bureau i Targi Poznańskie) oraz Kraków (Kraków Convention Bureau wspólnie z Centrum Kongresowe ICE) - dodaje Górska. - Żałuję, że z naszego regionu był to jedynie jeden partner. Pytano nas nawet o konkretne trójmiejskie hotele oraz Sopot, których tym razem zabrakło.

Podczas Targów przedstawiciele GCB odbyli kilkadziesiąt spotkań z firmami eventowymi oraz stowarzyszeniami potencjalnie zainteresowanymi organizacją konferencji w Gdańsku lub regionie. Ze strony gości najczęściej padały pytania o dostępność komunikacyjną miasta, obiekty konferencyjne (zarówno dedykowane mniejszym, jak i większym eventom) oraz ofertę dotyczą wyjazdów motywacyjnych czy integracyjnych.

Powszechny jest pogląd, że targi stają się coraz mniej popularnym narzędziem marketingowym. Zdaniem Anny Górskiej ludzie zawsze będą chcieli się spotykać oraz poszukiwać kontaktu twarzą w twarz, dlatego targi nie zginą, ale na pewno zmienią swoją formułę. - Zamiast tradycyjnego wystawiania się, czyli stania za ladą i czekania na klientów, zmienią formułę na bardziej warsztatową - twierdzi Górska. - Będą bardziej spersonalizowane, dopasowane do  konkretnych potrzeb i regionalne.
erka

Miejsca

Opinie (15)

  • Gryzoń zmądrzał? Nie wierzę. (1)

    kompleksy mu i tak cały świat przesłaniają

    • 11 17

    • To nie jego decyzja a zarządcy obiektu.

      • 9 0

  • Gdańsk i turystyka biznesowa??? (3)

    chyba śmieciowa do Szadółek. Niech się budyń Gdynią nie podpiera.

    • 6 22

    • Gdańsk Gdynią?

      By nie było, lubię to miasto, ale za granicą to nikt o nim nie słyszał. Powoła naszych klientów biznesowych jest przekonana, że to dzielnica Gdańska.

      • 11 2

    • to Gdańsk jest znany w świecie chociażby za sprawą Solidarności. Można by tak mnożyć...

      • 8 0

    • przyganiał kocioł garnkowi

      O gdyni nikt poza granicami kraju nie słyszał

      • 6 0

  • Gdańsk ratuje się Gdynią (2)

    Niestety słoma wyłazi z butów....

    • 6 21

    • hahaaaaaaaa

      gdyby tak było, to by się pogrążył

      • 1 0

    • Patrząc po dostępnych informacjach na tym portalu.

      Gdańsk - 54 hotele
      Sopot - 19
      Gdynia - 15

      Nie oszukujmy się, Gdynia to fajne miasto do życia, przyjemne komunikacyjnie, ale na mapie biznesowej czy konferencyjnej to trochę dziura. Gdyby leżała dalej od Gdańska np. w takiej odległości jak Słupsk, to nic by się tam nie działo.

      • 5 0

  • W końcu razem:) brawo Panowie!!! (1)

    • 12 0

    • również gratuluję!

      bardzo dobrze że można zrobić coś wspólnie i mam nadzieję że będzie to przechodzić również na lokalne władze

      • 1 0

  • A czy GCB nie pojechało reprezentować wszystkich trójmiejskich hoteli, które z resztą płacą składki za członkostwo w GCB?

    • 3 0

  • teraz powinniśmy pojechać albo sami zorganizować

    targi turystyki seksualnej, dobra promocja

    • 0 0

  • To faktycznie ciekawostka. (1)

    Ciekawe czy Szczurek wiedział co podpisuje decydując się na wspólną promocję?
    A może prosta kalkulacja! Przy Gdańsku da się coś wypromować dla siebie. Bo kto w Europie słyszał o Gdyni? NIKT.
    Ja mimo, że jako kibic nie lubię Gdyni bo tak należy to jednak dla naszego wspólnego dobra jestem za za wspólną promocją bo to tylko może nam pomóc.
    Szczurek - idź tą drogą.

    • 2 0

    • A co ma bycie kibicem do lubienia/nie lubienia miasta? (poza Warszawą oczywiście ;P)

      To, że nie przepada się za jakimś klubem z innego miasta to nie powód by całe miasto skreślać. Przecież zawsze jest tam jeszcze Bałtyk ;)

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Halbryt

Odpowiedzialny za wytyczanie kierunków rozwoju SESCOM, określanie zadań strategicznych oraz...

Najczęściej czytane