• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdański FreecoNet tworzy nową grupę na rynku IT

erka
15 lutego 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 

Na polskim rynku IT pojawiła się nowa grupa Aiton Caldwell, która powstała z przekształcenia gdańskiej spółki FreecoNet Tlenofon SA. Zmiana nazwy to jeden z elementów nowej strategii grupy.


Jan Wyrwiński, prezes zarządu Aiton Caldwell. Jan Wyrwiński, prezes zarządu Aiton Caldwell.

Celem powstania Aiton Caldwell było przede wszystkim sprawne zarządzanie kilkoma markami oraz rozpoczęcie przygotowań związanych z wejściem na rynek NewConnect. Jak wyjaśnia Jan Wyrwiński, prezes zarządu Aiton Caldwell, rynek usług IT przechodzi ciągłe zmiany, gdyż oczekiwania klientów nieustannie rosną.

- Jako liderzy na rynku zdecydowaliśmy, że musimy na nie odpowiedzieć dedykowanym rozwiązaniem. Postanowiliśmy powołać markę korporacyjną, która w przyszłości będzie skupiała w sobie wszystkie nasze marki i produkty - twierdzi Wyrwiński. - Niektóre z nich są w trakcie przygotowywania i już niebawem zostaną wprowadzone na rynek. Wierzymy, że nasza oferta spotka się z zainteresowaniem wszystkich firm planujących optymalizację swoich rozwiązań telekomunikacyjnych.

Prace nad nowymi rozwiązaniami są bardzo zaawansowane. W najbliższym czasie oferta produktowa zostanie poszerzona o kompleksowe hostowane usługi komunikacyjne oraz usługi wspierające zarządzanie w przedsiębiorstwach z sektora MSP. W opinii zarządu, nowe produkty pozwolą firmom efektywniej kontrolować wydatki związane z usługami teleinformatycznymi, usprawnić zarządzanie własną infrastrukturą oraz relacjami z klientami.

Aiton Caldwell skupi się na dostarczaniu rozwiązań telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw, nie zapominając przy tym o klientach indywidualnych. Obecnie w ramach Grupy działa marka FreecoNet - lider wśród dostawców telefonii internetowej, z szacowanym 40 proc. udziałem w rynku VoIP. Kolejne marki dedykowane będą klientom biznesowym z różnych branż.

- Planujemy dywersyfikować naszą ofertę produktową, dzięki czemu będziemy mogli stosować elastyczne podejście do klienta - dodaje Wyrwiński. - Zależy nam, aby każdej firmie, bez względu na jej profil działalności oraz wielkość, dostarczyć rozwiązanie teleinformatyczne dostosowane do jej potrzeb. Liczymy, że podjęte działania pozwolą nam skutecznie konkurować z tradycyjnymi operatorami.

Aiton Caldwell, w ramach przyjętej strategii, planuje wejście na rynek NewConnect. Przewidywany termin debiutu to II kwartał br. Pozyskany w ramach emisji akcji kapitał w wysokości około 2 mln zł zostanie przeznaczony m.in. na kontynuację procesu konsolidacji polskiego rynku VoIP, ekspansję na sąsiednie rynki (głównie kraje Europy Centralnej oraz Wschodniej) oraz budowanie kanałów sprzedaży pośredniej i bezpośredniej dla nowych marek.

- Debiut na giełdzie FreecoNet Tlenofon SA, firmy oferującej najszerszy wachlarz usług dla MSP oraz posiadającej 40 proc. swojego rynku jest dobrą propozycją dla inwestorów oraz jednocześnie na pewien czas zamyka możliwość wejścia na NewConnect mniejszych operatorów VoIP - przekonuje Krzysztof Malicki, przewodniczący Rady Nadzorczej spółki.
erka

Miejsca

Opinie (13) 2 zablokowane

  • Gratulacje :-) (1)

    tak 3mać Panie Janie, gratuluję pomysłu i wytrwałości Panu i całej Firmie.

    • 21 2

    • panowie to byli ale

      na zamku w malborku.

      • 0 1

  • uuuu, nie ma lipy widzę ;) gratulacje

    • 8 2

  • krawaty zaciskają pętlę (2)

    ładne jaja w tym 3mieście...
    Ale prędzej tramwaj wyskoczy z torów niż oni osiągną monopol.

    • 11 4

    • no i wypadł z torów....

      • 2 0

    • ...tramwaj już wyskoczył:

      • 0 0

  • Jaś - gratulacje !

    • 10 1

  • gratulacje

    jak kupic takie akcje w przedsprzedazy?
    ja jestem klientem freeconet i bardzo fajnie to dziala.

    • 9 2

  • brawo

    widać ze to zdolny i ambitny mlody czlowiek z tego prezesa. oby jak najwiecej takich przedsiębiorców w naszym kraju a bedzie dobrze. trzeba tylko jeszcze pogonic armie urzedników na sybir i z powrotem w celu reedukacji aby takim ludziom nie przeszkadzali, aby nikomu nie przeszkadzali

    • 7 1

  • nazwa firmy

    bardziej kretyńskiej nie mogli znaleźć?
    no chyba, że są fanami tej blondynki która wyskakuje w google po wpisaniu caldwell

    • 6 5

  • Gratuluję! Trójmiejskie spółki też potrafią :)

    • 6 1

  • nazwa

    może nazwa jest trochę oryginalna, ale pewnie ma to związek z zapowiadanymi działaniami poza Polską.
    Z drugiej strony wiele firm z różnych krajów ma tego typu nazwy: Leo Burnett, McDonald's, McKenzie, McKinsey itp

    • 0 0

  • Gratulacje, wielu sukcesów

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Jacek Kajut

Z wykształcenia inżynier elektryk, zbudował i rozwija jedną z najsilniejszych marek branży...

Najczęściej czytane