Gdynia Kreatywna czeka na uczestników

fot. Łukasz Unterschuetz/Trojmiasto.pl

Jeszcze tylko do końca maja można zgłosić swój udział w drugiej edycji projektu Gdynia Kreatywna. Jest to projekt wspierający przedsiębiorczość osób działających w tzw. branżach kreatywnych. A co to takiego? Do udziału w projekcie zgłaszać się mogą osoby prowadzące działalność gospodarczą w obszarach: projektowanie mody, biżuterii, dodatków i butów, design użytkowy, w tym meble i elementy wyposażenia wnętrz oraz inne małe formy użytkowe.



- Rok temu do projektu zgłosiło się kilkaset młodych przedsiębiorców z Gdyni. Mamy nadzieję, że w tym roku zainteresowanie będzie jeszcze większe - mówi Monika Antkowiak z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, które prowadzi ten projekt. - Naszym celem jest uczestnikom projektu maksymalnej dawki bardzo konkretnej, merytorycznej wiedzy i narzędzi umożliwiających praktyczne wsparcie prowadzonego przez nich biznesu.
Aby wziąć udział trzeba prowadzić działalność na terenie Gdyni nie dłużej niż 3 lata. Projekt Gdynia Kreatywna składa się z dwóch niezależnych etapów. W etapie pierwszym z nadesłanych zgłoszeń wyłonionych zostanie 6 firm, które otrzymają wsparcie mentoringowe i opiekę marketingową studia kreatywnego. Drugi, równoległy etap, polegać będzie na organizacji tzw. speed dates, czyli szybkich biznesowych randek - najbliższe planowane są w lipcu z mentorami.

Cały program realizowany będzie od maja do grudnia 2016 roku. Udział w nim jest bezpłatny. Kartę zgłoszenia uczestnika pobrać można ze strony www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl.

Opinie (14)

  • Wydarzenie na miarę Gdyni.
    Tak samo bezowocne jak większość tamtejszych inwestycji.
    Przynajmniej mniej kosztowne niż nieczynny kosmodrom.

    • 18 13

  • Miasto bez miejsc parkowania, z dziurawymi ulicami i chodnikami, zapadającymi się studzienkami na nowych ulicach... (1)

    z Redłowską Polanką, Maximem, Sanatorium w Orłowie... miasto portowe bez krajowych inwestycji, ... i lalki będą robić... Gdzie my doszliśmy...

    • 23 18

    • jest mnóstwo miejsc parkingowych, nie ściemniaj

      miejsca są wszędzie
      tylko gołodupcom żal 2 zł
      i wolą marudzić w internecie

      • 6 2

  • pod rzadami tych pajacy to miasto umiera

    • 13 13

  • Kreatywnie (3)

    urząd miasta potraktował ulicę Armii Krajowej na odcinku Świętojańska -Teatr Muzyczny- wycięto wszystkie rosnące tam piękne, kilkudziesięcioletnie drzewa. Pani ogrodnik miejska ustawiła tam betonowe trumienki na kwiatki. Nawet w majowy, słoneczny dzień wracając z bulwaru, nie ma żadnej ochrony przed słońcem. Głupie decyzje 'rewitalizacyjne" niedokształconych ludzi powodując straty nie do odrobienia. w cywilizowanych miastach Europy drzewa przenosi się w całości w miejsca ich pozbawione, by zapewnić cień i tlen zmęczonym ludziom. Koszt niższy niż te wymieniane co 2 miesiące kwiatki i kępki traw. Karygodne decyzje młodych ignorantów by zapewnić zysk firmom handlującym sadzonkami z Holandii.

    • 25 6

    • A to wszystko aby Gdynia była New Hollywood. (2)

      Ma przypominać słoneczna Kalifornie.

      • 1 2

      • może przypominać i będzie przypominać (1)

        to tylko kwestia czasu

        • 3 0

        • Kwestia kitu raczej.

          • 0 1

  • (2)

    A jak mam męża, to też na szybką randkę mnie umówicie? Zboczeńcy...

    • 2 3

    • to nie jest obowiązkowe (1)

      nie musisz. tak samo nie musisz wchodzic do internetu i komentować.

      • 2 0

      • Czyli osoby żyjące w związkach małżeńskich są dyskryminowane, albo skłaniane do grzechu. Skandal!

        • 0 0

  • Szczurek why? Dokąd to wszystko zmierza? Dlaczego Gdańsk nam tak odjeżdża? ?

    • 7 6

  • Deratyzacja potrzebna

    czas na dobra zmiane w gdyni , pogonic Szczurka

    • 6 3

  • Siostry, co wy wiecie o przedsiębiorczości

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Słupski

Od 1995 roku prezes zarządu ARGO w Gdańsku. Jest doktorem nauk ekonomicznych, stopień uzyskany na...

Najczęściej czytane