• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Globalne osobowości na gdańskim Social Media Convent

VIK
31 marca 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Uczestnicy Social Media Convent zwykle wypełniają niemal po brzegi audytorium ECS. Uczestnicy Social Media Convent zwykle wypełniają niemal po brzegi audytorium ECS.

Wykłady, kuluarowe spotkania, konkurs na najlepszą kampanię 2015 roku i... afterparty - to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają uczestników czwartej edycji Social Media Convent. Jednak największą gratką tegorocznego spotkania jest lista zaproszonych ekspertów.


Czy wykorzystujesz social media w pracy zawodowej?


Przez dwa kwietniowe dni (od 21 do 22 kwietnia) po raz czwarty spotkają się w Gdańsku autorytety świata social media. Impreza ponownie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności. Social Media Convent to jedno z największych wydarzeń poruszających tematy mediów społecznościowych. Na scenie konferencji gościli już m.in. prezydent Lech Wałęsa, Stephen D. Mull, były ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce, Ali Jafari i Katie Lampe z Twittera, czy Michał Sadowski z Brand24.

W tym roku organizatorzy także nie zawiedli, a lista gości jest naprawdę interesująca i to nie tylko dla ludzi śledzących media społecznościowe.

W gronie prelegentów jest Mark Little, irlandzki dziennikarz, który po długiej karierze w mediach dołączył do zespołu Twittera i został jednym z wiceprezesów. Mark pracował dla RTE, największej stacji telewizyjnej w Irlandii, przez ponad 20 lat, między innymi relacjonował konflikty w Iraku i Afganistanie. Jest również założycielem Storyful, agencji zajmującej się mediami społecznościowymi, którą w 2013 roku sprzedał News Corp. Od 2015 roku pracuje dla Twittera.

Kolejnym gościem jest Fergus O'Hare, jeden z dyrektorów kreatywnych Facebooka. Przez lata pracował dla wielu globalnych marek, takich jak Louis Vuitton, Dove, Coca-Cola, IBM, Motorola, Nestle, IKEA, Duracell i Ford. Zdobywał tez najważniejsze nagrody za kampanie reklamowe. Do Facebooka dołączył w 2014 roku, najpierw jako strateg dla rynków Bliskiego Wschodu, Afryki, Turcji i Izraela, a teraz dla regionu Azji i Pacyfiku.

Uczestnicy Social Media Convent będą mieli okazję posłuchać także wykładu Yana Luong, czyli menedżera Międzynarodowego Komitetu Czerwonego Krzyża, który zajmuje się globalną strategią social media w tej organizacji. Luong uczy też komunikacji cyfrowej oraz zarządzania social media.

Kolejnym z prelegentów będzie Philippe Gonzalez - menedżer w Amc Networks International, wiodącego nadawcy kanałów telewizyjnych dystrybuowanych w ponad 390 milionach gospodarstw domowych w 138 krajach i producenta takich hitów, jak: "Mad Men", "Breaking Bad" i "The Walking Dead". Gonzalez w 2011 roku stworzył blog o nazwie www.Instagramers.com, a następnie założył Instagramers Network - stowarzyszenie najważniejszych na świecie fanów Instagrama. Dziś Instagramers lub IGers to zgromadzenie milionów członków w ponad 60 krajach.

W tym roku po raz pierwszy przygotowano przestrzeń expo dla firm, które chciałyby zainteresować swoimi rozwiązaniami ekspertów i osoby odpowiedzialne w firmach za strategie i budżety dedykowane mediom społecznościowym. W specjalnie wydzielonej strefie pojawią się więc twórcy aplikacji mobilnych, rozwiązań internetowych oraz narzędzi reklamowych, którym organizator zapewni stoiska wystawiennicze.

- Konferencja Social Media Convent od lat przyciąga największe nazwiska w branży, chcemy jednak, by równe szanse na pokazanie swoich często innowacyjnych i ciekawych rozwiązań miały wszelkiej wielkości rozwijające się projekty związane z branżą mediów społecznościowych. W ubiegłym roku sposobem na to były kilkuminutowe prezentacje na scenie, ale ponieważ zainteresowanie możliwością wystąpienia było naprawdę spore, w tym roku zdecydowaliśmy się powiększyć konferencję o kolejną przestrzeń, expo - przeznaczoną dla firm, które szukają sposobu na dotarcie ze swoim produktem do dużych marek, współpracę czy spotkanie z przedstawicielami mediów społecznościowych - mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator przedsięwzięcia.
Podczas konferencji nie zabraknie również corocznego konkursu na najlepszą kampanię realizowaną w roku ubiegłym w mediach społecznościowych. Więcej na stronie www.socialmediaconvent.pl.
VIK

Wydarzenia

Social Media Convent (1 opinia)

(1 opinia)
552,50 - 651,90 zł
konferencja

Miejsca

Zobacz także

Opinie (17) 2 zablokowane

  • znowu pieniądze podatników idą na dyrdymały (6)

    miasto wydaje kilkadziesiąt tysięcy lekką rączką na zlot "social media" co nie należy do zadań administracji samorządowej. Drugie tyle idzie pewnie od miasta na wynajem sali od ECS, że niby ECS tak świetnie zarabia na swoje utrzymanie. To jest tzw. kreatywna księgowość czyli pieniądze podatnika przeksięgowane dwukrotnie finalnie w dużej mierze lądujące w wybranych prywatnych kieszeniach - uspołeczniamy koszty, prywatyzujemy zyski.
    Kosztowny wydział propagandy udający portal miejski, dziesiątki urzędasów od propagandy ale i tak kilkanaście tysięcy miesięcznie wydawane jest na zewnętrzne spółki PR.
    W zamian za to można będzie obejrzeć kilka optymistycznych fotek Budynia szczęśliwego, że sprawa z nieprawdziwymi oświadczeniami rozeszła się po kościach. Konsekwentnie dla Gdańska !
    Został jeszcze ktoś do wzięcia z wyborczej? Bo nawet regularne zamówienia od miasta i opłacane faktury dla agory długo już jej nie pociągną

    • 49 23

    • tak! A przeciez mogłoby powstac w zamian za to kilka pięknych pomników

      • 7 18

    • Ale to nie jest impreza miejska (3)

      przynajmniej tak to wygląda sądząc po nazwach organizatorów

      • 3 7

      • żartujesz chyba albo nie jesteś z Gdańska i nie wiesz jak to się tu robi (2)

        zapewne dziwnym zbiegiem okoliczności oficjalny organizator imprezy jest też od lutego firmą prowadzącą tzw media społecznościowe miasta Gdańsk

        • 14 2

        • Ano wygląda że nie wiem...

          kto by się połapał w tej pajęczynie Budynia. Dzięki za wyjaśnienia

          • 8 1

        • ale bzdury pleciesz człowieku

          To trzeba mieć umysł wyczulony na mgłe, hel i broń elektromagnetyczną, żeby sobie dośpiewywać takie teorie spiskowe.
          Tak się składa, że Gdańsk ma dostępne wszelkie wydatki miejskie, więc możesz sobie wyszukać ile to tysięcy poszło na taką imprezę. Jak znajdziesz, to podziel się informacją

          • 3 5

    • to jest raczej prywatna impreza

      • 0 0

  • Świetna impreza i cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem (2)

    • 7 28

    • "Globalne osobowości" (1)

      ..globalizacja pelna geba - cos, na czym zalezy korporacjom i kto wie komu jeszcze - jedna planeta, jedno panstwo, jeden krol.. miliardy poddanych (ale ich jedna rasa)..

      • 17 5

      • Jak będzie

        Aradasch
        to ja też będę.

        • 0 3

  • co tam globalne , kosmiczne!!

    Paru specialistów prawiających wykwitny bełkot poprawny politycznie , i do tego Bolo, pół analfabeta .Jestem pod wrazeniem !!!!!

    • 32 6

  • Bolek gwiazda mediów społecznościowych

    tym razem nie wystąpi? Szkoda

    • 18 4

  • facebook stosuje lewacka cenzurę

    od lat. stop poprawności politycznej!

    • 19 6

  • Wygwizdać ich.

    • 15 4

  • A na Festiwal Górski to kasy nie ma!

    Odbyły się tylko 2 edycje i koniec, bo Gdańsk stwierdził, że szkoda kasy skoro mieszkamy nad morzem to góry nikogo nie interesują mimo, że było dużo chętnych!

    • 10 1

  • Nie no proszę Was

    Byłem dwa razy na tym convencie i to jest przecież jakiś dramat. Osoba, która ma jakąkolwiek wiedze SM nie dowie się tam absolutnie nic. Organizacja fajna, ale poziom mertytoryczny jest śmiechu wart.

    Lepiej iśc na Infoshare, za darmo i poziom wieloktornie wyższy.

    Macie swój kryzys. Dżizas

    • 11 0

  • szkoda czasu

    podobnie jak te wszystkie balety w parkach technologicznych, człowiek który w praktyce siedzi i coś doczytuje w temacie wie dużo więcej ciekawych detali aniżeli prelegent, który coś ma powiedzieć ale nie za dużo...

    z d*py są takie imprezki, na wejściu wyjmują gadżety i selfują, żeby być "na bieżąco" z życiem

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Podleśny

Sprawował funkcję Prezesa ATENY w latach 2007-2014. Doskonale zna branżę ubezpieczeniową -...

Najczęściej czytane