• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Grupa Azoty likwiduje Navitrans

erka
8 września 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Postawienie spółki Navitrans w stan likwidacji jest efektem realizacji strategii w zakresie restrukturyzacji aktywów Grupy Azoty. Na zdjęciu Bałtycka Baza Masowa w Gdyni. Postawienie spółki Navitrans w stan likwidacji jest efektem realizacji strategii w zakresie restrukturyzacji aktywów Grupy Azoty. Na zdjęciu Bałtycka Baza Masowa w Gdyni.

Grupa Azoty podjęła uchwały: o rozwiązaniu spółki Navitrans i postawieniu jej w stan likwidacji oraz o dokonaniu wyboru likwidatora spółki. Navitrans istnieje na rynku od 1992 roku i oferuje usługi w zakresie spedycji morskiej i lądowej.



- Zarząd Grupy Azoty SA informuje, że 4 września 2015 roku nadzwyczajne zgromadzenie wspólników spółki Navitrans Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni podjęło uchwały o rozwiązaniu spółki Navitrans i postawieniu jej w stan likwidacji oraz o dokonaniu wyboru likwidatora spółki Navitrans w osobie Włodzimierza Gembusza. Wniosek o otwarcie postępowania likwidacyjnego zostanie skierowany do Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS, w terminie do 11 września 2015 roku - czytamy w komunikacie spółki.
Grupa Azoty SA posiada 32 udziały w spółce Navitrans, co stanowi 26,45 proc. kapitału zakładowego spółki Navitrans. Tyle samo udziałów posiada jej spółka zależna - Grupa Azoty Zakłady Azotowe "Puławy" SA i Bałtycka Baza Masowa.

Przedmiotem działalności spółki Navitrans jest świadczenie usług w zakresie spedycji morskiej i lądowej szerokiego wachlarza ładunków w relacji eksportowej i importowej. Spółka Navitrans prowadzi agencję celną, oferującą kompleksową obsługę celną.

Postawienie spółki Navitrans w stan likwidacji jest efektem realizacji strategii w zakresie restrukturyzacji aktywów Grupy Azoty.
erka

Miejsca

Opinie (18)

  • czy wiadomo już kiedy rząd sprzeda grupę azoty? (5)

    ciech sprzedał technologie dla BASFa więc już też praktycznie nie istnieje, czy zostaną nam jakiekolwiek polskie zakłady chemiczne?

    • 22 8

    • Nigdy! (4)

      Nigdy nie sprzedadzą Azotów bo to jest strategiczna spółka i rząd dobrze o tym wie. Zobacz co się ostatnio dzieje w temacie, zabezpieczyli spółkę przed przejęciem, a teraz dodatkowo ustawą o spółkach strategicznych

      • 8 1

      • nie rób sobie jaj (3)

        dopiero co ją chcieli sprzedać widoczni zbyt mało pod stołem chcieli dać.
        Po za tym sprzedają teraz strategiczną spółkę PKP energetyka. To będzie największy wałek roku, bo spółkę wartą 1.5 miliarda zł sprzedać chcą spółce zoo o kapitale zakładowym 5 tys. zł a to od razu sprzeda ją dalej dla niemców.

        • 5 4

        • Buhahaha strategiczna spółka.... (1)

          ...pośrednik od prądu....heheheh

          • 1 2

          • mają monopol na dostwę prądu dla całego pkp

            uważasz że to nie jest strategiczna spółka? co się stanie jak podniosą ceny?

            • 4 1

        • samo sobie chyba robisz jaja

          jedno z drugim nie ma nic wspólnego, poczytaj sobie cokolwiek o grupie azoty. o tym co robi ministerstwo żeby chronić spółkę. albo o ustawie a nie bajki opowiadasz o pkp. jako kraj mamy kontrolę nad grupą azoty i to się nie zmieni

          • 1 0

  • 2005

    Nie ma to jak dodać zdjęcie z przed 10 lat!

    • 7 4

  • A fotka chyba z czasów budowy Gdyńskiego wierzowca :-) (1)

    Rozumiem gdyby to był artykuł o czymś odległym ale tu można wrzucić choćby zrzut z kamery internetowej.

    • 4 4

    • Ortografia !

      • 0 0

  • (4)

    jeżeli nawitrans przynosił dochód (a przynosił?) to pytanie jakim prawem jest likwidowany...

    • 4 6

    • a takim prawem, że obsługiwał tylko grupę Azoty (2)

      był zarząd, pracownicy biurowi itp...20 osób robiło to co mogą robić 2 osoby...ale w sumie żal pracowników bo średnia wieku wysoka i co oni teraz znajdą....cieciowanie na budowie

      • 1 1

      • A można sprzedać ?

        • 1 0

      • dla sprostowania ... Navitrans zatrudniało 13 osób a ja życzę powodzenia tym 2 osobom które miałyby się zająć całą obsługą tego czym ta firma się zajmowała

        • 2 1

    • moim zdaniem to sprawy personalne i tyle ... a nie żaden efekt realizacji strategii restrukturyzacji

      • 1 0

  • Ostatnie zdanie rozwala...

    Z polskiego na polski: strategia i restrukturyzacja w polskim wydaniu 3xZ- zwolnić, zlikwidować, zaorać.

    • 3 3

  • To nie PRL (2)

    Sorry ale to jest jakieś komunistyczne myślenie że spółka musi działać za wszelką cenę, niezależnie od tego czy jest rentowna czy nie, czy jej zasoby są wykorzystywane czy też nie. Teraz w biznesie się liczy efektywność, tym bardziej że trzeba pamiętać że Grupa Azoty to pewnie z kilkadziesiąt różnych spółek więc trzeba patrzeć z perspektywy całości. A co do zatrudnienia to nie widzę powodu dla którego ci pracownicy nie mieliby być zatrudnieni w innym pionie czy spółce, w końcu na tym polega restrukturyzacja

    • 6 0

    • (1)

      bardzo łatwo jest mówić i mądrzyć się na temat, który nie dotyka bezposrednio... a tak na marginesie to główna siedziba Grupy Azoty to południe POlski a Navitrans mieści się na północy więc z tymi ofertami pracy w innym pionie Grupy to bym nie przesadzał ...

      • 3 3

      • o ile wiem to zakłady i spółki Grupy są w całej Polsce. żeby daleko nie szukać to u nas są gdańskie Fosfory. więc też nie przesadzaj

        • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Halbryt

Odpowiedzialny za wytyczanie kierunków rozwoju SESCOM, określanie zadań strategicznych oraz...

Najczęściej czytane