• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
Skopiowano

Handel bez przemocy i ściemy. Wraca Morfologia Sprzedaży

Wioletta Kakowska-Mehring
19 maja 2022, godz. 12:00 
Opinie (18)
Morfologia Sprzedaży to nie tylko wykłady, ale także okazja do wymiany doświadczeń i kontaktów. Morfologia Sprzedaży to nie tylko wykłady, ale także okazja do wymiany doświadczeń i kontaktów.

Jak skutecznie komunikować podwyżkę wewnątrz firmy i do rynku? Co to znaczy sprzedawać odpowiedzialnie? Dlaczego "gwiazdy sprzedaży" często przygasają po zmianie produktu, rynku czy firmy? Jak im pomóc w powrocie do ponadprzeciętnych wyników? O tym i nie tylko będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w środę, 25 maja, w Olivia Star w Gdańsku.



Czy konferencje i szkolenia, w których brałe(a)ś udział pomogły ci rozwinąć się zawodowo?

Po przerwie spowodowanej pandemią do Kalendarza imprez wraca konferencja Morfologia Sprzedaży. Jest to wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu, dla poszukujących nowych klientów zarówno przy pomocy metod handlowych, jak i marketingowych, dla chcących wzmocnić motywację zespołu, dla pragnących wzmocnić umiejętności przywódcze w sprzedaży. Jak zwykle więc będzie o gorących trendach. Ta edycja będzie jubileuszowa, bo to już 10 konferencja organizowana przez Cetus Consulting razem z Sandler Training.

- Jak zwykle zakres tematyczny będzie szeroki, ale sporo miejsca poświęcimy sprzedaży bez przemocy, bez ściemy i manipulacji. Chodzi o relacje, w której wygranym jest sprzedawca i klient. To daje nam gwarancję efektywnej sprzedaży na długo, a nie krótki dystans. Jak dasz wygrać klientowi, to sam też będziesz wygranym. Będzie też sporo o trendach w zatrudnianiu i wynagradzaniu pracowników działów sprzedaży, m.in. o tym, jak dotrzeć do wartościowych kandydatów, którzy nie szukają aktywnie pracy - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
O tym, że "handlowiec też człowiek" i trzeba jak najlepiej zrozumieć dopasowanie kompetencji do modelu sprzedaży i blokady wynikające z nastawienia handlowców, opowie Romeo Grzębowski, specjalista od projektów doradczych w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów, współzałożyciel Time for Team oraz Extended Tools Polska. Z kolei o nowych trendach i wyzwaniach w strategiach wynagrodzeń i zatrudniania opowie Agnieszka Czarnecka, trener biznesu i coach biznesu.

Konferencja Morfologia Sprzedaży po pandemii wraca do Kalendarza imprez biznesowych w Trójmieście. Konferencja Morfologia Sprzedaży po pandemii wraca do Kalendarza imprez biznesowych w Trójmieście.

Geopolityczne ryzyka, gwałtowny wzrost cen ropy, gazu, prądu, prognoza dwucyfrowej inflacji - to dzisiejsza rzeczywistość. Z tego względu silne podwyżki cen to już konieczność, a nie alternatywa. O tym, jak skutecznie komunikować podwyżkę wewnątrz firmy i do rynku, opowie Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji.

O przywództwie w sprzedaży z wykorzystaniem strategii LEAN, czyli o tym, jak zwiększyć efektywność procesów i zaangażować ludzi, opowie Radek Drzewiecki, założyciel Leanpassion, a o odpowiedzialnej sprzedaży na rynku finansowym w Polsce opowie Anna Ralcewicz, dyrektor ds. szkoleń w biurze sprzedaży Ergo Hestii. Przyłapani na dobrych rzeczach, czyli jak prowadzić efektywny training on the job, to temat wystąpienia Tomasza Targosza, certyfikowanego trenera sprzedaży.



Jakiś czas temu myśleliśmy, że człowiek jest istotą racjonalną. Rozważa plusy i minusy, ocenia opcje, szuka takich, które są dla niego maksymalnie korzystne. Taki pogląd niestety nie wytrzymał starcia z dowodami i kolejnymi badaniami pokazującymi, jak łatwo wpływać na nasze decyzje i jak łatwo zaburzyć nasz osąd. O tym, jak wpływać na decyzje zakupowe klientów i czy da się to robić etycznie, opowie Rafał Żak, specjalista ds. rozwoju ludzi i organizacji.

O "ekonomii obwarzanka" w czasach polityki czołgów i dronów opowie z kolei Michał Sutowski, politolog, publicysta "Krytyki Politycznej". Kiedy na kraj naszych sąsiadów spadają bomby, myślenie o tym, jak powiązać dobrobyt społeczny z poszanowaniem granic ekologicznych planety, wydaje się luksusem. Metafora "obwarzanka" pomaga nie tylko zmieniać świat na lepsze, ale także zrozumieć sytuację, w jakiej się znaleźliśmy - między młotem gazów cieplarnianych w atmosferze a kowadłem militarnej agresji u naszych bram.

Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012 r. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.

Wydarzenia

Morfologia Sprzedaży

konferencja

Miejsca

Zobacz także

Opinie (18) 5 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Chyba anatomia jest ważniejsza niż morfologia, czyli to co w środku a nie jak coś wygląda (komputer, garnitur, papier).

    • 14 2

  • Czyli bulenie kasiory przez towarzystwo od single maltow, za materiał składający się z górnolotnych i angielskobrzmiacych frazesów, rodem z typowej akademii internetowej xD.

    • 40 1

  • Jak było (1)

    się na jednym takim szkoleniu to było się na wszystkich... Wszędzie to samo, odrealnione biadolenie...

    • 28 1

    • Serio

      Wyborcy tuska chodzą na takie coś???

      • 0 4

  • Opinia wyróżniona

    Wszystkie takie zagadnienia ładnie wyglądaja na papierze i prezentacji:) (2)

    Ale jak dochodzi do starcia rzeczywistość a teoria to można w 99% włożyć to między bajki.
    Jak dla mnie to dorabianie 5 koła do wozu. Rynek sam reguluje te kwestie a ważna jest tylko uczciwość empatia i etyka dnia codziennego.

    • 41 2

    • (1)

      To jest po prostu sposób na sprzedanie szkolenia. Nieważne, że później wiedza na nim przekazana jest nic nie warta. Ważne, że szkolenie się sprzedało, a osoba przeszkolona może pochwalić się certyfikatem.

      • 14 0

      • Racja. Ale tylko przedsiębiorca inteligentny inaczej będzie uznawał taki pseudo certyfikat. Poza tym jeden słucha albo jest kumaty a ktoś inny poszedł tylko w celach towarzyskich bo i takich nie brakuje.

        • 5 0

  • Cena biletów wynika z honorariów "ekspertów"? Polecam się na przyszły rok, prelekcja o tym jak zarobić na byciu ekspertem

    • 18 0

  • Jak wciskać kity o tym czy 5 zeta jest droższe od 4 zeta czyli "Pieprzologia stosowana w polowaniu na jelenia"
    Morfologię robi się przed pójściem do lekarza - ale nie tego od głowy...

    • 16 1

  • Picu picu moj dziedzicu. Czego wy nie wymyslicie wraz z ta nowa normalnoscia.

    • 9 0

  • Ktoś przytula niezłe siano

    Za te szkolenia.
    I tak naprawdę o to chodzi organizatorom

    • 13 0

  • Jak zarobic milion trzeba napisac ksiazke dla frajerówi naiwniaków pod tytułem po przeczytaniu będziesz bogaty!!Wiec kup.

    Ale mozna tez inaczej np zorganizować dla tym podobnych szkolenia i niechpłaca 100 razy wiecej ze bezwartosciową paplaninę!!

    • 11 0

  • Pseudoszkolenia (2)

    Te szkolenia nie wnoszą nic praktycznego do życia codziennego. Strata kasy i czasu na to.
    Jeden wielki pic. Po wdrożeniu takiego szkolenia w praktykę codzienną np. w pracy można być niemile rozczarowanym...Stek bzdur, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością....Przykre jest to, że są tacy, którzy wierzą w skuteczność takich szkoleń.

    • 14 0

    • moze tez troche wspomnien, jak na spolke z USA zabijalismy w iraku lub afganistanie? jak eksportowalismy przemoc i agresje? (1)

      • 0 1

      • Kredki w kolorze tęczy

        pomagają rozwiązać wszystkie problemy na świecie.

        Wysłać do Rosji.....

        • 2 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marek Kasicki

Wiceprezes zarządu Energa-Operator. Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki...