- 1 Nie ma zgody na dzierżawę zbożowego (42 opinie)
- 2 Niższe taryfy zamiast mrożenia cen (58 opinii)
- 3 Centra handlowe w Wielką Sobotę (88 opinii)
- 4 Dorota Pyć została prezesem Portu Gdańsk (200 opinii)
- 5 142 mln zł na modernizację w Porcie Wewnętrznym (33 opinie)
- 6 Wycieczkowce wracają do naszych portów (84 opinie)
Infopulse stawia na cyberbezpieczeństwo. Nowe biuro w Gdańsku
Technologiczna spółka związana m.in. z transformacją cyfrową firm z różnych sektorów (w tym przemysłu i finansów), cyberbezpieczeństwem czy badaniami i rozwojem - Infopulse - otwiera biuro w Gdańsku, w kompleksie Alchemia. Na początek firma chce zatrudnić 50 specjalistów, a docelowo stworzyć do 200 miejsc pracy.
Nawet 1000 nowych miejsc pracy w Capgemini Polska
Infopulse stanowi część skandynawskiej firmy Tietoevry. Jest międzynarodowym dostawcą usług w zakresie tworzenia i rozwoju oprogramowania, zarządzania aplikacjami oraz infrastrukturą IT, chmury obliczeniowej. Główny kierunek rozwoju w Polsce spółka upatruje jednak w innym obszarze - planuje wspierać klientów oraz rozwijać swoje kompetencje w zakresie cyberbezpieczeństwa.
Koncern Nike w Gdańsku. Nawet kilkaset nowych miejsc pracy
Transformacja cyfrowa i cyberbezpieczeństwo
Nowe centrum w Gdańsku będzie koncentrowało się na świadczeniu usług transformacji cyfrowej oraz cyberbezpieczeństwa.
- Trójmiasto ma ogromny potencjał rozwoju - oprócz dobrze wykwalifikowanej kadry oferuje także nadmorski klimat, który zachęca specjalistów - również obcokrajowców - do relokacji na Pomorze. Ponadto nasza firma otrzymała duże wsparcie ze strony lokalnych władz samorządowych, w tym inicjatywy Invest in Pomerania. Owocna współpraca z władzami pozytywnie wpłynęła na naszą decyzję o założeniu nowego biura w Trójmieście. Warto również nadmienić, że jako firma IT chcemy się skupić na naszym biznesie, a nie zarządzaniu powierzchniami biurowymi - cieszymy się, że dzięki wsparciu partnerów, The Home Office i Chillispaces, możemy otworzyć kolejne biuro w Polsce, nie martwiąc się o ten obszar" - mówi Łukasz Olechnowicz, który pierwsze kroki w branży IT stawiał w Trójmieście i osobiście poznał poziom kompetencji dostępnych w regionie kadr.
Zarobki w IT wciąż atrakcyjne
Praca dla specjalistów w Trójmieście
W ciągu pierwszych miesięcy Infopulse planuje zatrudnić w gdańskim oddziale 50 pracowników. Rekrutacja jest aktualnie skierowana do specjalistów na stanowiskach regular i senior. Na zyskanie doświadczenia szansę mają również osoby, które dopiero rozpoczynają karierę w branży IT. Firma rozwija program stażowy, aby wesprzeć nowe talenty.
Miejsca
Opinie (38) 1 zablokowana
-
2022-05-26 09:57
Opinia wyróżniona
50 specjalistów czyli biura na 5-10 osób (7)
większość specjalistów z branży IT nie jest zainteresowana wycieczkami do biura. Większość profesji z branży IT to nie jest przerzucanie węgla od 8 do 16. To są profesje kreatywne, a dobre rozwiązania mogą przyjść do głowy o każdej porze w ciągu doby.
- 23 10
-
2022-05-26 11:05
Oni nie szukają specjalistów, tylko pracowników - specjalista to człowiek wyspecjalizowany (2)
z wieloletnią wiedzą i doświadczeniem a do outsourcingu najlepsi są młodzi, wydajni, wszechstronni, specjalizacja tutaj wręcz przeszkadza bo nie możesz przerzucać ludzi jak węgla z projektu do projektu wg potrzeb.
I to nie jest profesja kreatywna, tylko klepanie KPI w ramach mikro-menedżmentu, liczą się tylko staty wydajności i z tego jesteśz wieloletnią wiedzą i doświadczeniem a do outsourcingu najlepsi są młodzi, wydajni, wszechstronni, specjalizacja tutaj wręcz przeszkadza bo nie możesz przerzucać ludzi jak węgla z projektu do projektu wg potrzeb.
I to nie jest profesja kreatywna, tylko klepanie KPI w ramach mikro-menedżmentu, liczą się tylko staty wydajności i z tego jesteś rozliczany, bo know-how takich firm to mielenie ludzi a nie rozwój technologii, twój kierownik wie tylko jak wyglądasz i kiedy przychodzisz/wychodzisz z pracy, stąd takie firmy wymagają oprogramowania szpiegowskiego mierzącego ruchy myszką, robiącego zrzuty ekranu itp. Masz miziać myszką i zamykać tickety - w tym masz się specjalizować :)- 6 2
-
2022-05-27 15:55
No ok. Ale jak wpada 5 cyfrowa kwota na konto (1)
to tak naprawde powyzsze twe wypociny nie maja zadnego znaczenia. Po co byc wysokiej klasy specjalista z pensją 5k w branzy spozywczej, handlowej, budowlanej, chemicznej, medycznej czy innej niz IT, jesli za bycie miernotą w IT jak ja naprzyklad, otrzymuje sie cale komunistyczne 10k netto na konto.
- 0 1
-
2022-05-28 15:36
sky
tak się składa że masz rację że miernoty w korpo robią bo to im odpowiada bo mają $, a myślenie off, jest mały % tych we korpo co myślą i tak muszą poddawać się korporacyjnym regułom, znałem to gdzie liczyły się zapisy nie nowoczesne myślenie bo centrala w UK tak ustaliła i koniec, zero rozwoju,ale są tacy jakim to odpowiada.
- 0 0
-
2022-05-26 10:39
(2)
Zobacz jak to wygląda w USA, czy Londynie! Tylko praca biurowa!!!
- 1 4
-
2022-05-26 19:04
Znam kilku pracowników londyńskiej firmy pracujących z Gdańska. Biuro to ostatnia deska ratunku, na przeczekanie, jak juz nigdzie nie można znaleźć pracy
- 1 0
-
2022-05-26 13:42
W Londynie praca biura byla przed pandemia. Canary Wharf zatloczone, ze mozna ataku paniki dostac. Teraz podobno jest problem ze sciaganiem ludzi do biur ponownie. Wrocil tylko jakis %.
- 4 0
-
2022-05-26 10:30
Większość osób z IT można porównać do "przerzucaczy węgla", bo z kreatywnością nie mają wiele wspólnego.
Uzdolnionych specjalistów zdecydowanie brakuje, a jak się znajdą to nie za mniej niż 600 euro dziennie - i tyle warto im zapłacić. Oczywiście w do biura nie przyjdą, bo swoją pracę wydajnie wykonają z dowolnego miejsca na świecie.
- 9 2
-
2022-05-26 08:43
Opinia wyróżniona
(4)
Ktoś mówił o zmierzchu biurowców? Praca zdalna nigdy nie przebije pracy w biurze.
- 19 28
-
2022-05-26 09:50
to się zdziwisz jaki % tam będzie zdalnie (1)
bo zwyczajnie w Trójmieście nie ma już kogo zatrudnić
- 1 5
-
2022-05-26 10:37
Chyba nie masz pojęcia ile osób studiuje w Trójmieście na wyższych uczelniach!
- 2 2
-
2022-05-26 09:26
Ja pracuję zdalnie od 3 lat i potwierdzam. Jeszcze nic nikomu nie przebiłem w biurze będą w domu.
- 4 6
-
2022-05-26 09:11
kiedyś to zrozumiesz
ewentualnie Twoi potomkowie
- 3 3
Wszystkie opinie
-
2022-05-26 08:34
"Global Outsourcing Company" - czyli kolejna plantacja w Gdańskim Mordorze
Model biznesowy prosty: zatrudniamy kogo się da poniżej rynku a sprzedajemy klientom po cenach rynkowych jednym wciskając kit że są elo a drugim że mają elo ludków w projekcie.
Dlatego rekrutacja w takich firmach to fasada: udają, że jesteś ważny a tak naprawdę biorą każdego, kto zna trochę język w jakim jest projekt. Branża, technologia, szkolenia, rozwój? Nie interesuje ich to, bo model biznesowy i tak zakłada rotację na poziomie 50-100% a każdy kumaty się szybko z takiej firmy zawinie - po co więc szkolić ludzi? Aby szybciej znaleźli pracę gdzie indziej?
Takie firmy żyją z "mielenia" ludzi - dlatego rekrutacja jest zawsze, bo im więcej ludzi uda się pozyskać, tym więcej usług się obrobi i więcej zarobi.
Pracowałem w takich projektach i zawsze dziwiłem się, że klienci wybierają co rok inny, najtańszy outsourcing np. do kalibrowania mechaniki precyzyjnej zamiast zdecydować się na długofalową współpracę z firmą w tym wyspecjalizowaną, której pracownicy faktycznie wiedzą co robią :) Potem klient niezadowolony, więc znów szukamy "dostawcy" usług oczywiście kierując się ceną i zapewnieniami, że nasi specjaliści są najlepsi :)- 35 6
-
2022-05-26 08:43
Opinia wyróżniona
(4)
Ktoś mówił o zmierzchu biurowców? Praca zdalna nigdy nie przebije pracy w biurze.
- 19 28
-
2022-05-26 09:11
kiedyś to zrozumiesz
ewentualnie Twoi potomkowie
- 3 3
-
2022-05-26 09:26
Ja pracuję zdalnie od 3 lat i potwierdzam. Jeszcze nic nikomu nie przebiłem w biurze będą w domu.
- 4 6
-
2022-05-26 09:50
to się zdziwisz jaki % tam będzie zdalnie (1)
bo zwyczajnie w Trójmieście nie ma już kogo zatrudnić
- 1 5
-
2022-05-26 10:37
Chyba nie masz pojęcia ile osób studiuje w Trójmieście na wyższych uczelniach!
- 2 2
-
2022-05-26 09:23
Oferta stacjonarnej pracy w Alchemii?
To muszą rzucić stawki 140-160% rynku, żeby ktokolwiek ze zdalnej przeszedł.
- 15 7
-
2022-05-26 09:57
Opinia wyróżniona
50 specjalistów czyli biura na 5-10 osób (7)
większość specjalistów z branży IT nie jest zainteresowana wycieczkami do biura. Większość profesji z branży IT to nie jest przerzucanie węgla od 8 do 16. To są profesje kreatywne, a dobre rozwiązania mogą przyjść do głowy o każdej porze w ciągu doby.
- 23 10
-
2022-05-26 10:30
Większość osób z IT można porównać do "przerzucaczy węgla", bo z kreatywnością nie mają wiele wspólnego.
Uzdolnionych specjalistów zdecydowanie brakuje, a jak się znajdą to nie za mniej niż 600 euro dziennie - i tyle warto im zapłacić. Oczywiście w do biura nie przyjdą, bo swoją pracę wydajnie wykonają z dowolnego miejsca na świecie.
- 9 2
-
2022-05-26 10:39
(2)
Zobacz jak to wygląda w USA, czy Londynie! Tylko praca biurowa!!!
- 1 4
-
2022-05-26 13:42
W Londynie praca biura byla przed pandemia. Canary Wharf zatloczone, ze mozna ataku paniki dostac. Teraz podobno jest problem ze sciaganiem ludzi do biur ponownie. Wrocil tylko jakis %.
- 4 0
-
2022-05-26 19:04
Znam kilku pracowników londyńskiej firmy pracujących z Gdańska. Biuro to ostatnia deska ratunku, na przeczekanie, jak juz nigdzie nie można znaleźć pracy
- 1 0
-
2022-05-26 11:05
Oni nie szukają specjalistów, tylko pracowników - specjalista to człowiek wyspecjalizowany (2)
z wieloletnią wiedzą i doświadczeniem a do outsourcingu najlepsi są młodzi, wydajni, wszechstronni, specjalizacja tutaj wręcz przeszkadza bo nie możesz przerzucać ludzi jak węgla z projektu do projektu wg potrzeb.
I to nie jest profesja kreatywna, tylko klepanie KPI w ramach mikro-menedżmentu, liczą się tylko staty wydajności i z tego jesteś rozliczany, bo know-how takich firm to mielenie ludzi a nie rozwój technologii, twój kierownik wie tylko jak wyglądasz i kiedy przychodzisz/wychodzisz z pracy, stąd takie firmy wymagają oprogramowania szpiegowskiego mierzącego ruchy myszką, robiącego zrzuty ekranu itp. Masz miziać myszką i zamykać tickety - w tym masz się specjalizować :)- 6 2
-
2022-05-27 15:55
No ok. Ale jak wpada 5 cyfrowa kwota na konto (1)
to tak naprawde powyzsze twe wypociny nie maja zadnego znaczenia. Po co byc wysokiej klasy specjalista z pensją 5k w branzy spozywczej, handlowej, budowlanej, chemicznej, medycznej czy innej niz IT, jesli za bycie miernotą w IT jak ja naprzyklad, otrzymuje sie cale komunistyczne 10k netto na konto.
- 0 1
-
2022-05-28 15:36
sky
tak się składa że masz rację że miernoty w korpo robią bo to im odpowiada bo mają $, a myślenie off, jest mały % tych we korpo co myślą i tak muszą poddawać się korporacyjnym regułom, znałem to gdzie liczyły się zapisy nie nowoczesne myślenie bo centrala w UK tak ustaliła i koniec, zero rozwoju,ale są tacy jakim to odpowiada.
- 0 0
-
2022-05-26 10:07
Widzę że pojawiają się firmy które uwierzyły (1)
że Polak będzie pracował za miskę ryżu.
- 14 0
-
2022-05-27 06:58
rynek pracy jest skrzywiony....
...sprobuj znalezc prace jako junior bez doswiadczenia albo jakis staz.... niby brakuje 100 tys. programistow ale nikt nie chce czlowieka bez doswiadczenia nawet za darmo
- 0 0
-
2022-05-26 10:43
fajnie, ale w zyciu bym nie chciał jezdzić na grunwaldzka do biura (9)
To się zrobił trójmiejski mordor - co ciekawe mordor w wwie był obsmiewany, za wiele rzeczy, u nas sie szczycimy tym ze firma tam otworzyła biuro.. Szacunek dla Intela za biuro!
- 12 5
-
2022-05-26 11:12
Ja dojeżdżam codziennie do OBC skmką i nie widze problemu (4)
Jak ktoś skazał się na banicję w postaci domku w baninie (a swoje dzieci na problemy psychiczne z powodu alienacji od życia towarzyskiego w liceum) to jego problemu.
- 9 6
-
2022-05-26 14:53
A czym dojeżdżasz do SKMki? (2)
Też tak sobie kombinowałem ostatnio: zaparkuję przy SKMce i cyk do biureczka - ale parking przy SKMce zrobili płatny, wyjdzie pewnie prawie 40-50 PLN za dzień, do tego trzeba zapłacić bilet za SKM no i najważniejszy czas, za który nikt nie zapłaci.
Nie trzeba mieszkać w Baninie by mieć daleko do SKMki, wystarczy na Szadółkach :)- 3 1
-
2022-05-26 19:06
Po co w ogóle gdzieś dojezdzac? Malo zdalnej pracy?
- 0 0
-
2022-05-26 20:51
Ide z buta
- 0 0
-
2022-05-26 20:14
Relację szkolne są przereklamowane. Pyzatym akurat dziewczyna z Banina z mojej klasy to nie miała problemów z wypadami ze znajomymi.
- 0 0
-
2022-05-26 11:59
(1)
Dolaczam sie do szacunku dla Intela. Bardzo fajna lokalizacja. Pracowalam 2 lata w centrum i nigdy wiecej. Pozniej czlowiekowi sie tak to opatrzylo, ze nie mial ochoty w weekend w ogole sie pojawiac w tych okolicach.
- 4 4
-
2022-05-26 16:00
W okolicach SKM Przymorze nie ma po co pojawiac w weekendy. Tam nic nie ma. Kiedys bylo tylko UG, teraz sa UG i biurowce. Jesli sie nie mieszka/studiuje/pracuje w tamtej dzielnicy to nie ma po co tam isc.
- 4 1
-
2022-05-26 17:55
Szacunek za lokalizację, ale nie za przerabianie pokoi na open space (1)
W gorszym stylu niż warszawski Mordor. Z kilkunastu biurek tylko 2-3 obsadzone, bo w takim czymś nie da się pracować sensownie ani z chęcią.
- 1 0
-
2022-05-26 18:05
Mngmnt pozwolił na remont np. IGK2, który totalnie zniechęcił do pracy w biurze
Szaro-bure ściany, oświetlenie słabe - tam gdzie okna od północy jest półmrok, i te biurka i ich liczba...
- 0 0
-
2022-05-26 14:00
Oliwa ... nie dziekuje
Z zasady nie patrze na oferty z tych lokalizacji ... to jakis joke co tam powstalo ... klatki dla szczurow
- 5 9
-
2022-05-26 17:52
Pokażcie fotkę z biurkami dla SW developerów (1)
Czy to też taka tragedia jak aktualnie w Intelu, czyli open space na min 15 małych biurek, jedno obok drugiego. Czyli tak jak to było w typowym call center już 20 lat temu. O szarych przygnębiających ścianach nie wspomnę.
- 4 0
-
2022-05-26 18:41
nie - to zupełnie coś innego:)
- 0 0
-
2022-05-26 18:39
biura w Chillspaces- pozazdrościć (2)
Infopulse ma biura w cudnej przestrzeni, funkcjonalne, wygodne, z kawą przygotowywaną przez profesjonalną baristkę. Tak, tak, mówię serio:) . Chciałbym mieć taki komfort w domu:) .
- 0 4
-
2022-05-26 20:12
Kawę to Ja sama mogę sobie zrobić.
- 3 0
-
2022-05-29 15:21
Tomek
brzmi jak komentarz na zlecenie ...
- 0 0
-
2022-05-26 19:49
(3)
Praca w korporacji, to tragedia! Dobry informatyk nigdy nie pójdzie do korporacji. Najlepiej, jako freelancer. Dużo większa kasa i lepsze warunki rozwoju, żadnych dyrektorów i pracujesz, kiedy chcesz.
- 3 9
-
2022-05-26 22:40
Informatyków to znajdziesz co najwyżej w szkole.
- 3 0
-
2022-05-27 13:47
Nie ma takiego zawodu informatyk w praktyce.
Moze jest ale w komunistycznych firmach w sektorze publicznym, tudziez w januszexach.
Sa zawody typu, frontend developer, db engineer, aix engineer, java developer, network engineer, unix eng, devops eng etc. Ale to sa zupelnie rozne zawody, majace tyle ze soba wspolnego co inzynier budownictwa z inzynierem chemii.- 1 0
-
2022-05-29 17:54
Freelancer jednej faktury wystawianej dla korpo
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.