• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

InteliWISE stworzy system obsługi klienta dla Ministerstwa Gospodarki

erka
30 stycznia 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
Stworzony dla polskiej e-Administracji przez InteliWISE Contact Center wykorzystywał będzie trzy elementy interaktywnego systemu obsługi klienta. Na prostsze pytania przez 24 godziny na dobę będzie odpowiadał Wirtualny Doradca. Stworzony dla polskiej e-Administracji przez InteliWISE Contact Center wykorzystywał będzie trzy elementy interaktywnego systemu obsługi klienta. Na prostsze pytania przez 24 godziny na dobę będzie odpowiadał Wirtualny Doradca.

Spółka InteliWISE, wywodząca się z Pomorskiego Parku Naukowo- Technologicznego, stworzy pierwszy w polskiej e-Administracji interaktywny system obsługi klienta. Będzie on wspierał dziesiątki tysięcy zapytań przedsiębiorców korzystających z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. System zamówiło Ministerstwo Gospodarki.


Co jest najbardziej uciążliwe podczas załatwiania spraw w urzędach?


Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej jest systemem rejestracji i ewidencji przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, swego rodzaju portalem dla przedsiębiorców, ale także centrum pomocy dla urzędników, którzy są głównym użytkownikiem systemu.

Stworzony dla polskiej e-Administracji przez InteliWISE Contact Center wykorzystywał będzie trzy elementy w pełni interaktywnego systemu obsługi klienta. Na prostsze pytania przez 24 godziny na dobę będzie odpowiadał Wirtualny Doradca. Dopiero trudniejsze, bardziej skomplikowane pytania będą obsługiwane przez wyspecjalizowanych konsultantów za pomocą infolinii lub przy użyciu Live Chata. Zagadnienia indywidualne będą rozwiązywane przez pracowników Ministerstwa Gospodarki.

- U klientów komercyjnych, tradycyjne łączenie z infolinią jest wypierane przez bardziej przyjazne systemy obsługi klienta, w tym czat, i ten trend przenosi się na eAdministrację, szukającą efektywności, niższych kosztów i satysfakcji interesantów - mówi Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE. - Dostarczając Ministerstwu kompleksową usługę, obejmującą oprogramowanie, bazę wiedzy, ale też kompetentnych konsultantów w modelu outsourcingu, wspieramy Ministerstwo w procesie budowania nowej jakości w obszarze cyfrowych usług e-administracji.

InteliWISE SA zajmuje się rozwojem oprogramowania optymalizującego obsługę klienta, transakcje online oraz marketing internetowy oraz ostawcą innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji - Wirtualny Doradca, interaktywne multimedialne FAQ, Wirtualny Sprzedawca. InteliWISE to jedyna spółka informatyczna notowana na rynku New Connect posiadająca zespół w Dolinie Krzemowej. Firma wspierana jest strategicznie przez Intel Capital, jej akcjonariuszem jest też Grupa Asseco. Wśród kluczowych klientów są m.in.: Comcast Corporation, Kraft Foods, PLL Lot.
erka

Miejsca

Opinie (16)

  • ciekawe jaka była stawka

    • 12 0

  • Jak widac Asseco wciąż ma swoje wtyki w administracji.

    • 19 1

  • no i (2)

    po co to komu?
    ile to kosztowalo?
    kto za to zapłaci?
    bzdura !!!

    • 13 6

    • Ja pozwoli mi zaoszczędzić chociaż jedną miesięcznie przyejażdżkę do urzędu

      to już się opłacało, bo takich jak ja są tysiące.

      • 4 3

    • popieram! totalna bzdura!

      google jest 100x szybszy i 10x skuteczniejszy w dawaniu dobrych odpowiedzi. testowalem takiego 'doradcę' ze strony ZUSu, kompletna porażka. nie dość że nie rozumie prostych pytań to jeszcze nie znajduje niezbędnych dokumentów.

      • 1 0

  • wirtualna rzeczywistość..

    ..jest juz wszędzie.od gabinetu premiera aż do mojej pensji

    • 7 0

  • Gdzie mogę zrobić takiego wirtualnego doradcę? (2)

    Oczywiście taniej bo mniejszy zakres.

    Proszę o info

    • 2 2

    • kup se Chińczyka, będziesz miał prawdziwego doradcę a nie jakąś ściemę,

      no i na dodatek taniej wyjdzie dożywotnia licencja na użytkowanie.

      • 2 0

    • każdy student ETI taki programik Ci napisze

      • 1 0

  • Niech się śpieszą

    póki w Polsce jakaś gospodarka jeszcze jest.

    • 7 1

  • .. bedzie tak sprawny jak TRI-STAR i nasze drogi!!

    .. chodzi tylko o przepranie kasy zapewne!!!

    • 3 4

  • Tylko czemu na obrazku wirtualna pani Karolina wita w imieniu City Handlowego?

    Czyżby przejął on Ministerstwo Gospodarki.

    • 2 0

  • i akcje...

    poszybowały w góre :) Ci co wiedzieli zrobili niezly interes ;/

    • 3 0

  • nie no, spoko (1)

    z natury wiem, że ok 98% pytań zadawanych podobnemu systemowi dużej spółki giełdowej to passusy typu "pokaż cyce" i "r******z?" Dodatkowo szał na takowe automaciki (choćby nie wiem jak inteligentne) minął już tak ze dwa, trzy lata temu - ludzie po prostu nie chcą, żeby komputer do nich gadał tak długo jak nie mogą z nim rozmawiać (asymetria interfejsów). To ile naszych baniek poszło się rypać?

    • 6 0

    • pewnie sporo

      albo jeszcze więcej

      • 1 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marek Kamiński

Polski polarnik, podróżnik, żeglarz, autor książek, fotograf, przedsiębiorca. Właściciel firmy...

Najczęściej czytane