• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Jak nie przepalać budżetu w e-kampanii

Social media, content marketing, influencerzy, personalizacja, sztuczna inteligencja, co jest skuteczne? Co wybrać? Jak zaprojektować stronę? Jak na tym zarabiać? Tego wszystkiego dowiecie się na bezpłatnym spotkaniu 17 kwietnia w Olivia Business Centre - Olivia Six w godzinach 13:00-15:00.

maj 24-25

piątek - sobota, godz. 18:30

bilety 170 zł
ulgowy 150 zł
Podczas spotkania porozmawiamy o tym:

- Jak się przygotować do zaprojektowania strony internetowej jakich nie popełniać błędów przy współpracy z agencją projektującą stronę?
- Jakie są trendy, czyli które narzędzia są skuteczne w marketingu internetowym? Pozycjonowanie czy reklama w Google, może jednak media społecznościowe?
- Które kampanie czy działania online są skuteczne? Czy moja strona, kampania zarabia i ile - jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań?
- Jak reklamować swoją usługę i jak najwięcej wycisnąć nawet z niewielkiego budżetu?
- Jak nie wydających dużych budżetów na kampanię osiągnąć sukces?

Prowadzący:

Wojciech Widzicki - Psycholog biznesu, pasjonat marketingu internetowego,e-biznesu i wykładowca uczelniany. Twórca strategii rozwojowych dla takich gigantów jak Cyfrowe.pl, SuperHost.pl, Wittenstein AG. Partner największej wyszukiwarki internetowej na świecie - Google. Dzięki ścisłej współpracy z Google ma dostęp do najświeższych wirtualnych trendów. Jego doświadczenie wskazuje, że strategiczne, systemowe planowanie sprawdza się w każdej branży. Podczas swojej kilkunastoletniej pracy w e-commerce nauczył się osiągać efekty biznesowe za pomocą sprawdzonych metod i narzędzi.

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Monika Płocke

Banking Technology, Head of Change and Technology Capabilities w Nordea Bank AB. Absolwentka...