stat
Wydarzenie już się odbyło

Jak tworzyć efektywne reklamy?

Nazywam się Konrad i jestem naukowcem zajmującym się intensywnymi badaniami psychologicznymi w obszarze zachowań konsumenckich. Podczas naszego spotkania chciałbym przekazać Wam wiedzę jaka płynie z moich badań.

mar 30

poniedziałek, godz. 17:30 - 18:30

Borkowo,
bilety 39 zł

w każdą środę (od 01.04 do 24.06.2020), godz. 19:00 - 20:00

bilety 70 zł
Dlatego zapraszam Was na "miękki" wykład omawiający mechanizmy przetwarzania treści marketingowych (1h). Łącze go z twórczym warsztatem (3h) w czasie którego nauczycie się tworzyć narracje, scenariusze reklam oraz krótkie hasła o wysokiej efektywności marketingowej.

Ten specjalny zestaw ćwiczeń pozwoli na własne oczy zobaczenie skuteczności takich treści, a także przekona Was, że właściwości tych reklam nie są przypadkowe, a efekty te można powtórzyć. O tym spotkaniu myślę jako o miejscu i czasie w którym spotkają się osoby o zbieżnych zainteresowaniach, mówiące znajomym językiem, mające podobne cele, a także oczekiwania od wysoce merytorycznego szkolenia na temat psychologii zachowań konsumenckich.

Myślę, że szkolenie jest nie tylko dla specjalistów od Social Media, Brandingu, PR i artystów, ale także dla osób, które interesują się psychologią konsumenta, wartościowaniem, kreowaniem i rozumieniem siebie oraz innych.

Chcę stworzyć dla nas chwilę, w której będziemy mogli nawiązać nowe kontakty, odświeżyć stare, pomówić razem o sztuce którą rozwijamy oraz lepiej poznać grupę której jesteśmy członkami, a także zrozumieć odbiorców do których mówimy. Jestem przekonany, że spędzimy satysfakcjonujący czas w którym wspólnie popracujemy nad rzeczami które łączą nasze codzienne myślenie.
Nie wykluczam, że szkolenia te będą cykliczne, a forma warsztatów może się zmieniać i funkcjonować jako akcelerator prac uczestników.

Pozdrawiam ciepło,
Mgr Konrad Hryniewicz

Moje strony:
RG: https://www.researchgate.net/profile/Konrad_Hryniewicz
FB: https://www.facebook.com/konrad.hryniewicz.754?ref=bookmarks
Firma: https://nauka.metodolog.pl/ / http://ztobawczasiezmiany.pl/
 

Opinie

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Monika Płocke

Banking Technology, Head of Change and Technology Capabilities w Nordea Bank AB. Absolwentka...