• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jarosław Bieniuk twarzą nowej marki LPP

Wioletta Kakowska-Mehring
22 maja 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • Jarosław Bieniuk, były piłkarz m.in. Lechii Gdańsk, został twarzą marki eleganckich ubrań Tallinder.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.

Jarosław Bieniuk, były reprezentant kraju w piłce nożnej i były zawodnik Lechii Gdańsk, mąż zmarłej aktorki Anny Przybylskiej, został ambasadorem luksusowej marki gdańskiej firmy odzieżowej z LPP - Tallinder. Kolekcja jest dedykowana osobom powyżej 30 roku życia, które "kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów" - napisano w komunikacie.


Czy znane nazwisko pomaga wykreować każdą markę, produkt?


Były sportowiec ma już doświadczenie w modelingu. Jest twarzą marki kosmetyków Avon. Teraz został także ambasadorem gdańskiej marki Tallinder, najnowszego projektu koncernu LPP. Pierwszy sklep tej marki otwarto na początku lutego tego roku w Gdańsku.

Czytaj też: Pierwszy sklep marki Tallinder otwarty

- Bohater naszej najnowszej sesji to prawdziwy współczesny gentleman, który uosabia charakterystyczną dla naszej marki klasę, elegancję i charyzmę - ogłosiła firma LPP na portalu społecznościowym.
Jak się okazuje Jarosław Bieniuk nie tylko był modelem, jak przyznała firma sam przygotował stylizacje w ramach kolekcji Tallinder.

Marka Tallinder (dla kobiet i mężczyzn) jest tzw. marką premium i chce konkurować z gigantami takimi jak Massimo Dutti, Hugo Boss, Max Mara, Gant czy Simple i taka też ma być ich polityka cenowa. Ma też być lepsza jakość. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie - w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.

- To jest marka premium, ale dostępna. Jak Mercedes czy BMW, ale nie jak Bentley, który jest marką luksusową- powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.
Czytaj też: Syn Beckhama twarzą marki LPP

Firma LPP wzorem zachodniej konkurencji często sięga po znane twarze w swoich kampaniach. W kampanii Tallinder wystąpiła brazylijska modelka Aline Weber (gościła na okładkach światowych edycji magazynu "Elle", "Vogue" czy "Harper's Bazaar") oraz model Ben Hill (był twarzą takich marek jak Tod's, Tiffany and Co., Belstaff, Calvin Klein). Modele pozują na tle posiadłości Franka Sinatry w Palm Springs.

W ub. roku twarzą wiosennej linii odzieży marki Reserved został Brooklyn Beckham, czyli syn znanego piłkarza Davida Beckhama. Wcześniej twarzą tej samej marki była też Georgia May Jagger - córka lidera The Rolling Stones Micka Jaggera. Z inną marką LPP, czyli Mohito pracowała aktorka Marta Żmuda Trzebiatowska, a z marką dziecięcą LPP Reserved Kids Dorota ZielińskaCzesław Mozil, czyli marka Czesiociuch. Twarzami kampanii marek LPP bywają też znane modelki m.in. Freja Beha Erichsen, Sasha Pivovarova, Anne Vyalitsyna, Cara Delevingne, Frida Gustavsson, Julia Stegner, Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, czy Magdalena Frąckowiak.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (76) 10 zablokowanych

  • Oni wzoruja sie na Vistuli

    • 0 0

  • LPP i ich towary (2)

    O ile kiedyś moje zakupy odzieżowe odbywały się w sklepach sieci LPP ze względu na jakość ubrań i ich cenę, to obecnie nie zaglądam nawet do tych sklepów. Jakość " ubrań " poleciała strasznie w dół. Z ciekawości byłem w tym sklepie Tallinder i jednym słowem: bieda.

    • 119 14

    • bieda jakościowa - czy brak wyboru/

      o co chodzi ze słabością Tallinder?
      czy to klasyczna ściema - czyli pseudo exclusive, typu kupuję but i okazuje się, że mam karton nie podeszwę, czy pseudo-moda?

      • 0 0

    • Niestety muszę się zgodzić. W tej nowej marce ubrania są bardzo drogę, jak na jakość, którą oferują. Za te same pieniądze można dokonać zakupu w jakiejś znanej marce, która oferuje lepszą jakość, materiały itd.

      • 3 0

  • Fajny koleś:)

    Te krytyki pod jego adresem to z zazdrości i żalu że takiego faceta nie macie. Niestety jesteśmy mega zazdrosnym i zawistnym narodem. Ludzie ogarnijcie się.

    • 1 0

  • Nie wiem czyim był mężem czy konkubentem ten pan- jak tu czytam na forum (2)

    ale rzeczywiście, sorry, fotogeniczny nie jest - bez wyrazu kompletnie

    • 18 9

    • ale ma haryzmę! (1)

      • 0 5

      • 100 razy napisz charyzma....ty haryzmo

        • 0 0

  • o masakro...

    twarzą marki LPP?! Jednobrwisty koleś z wieeelkim orlim nosem...

    • 1 1

  • .:) (10)

    Drugie zdjęcie sorry ale od pasa w dół tragedia.

    • 140 8

    • sorry, ale twój umysł i światopogląd - tragedia

      a co panowie mają latać tylko w gumofilcach ?

      • 1 0

    • A sprawa rożnych dziwnych spraw przy budowie salonów już wyjaśniona ? (1)

      Czy moze trwa wewnętrzne śledztwo w firmie LPP.

      • 5 0

      • Których salonow?

        • 0 0

    • Męskich nie było? :)

      • 9 1

    • Kto mu krawat wiązał?!

      • 1 0

    • bez przesady

      • 2 7

    • Ciepłe te spodnie. (1)

      • 33 1

      • Bo męskich nie było ;)

        • 25 1

    • Fuu jak to wygląda.

      Ale pewnie znajdzie się grupa "panów", któr wpadnie to w oko.

      • 27 1

    • Zdjecie nr.1.Koszula z Lidla za 50 zeta.

      • 28 2

  • Zdjęcie nr 2 (1)

    Zgrabniutki jak Ania Rubik...

    • 56 3

    • Ania Rubik to skóra i kości a nie kobieta

      • 1 0

  • jest program na you tube

    francuska planete nakrecila o produkcji ciuchow , koncerny w indiach , bangladeszu , chinach zeby zaoszczedzic uzywaja niedozwolonych barwnikow do barwienia odziezy , pracuja tam dzieci bez zadnej ochrony i zapadaja na choroby nowotworowe , bezplodnosci i inne , pewna kobieta we francji pracowala w butiku , miala kontakt z odzieza mowila ze poronila dwa razy . wszystkie nowe ciuchy po kupieniu powinny byc wyprane , a sklepy powinny miec atest z informacja co zostalo uzyte do barwienia , jak sie okazuje nawet takie firmy jak zara zeby ograniczyc koszty stosowala tansze o 20 euro centow barwniki i trula klientow , to nieprawdopodobne co sie wyrabia dla zysku https://www.youtube.com/watch?v=v3P4wVIuU4s

    • 2 0

  • dawno

    jak mieszkalem w polsce kupowalem w sklepach big star , byly to dobre ciuchy super jakosciowo i nie za drogie , ale to bylo 13 lat temu , ogolnie kupuje rzeczy ktore sie dobrze nosi i nie zniszcza sie po pierwszym praniu

    • 1 0

  • zdjęcie w błękitnych spodniach - targiczne!

    toż to damskie spodnie są!

    • 3 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Kazimierz Wierzbicki

Prezes zarządu i właściciel Grupy Trefl, w skład której wchodzą spółki zajmujące się produkcją i...

Najczęściej czytane