• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jarosław Bieniuk twarzą nowej marki LPP

Wioletta Kakowska-Mehring
22 maja 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • Jarosław Bieniuk, były piłkarz m.in. Lechii Gdańsk, został twarzą marki eleganckich ubrań Tallinder.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.

Jarosław Bieniuk, były reprezentant kraju w piłce nożnej i były zawodnik Lechii Gdańsk, mąż zmarłej aktorki Anny Przybylskiej, został ambasadorem luksusowej marki gdańskiej firmy odzieżowej z LPP - Tallinder. Kolekcja jest dedykowana osobom powyżej 30 roku życia, które "kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów" - napisano w komunikacie.


Czy znane nazwisko pomaga wykreować każdą markę, produkt?


Były sportowiec ma już doświadczenie w modelingu. Jest twarzą marki kosmetyków Avon. Teraz został także ambasadorem gdańskiej marki Tallinder, najnowszego projektu koncernu LPP. Pierwszy sklep tej marki otwarto na początku lutego tego roku w Gdańsku.

Czytaj też: Pierwszy sklep marki Tallinder otwarty

- Bohater naszej najnowszej sesji to prawdziwy współczesny gentleman, który uosabia charakterystyczną dla naszej marki klasę, elegancję i charyzmę - ogłosiła firma LPP na portalu społecznościowym.
Jak się okazuje Jarosław Bieniuk nie tylko był modelem, jak przyznała firma sam przygotował stylizacje w ramach kolekcji Tallinder.

Marka Tallinder (dla kobiet i mężczyzn) jest tzw. marką premium i chce konkurować z gigantami takimi jak Massimo Dutti, Hugo Boss, Max Mara, Gant czy Simple i taka też ma być ich polityka cenowa. Ma też być lepsza jakość. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie - w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.

- To jest marka premium, ale dostępna. Jak Mercedes czy BMW, ale nie jak Bentley, który jest marką luksusową- powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.
Czytaj też: Syn Beckhama twarzą marki LPP

Firma LPP wzorem zachodniej konkurencji często sięga po znane twarze w swoich kampaniach. W kampanii Tallinder wystąpiła brazylijska modelka Aline Weber (gościła na okładkach światowych edycji magazynu "Elle", "Vogue" czy "Harper's Bazaar") oraz model Ben Hill (był twarzą takich marek jak Tod's, Tiffany and Co., Belstaff, Calvin Klein). Modele pozują na tle posiadłości Franka Sinatry w Palm Springs.

W ub. roku twarzą wiosennej linii odzieży marki Reserved został Brooklyn Beckham, czyli syn znanego piłkarza Davida Beckhama. Wcześniej twarzą tej samej marki była też Georgia May Jagger - córka lidera The Rolling Stones Micka Jaggera. Z inną marką LPP, czyli Mohito pracowała aktorka Marta Żmuda Trzebiatowska, a z marką dziecięcą LPP Reserved Kids Dorota ZielińskaCzesław Mozil, czyli marka Czesiociuch. Twarzami kampanii marek LPP bywają też znane modelki m.in. Freja Beha Erichsen, Sasha Pivovarova, Anne Vyalitsyna, Cara Delevingne, Frida Gustavsson, Julia Stegner, Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, czy Magdalena Frąckowiak.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (76) 10 zablokowanych

  • Luksusowa marka? (4)

    Cz to nie przesada?Przepraszam bardzo ale gdzie poza portalem Trójmiasto jeszcze znana.

    • 112 12

    • Luksusowa bo droga.... (1)

      i nic poza tym..

      • 24 1

      • już raz to pisałem, ale powtórzę: 3 tony gnojówki też pewnie dużo kosztuje

        ale nikt tego luskusem nie nazywa. nie mylmy pojęć. droga szmata pozostanie drogą szmatą, bo luksus wynika z jakości, a nie ceny. czego nikt w lpp nie rozumie

        • 4 0

    • ja

      jak niewiesz jakoe marki ma lpp to idz spac lpp to nie marka ciuchow

      • 0 0

    • Przystojny? Chyba nigdy w takim razie przystojnego nie widziałeś.

      • 22 4

  • i tak całe życie już ma.... (1)

    jako mąż znanej aktorki.....

    • 49 13

    • teraz będzie mąż znanej marki

      • 1 1

  • Jarosław Bieniuk jest przystojnym mężczyzną (1)

    ale tu wyszedl fatalnie. Duzo pudru, mało naturalnosci, stroje dopasowane nie dla niego. Jezeli tym strojom nie pomogł przystojny Bieniuk, to przecietny Kowalski tym bardziej powinien z daleka sie trzymac od tych ubran

    • 12 3

    • "przystojność" - kwestia gustu ( dla mnie nie jest przystojny, ale poprawny plus ładne oczy)

      przystojny mężczyzna- nie musi być ani wysoki, ani ładnej buzi mieć,
      przystojny to ogólna ocena:
      sylwetka, sposób poruszania się, "noszenia się" (dobrze dobrany ubiór- wcale nie musi być drogi), czystość, to coś w spojrzeniu i uśmiech !

      twarz p.Jarka jest bez wyrazu, być może wskutek tremy podczas zdjęć

      • 3 1

  • Luksusowa marka ha ha ha

    tymi szmatami to ewentualnie mozna podłogę wytrzeć!

    • 8 0

  • LPP buhaha

    paru moich znajomych tam pracuje jedna wielka rodzinna mafia !!!!

    • 4 1

  • dajcie spokój...

    ten kto zna dobre marki nigdy nie kupi i nie porówna LPP ze swiatową marką.Artykuł ma na celu promocję ale pusanie glupot ,ze sa na rowni np z marką Boss to śmiech i głupota

    • 7 0

  • foto

    Pan Jarek jest przystojny, ale te zdjęcia mógłby wykonać bardziej profesjonalny fotograf.

    • 3 3

  • Badziew te ciuchy i tyle! (1)

    W każdym t-shircie dziecka są dziury. Z czego oni to szyją?!

    • 9 0

    • Z dziur.

      • 3 0

  • (2)

    czy to sa ubrania dla metroseksualnych facetów? tragedia totalna

    • 15 2

    • całe szczęście, u nas metra nie ma i seksu też nie (1)

      • 1 1

      • SKM-seksualnych facetów.

        • 3 0

  • słaba ta twarz marki,bawet bardzo:) kto to wymyślił ,mało ciekawych facetów?

    • 4 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marek Kamiński

Polski polarnik, podróżnik, żeglarz, autor książek, fotograf, przedsiębiorca. Właściciel firmy...

Najczęściej czytane