• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jarosław Bieniuk twarzą nowej marki LPP

Wioletta Kakowska-Mehring
22 maja 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
  • Jarosław Bieniuk, były piłkarz m.in. Lechii Gdańsk, został twarzą marki eleganckich ubrań Tallinder.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.

Jarosław Bieniuk, były reprezentant kraju w piłce nożnej i były zawodnik Lechii Gdańsk, mąż zmarłej aktorki Anny Przybylskiej, został ambasadorem luksusowej marki gdańskiej firmy odzieżowej z LPP - Tallinder. Kolekcja jest dedykowana osobom powyżej 30 roku życia, które "kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów" - napisano w komunikacie.


Czy znane nazwisko pomaga wykreować każdą markę, produkt?


Były sportowiec ma już doświadczenie w modelingu. Jest twarzą marki kosmetyków Avon. Teraz został także ambasadorem gdańskiej marki Tallinder, najnowszego projektu koncernu LPP. Pierwszy sklep tej marki otwarto na początku lutego tego roku w Gdańsku.

Czytaj też: Pierwszy sklep marki Tallinder otwarty

- Bohater naszej najnowszej sesji to prawdziwy współczesny gentleman, który uosabia charakterystyczną dla naszej marki klasę, elegancję i charyzmę - ogłosiła firma LPP na portalu społecznościowym.
Jak się okazuje Jarosław Bieniuk nie tylko był modelem, jak przyznała firma sam przygotował stylizacje w ramach kolekcji Tallinder.

Marka Tallinder (dla kobiet i mężczyzn) jest tzw. marką premium i chce konkurować z gigantami takimi jak Massimo Dutti, Hugo Boss, Max Mara, Gant czy Simple i taka też ma być ich polityka cenowa. Ma też być lepsza jakość. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie - w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.

- To jest marka premium, ale dostępna. Jak Mercedes czy BMW, ale nie jak Bentley, który jest marką luksusową- powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.
Czytaj też: Syn Beckhama twarzą marki LPP

Firma LPP wzorem zachodniej konkurencji często sięga po znane twarze w swoich kampaniach. W kampanii Tallinder wystąpiła brazylijska modelka Aline Weber (gościła na okładkach światowych edycji magazynu "Elle", "Vogue" czy "Harper's Bazaar") oraz model Ben Hill (był twarzą takich marek jak Tod's, Tiffany and Co., Belstaff, Calvin Klein). Modele pozują na tle posiadłości Franka Sinatry w Palm Springs.

W ub. roku twarzą wiosennej linii odzieży marki Reserved został Brooklyn Beckham, czyli syn znanego piłkarza Davida Beckhama. Wcześniej twarzą tej samej marki była też Georgia May Jagger - córka lidera The Rolling Stones Micka Jaggera. Z inną marką LPP, czyli Mohito pracowała aktorka Marta Żmuda Trzebiatowska, a z marką dziecięcą LPP Reserved Kids Dorota ZielińskaCzesław Mozil, czyli marka Czesiociuch. Twarzami kampanii marek LPP bywają też znane modelki m.in. Freja Beha Erichsen, Sasha Pivovarova, Anne Vyalitsyna, Cara Delevingne, Frida Gustavsson, Julia Stegner, Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, czy Magdalena Frąckowiak.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (76) 10 zablokowanych

  • Hmm (1)

    Jeśli takie spodnie będzie powszechnie wypadało nosić to może lepiej już w rajstopach ??Czas umierać...ten świat schodzi na psy ...

    • 39 3

    • I koniecznie te rajstopy to muszą być kabaretki:) Różowe.

      • 12 1

  • świetnie, gratulacje:)

    • 7 14

  • Benny Hill ? A co reklamowal ?

    • 4 2

  • Nie wiem czyim był mężem czy konkubentem ten pan- jak tu czytam na forum (2)

    ale rzeczywiście, sorry, fotogeniczny nie jest - bez wyrazu kompletnie

    • 18 9

    • ale ma haryzmę! (1)

      • 0 5

      • 100 razy napisz charyzma....ty haryzmo

        • 0 0

  • słabo

    • 12 1

  • kto to robił??? DRAMAT!!!!

    • 14 1

  • drugie zdjęcie

    wygląda jak fotomontaż i mem

    • 16 3

  • Drugie foto

    Drugie foto robi robotę :D
    To i ja cuś dodam: ciasne spodnie -> szerokie horyzonty lol

    • 11 1

  • (2)

    czy to sa ubrania dla metroseksualnych facetów? tragedia totalna

    • 15 2

    • całe szczęście, u nas metra nie ma i seksu też nie (1)

      • 1 1

      • SKM-seksualnych facetów.

        • 3 0

  • Kupiłem kiedyś żonie paczkę ładnych kolorowych skarpetek - 5euro za 5 czy 10 par czyli grosze

    Minęło 8 lat (osiem!!!) i dopiero zaczynają się drzeć (a bardzo je lubi i często nosi).
    Ma tez różne inne skarpetki - te wytrzymują max 2 lata.

    Jaka jest różnica?
    Te pierwsze kupione w tanim sklepie (Pennys) w Dublinie, te drugie w różnych "markowych" sklepach w Polsce.

    • 21 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Tomasz Basiński

W latach 1987 – 1990 kształcił się w sopockim Policealnym Studium Zawodowym w specjalności...

Najczęściej czytane