• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jarosław Bieniuk twarzą nowej marki LPP

Wioletta Kakowska-Mehring
22 maja 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • Jarosław Bieniuk, były piłkarz m.in. Lechii Gdańsk, został twarzą marki eleganckich ubrań Tallinder.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.

Jarosław Bieniuk, były reprezentant kraju w piłce nożnej i były zawodnik Lechii Gdańsk, mąż zmarłej aktorki Anny Przybylskiej, został ambasadorem luksusowej marki gdańskiej firmy odzieżowej z LPP - Tallinder. Kolekcja jest dedykowana osobom powyżej 30 roku życia, które "kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów" - napisano w komunikacie.


Czy znane nazwisko pomaga wykreować każdą markę, produkt?


Były sportowiec ma już doświadczenie w modelingu. Jest twarzą marki kosmetyków Avon. Teraz został także ambasadorem gdańskiej marki Tallinder, najnowszego projektu koncernu LPP. Pierwszy sklep tej marki otwarto na początku lutego tego roku w Gdańsku.

Czytaj też: Pierwszy sklep marki Tallinder otwarty

- Bohater naszej najnowszej sesji to prawdziwy współczesny gentleman, który uosabia charakterystyczną dla naszej marki klasę, elegancję i charyzmę - ogłosiła firma LPP na portalu społecznościowym.
Jak się okazuje Jarosław Bieniuk nie tylko był modelem, jak przyznała firma sam przygotował stylizacje w ramach kolekcji Tallinder.

Marka Tallinder (dla kobiet i mężczyzn) jest tzw. marką premium i chce konkurować z gigantami takimi jak Massimo Dutti, Hugo Boss, Max Mara, Gant czy Simple i taka też ma być ich polityka cenowa. Ma też być lepsza jakość. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie - w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.

- To jest marka premium, ale dostępna. Jak Mercedes czy BMW, ale nie jak Bentley, który jest marką luksusową- powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.
Czytaj też: Syn Beckhama twarzą marki LPP

Firma LPP wzorem zachodniej konkurencji często sięga po znane twarze w swoich kampaniach. W kampanii Tallinder wystąpiła brazylijska modelka Aline Weber (gościła na okładkach światowych edycji magazynu "Elle", "Vogue" czy "Harper's Bazaar") oraz model Ben Hill (był twarzą takich marek jak Tod's, Tiffany and Co., Belstaff, Calvin Klein). Modele pozują na tle posiadłości Franka Sinatry w Palm Springs.

W ub. roku twarzą wiosennej linii odzieży marki Reserved został Brooklyn Beckham, czyli syn znanego piłkarza Davida Beckhama. Wcześniej twarzą tej samej marki była też Georgia May Jagger - córka lidera The Rolling Stones Micka Jaggera. Z inną marką LPP, czyli Mohito pracowała aktorka Marta Żmuda Trzebiatowska, a z marką dziecięcą LPP Reserved Kids Dorota ZielińskaCzesław Mozil, czyli marka Czesiociuch. Twarzami kampanii marek LPP bywają też znane modelki m.in. Freja Beha Erichsen, Sasha Pivovarova, Anne Vyalitsyna, Cara Delevingne, Frida Gustavsson, Julia Stegner, Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, czy Magdalena Frąckowiak.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (76) 10 zablokowanych

  • o co chodzi z tym "less is more"? to znaczy, że nie wolno nosić skarpetek? (2)

    to skandal i brak patriotyzmu z tymi zagranicznymi gwiazdami typu syn Beckhama albo córka Jaggera - trzeba wyprowadzać pieniądze za granicę? nie mamy polskich gwiazd? Jak polscy Kasia Cichopek albo Mroczkowie się nie podobają to może PIS powinien się temu przyjrzeć.

    • 9 5

    • PiS jest anty cichopkowy i antymroczkowy (1)

      a to z powodu,że Cichopek i Mroczek to nasi ludzie.

      • 2 4

      • ależ mylisz się, osoby z niższym wykształceniem są za PIS

        więc Cichopki i Mroczki pasują do PIS

        • 0 6

  • LPP zawsze będzie kojarzyło się z fatalną jakością

    ciuchy trzeba kupować zagranicą - Stany to raj na zakupy... Super jakość za rozsądne ceny.

    • 19 4

  • GRATULUJĘ

    Panie Jarosławie proszę nie zwracać uwagi na "chrześcijan", oni w ten sposób przekazują sobie znak pokoju. Kibicuję Panu w tym wyzwaniu i wierzę, że nowe przedsięwzięcie okaże się sukcesem.

    • 11 16

  • Jaka marka, takia twarz marki,

    Do hugo boss, czy max mara to im troooooooooochę nie po drodze.

    • 18 2

  • Te ubrania po pierwszym prwniu nadaja sie do wyrzucenia. Jakosc zerowa.

    • 21 2

  • ten juz nie wie gdzie tylek przykleic

    BYLY........maz ,sorry konkubent
    BYLY pilkarz
    BYLY reprezentant

    Ty juz jestes wogole caly BYLY , teraz bedziesz jechac na zalu ....

    Lepszych od n iego trzech maszeruje po kazdej ulicy w Trojmiescie!!!!!
    Co za PATYK

    • 16 13

  • to już go nie chcą u kopaczy ?

    jw

    • 9 2

  • Pan Jarek jak dla mnie jest bardzo przystojnym mezczyzna i do tego jest normalnym fajnym facetem i po prostu przykro sie robi jak czyta sie niektore opinie,ludzie,jestescie okropni

    • 11 10

  • Jarosław Bieniuk jest przystojnym mężczyzną (1)

    ale tu wyszedl fatalnie. Duzo pudru, mało naturalnosci, stroje dopasowane nie dla niego. Jezeli tym strojom nie pomogł przystojny Bieniuk, to przecietny Kowalski tym bardziej powinien z daleka sie trzymac od tych ubran

    • 12 3

    • "przystojność" - kwestia gustu ( dla mnie nie jest przystojny, ale poprawny plus ładne oczy)

      przystojny mężczyzna- nie musi być ani wysoki, ani ładnej buzi mieć,
      przystojny to ogólna ocena:
      sylwetka, sposób poruszania się, "noszenia się" (dobrze dobrany ubiór- wcale nie musi być drogi), czystość, to coś w spojrzeniu i uśmiech !

      twarz p.Jarka jest bez wyrazu, być może wskutek tremy podczas zdjęć

      • 3 1

  • WSZYSTKO OK ALE

    kompletnie nie znałem wcześniej typa. Jak ma mnie przyciagnać?

    • 6 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Krzysztof Stepokura

Prezes formy Eurotel. W 1994 roku założył firmę telekomunikacyjną Martel, która od 1996 roku była...

Najczęściej czytane