Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się jak poznać zagranicznego klienta lepiej, by dopasować działania firmy do jego oczekiwań i sposobu prowadzenia biznesu z nim. Każdy rynek zagraniczny jest inny, bo każdy klient zarówno biznesowy jak i indywidualny żyje w innej kulturze, ma inne przyzwyczajenia i doświadczenia związane z prowadzeniem biznesu.
Podobne wydarzenia
poniedziałek, godz. 17:00
Wstęp wolny
wtorek, godz. 11:00 - 20:00
Gdańsk,
Centrum św. Jana
Wstęp wolny
Dodatkowo koronawirus zmienił sposób funkcjonowania wielu firm niezależnie od rynku, branży i wielkości. Zmienił też dotychczasowe oczekiwania klientów, podatność na marketing, szybką chęć zakupu, percepcję firm i marek, dotychczasową współpracę.
Klienci na rynkach zagranicznych są bardzo świadomi. Wymagają więcej, szybciej, lepiej, bardziej. Wiedzą, że firma czy nowy partner biznesowy zależy od nich, a nie oni od niego. Mogą mieć inne oczekiwania niż polscy przedsiębiorcy.
PROGRAM:
Jak doświadczenia klientów zagranicznych wpływają na ich percepcję marek i decyzje zakupowe?
Jak zarządzać doświadczeniem klientów, by skutecznie przestawić firmę na nowe oczekiwania klientów i wejść na rynki zagraniczne?
Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?
Prowadząca - Anna Gapińska - właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer
Klienci na rynkach zagranicznych są bardzo świadomi. Wymagają więcej, szybciej, lepiej, bardziej. Wiedzą, że firma czy nowy partner biznesowy zależy od nich, a nie oni od niego. Mogą mieć inne oczekiwania niż polscy przedsiębiorcy.
PROGRAM:
Jak doświadczenia klientów zagranicznych wpływają na ich percepcję marek i decyzje zakupowe?
Jak zarządzać doświadczeniem klientów, by skutecznie przestawić firmę na nowe oczekiwania klientów i wejść na rynki zagraniczne?
Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?
Prowadząca - Anna Gapińska - właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer