- 1 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (61 opinii)
- 2 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (109 opinii)
- 3 Fuzji Lotos-Orlen nie można cofnąć (184 opinie)
- 4 Jest umowa na czarter FSRU (15 opinii)
- 5 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy (17 opinii)
- 6 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (26 opinii)
Kolejne wielkie kontenerowce zawiną do Gdańska
Sześć największych linii kontenerowych na świecie powołało do życia porozumienie G6 Alliance. Dzięki temu zwiększy się siatka połączeń kontenerowych pomiędzy Europą a Dalekim Wchodem. Nowym portem do jakiego zawijać będą oceaniczne kontenerowce został także Gdańsk. Członkowie porozumienia zaznaczają, że ich plany mogą ulec zmianie zależnie od warunków rynkowych.
Porozumienie G6 połączyło takie spółki żeglugowe jak APL, Hyundai Merchant Marine, Mitsui OSK Lines, Hapag-Lloyd AG, Nippon Yusen Kaisha i Orient Overseas Container Line. Nowy alians ma ambicje stworzyć wiodącą sieć połączeń pomiędzy Dalekim Wschodem, a krajami Europy.
Portami, dotychczas nie obsługiwanymi przez przewoźników G6, są Goeteborg i Gdańsk. Gdańsk będzie obsługiwany w ramach serwisu: Szanghaj - Ningbo - południowe Chiny - Singapur - Tangier - Rotterdam - Bremerhaven - Gdańsk - Goeteborg - Rotterdam - Dżudda - Singapur - południowe Chiny - Hong Kong - Szanghaj.
- DCT Gdańsk został umieszczony na mapie jako bałtycki port łączący Europę z Azją dwa lata temu dzięki Maersk Line - mówi Jadwiga Grabowska z DCT. - Od przyszłego roku DCT Gdańsk zostanie połączony z wiodącymi portami azjatyckimi w ramach Pętli 3 nowego serwisu G6 obejmującego APL, Hapag Lloyd, Mitsui OSK Line, OOCL, NYK oraz Hyundai Merchant Marine. Jesteśmy przekonani, że dalsze wykorzystywanie zalet DCT Gdańsk jako portu dla statków oceanicznych stworzy korzyści dla przewoźników, ich klientów oraz rynków konsumenckich Europy Środkowo-Wschodniej.
Oceaniczne przewozy kontenerowe to obecnie domena gdańskiego DCT. W styczniu 2010 roku firmy Maersk i DCT rozpoczęły rewolucję na Morzu Bałtyckim poprzez ustanowienie regularnego połączenia pomiędzy Dalekim Wschodem i Gdańskiem, obsługiwanym przez statki o pojemności 8 tys.TEU. Następnie w ramach pierwszego regularnego połączenia z Morzem Bałtyckim wprowadzono statki klasy E (do 15,5 tys.TEU).
Miejsca
Opinie (91) 1 zablokowana
-
2011-12-21 22:00
najs
- 0 0
-
2011-12-21 22:17
Szczurek zamiast pogłębić port morski w Gdyni dla dużych statków
zajął się budową lotniska w Kosakowie dla małych samolocików. Ot wizjoner !
- 26 3
-
2011-12-21 22:21
Będę musiał przenieść swoje biuro do Gdańska
Będę musiał przenieść swoje biuro do Gdańska
- 13 6
-
2011-12-21 22:25
Brawo Gdańsk (1)
Gdynio - z wioski powstałaś i w wieś się obrócisz...
- 20 11
-
2011-12-22 07:59
Raczej w sypialnię dla Gdańska
- 0 4
-
2011-12-21 23:33
DCT na tak, BCT na nie
Brawo dla DCT, chyba powoli czas zmienić prace, gdanski terminal staje sie coraz mocniejszy może tam lepiej zarobie za dobrze wykonana prace a w BCT to tylko żartują że płacą za pracę - wyzysk totalny.
- 6 4
-
2011-12-21 23:43
Chińskie guano zalewa Gdańska!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2)
Nawet Budyń dostaje skośnych oczu! Polsko obudz się!!!!
- 7 9
-
2011-12-22 01:13
No to zapraszamy więcej chińskiego badziewia skoro Hong Kong i Seul się tak rozwijają (1)
- 1 0
-
2011-12-22 05:21
;)
Najpierw tak zwany prężny rozwój a później wielki Ch...
Ślepi jesteście czy jak?
Nie widzicie w co się gra?- 0 3
-
2011-12-22 09:41
A mi to lotto
Mnie mało obchodzi, która firma największa i który port najlepszy i kto na tym najwięcej zarabia. Jak mnie wywala z jednej to pójdę do innej:)
- 3 2
-
2011-12-22 09:49
Czekam na nową znacząco obniżoną taryfę od BCT i GCT
a potem się zastanowię z kim i za ile, i czy w ogóle przez Gdynię.
- 5 1
-
2011-12-22 10:14
zacieram dłonie
zacieram dłonie
- 0 0
-
2011-12-22 13:28
DCT (2)
DWA RAZY WIECEJ STATKÓW..
STS SZCZYTEM MARZEŃ...PFF
3TYS ZŁ
ŚMIESZNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...
JEŚLI PAN DYREKTOR LUB OSOBA ODPOWIEDZIALNA NIE PRZYŚPIESZY SYSTEMU PREMIOWANIA ...SŁABO TO WIDZE......- 4 1
-
2011-12-22 13:57
3 tys na rękę za machanie wajchą w ocieplanej budzie to chyba nie są złe pieniądze? (1)
- 5 2
-
2011-12-25 22:22
nie wiem na jakiej suwnicy robisz suwnicowy ale chyba nie na sts-ie, tam odpowiedzialność jest ogromna i nie uważam aby 3 tyś wypłaty były adekwatne do zagrożenia i odpowiedzialności jaka jest przy pracy na tym sprzęcie, nie wspominając już o tym że po kilku latach pracy na sts-ie zostaniesz na mur beton garbaty!
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.