- 1 Poczta Polska. Mniej okienek, mniej etatów (93 opinie)
- 2 Ropa popłynie szybciej rurociągiem (37 opinii)
- 3 Terminal chemiczny obok Naftoportu (12 opinii)
- 4 Zwolnienia grupowe. Stały trend czy tylko zmiana jakościowa (204 opinie)
- 5 Śmiertelny wypadek w stoczni (127 opinii)
- 6 Jak zarobiłem 2 mln USD na giełdzie (63 opinie)
Kompleks petrochemiczny powstanie w Gdańsku
Kompleks petrochemiczny zintegrowany z rafinerią planuje wybudować w Gdańsku PKN Orlen przy współpracy z Saudi Aramco i jej spółką zależną SABIC. Budowa wielkoskalowego krakera parowego wraz z instalacjami pochodnymi to koszt rzędu kilku miliardów dolarów. Dzięki temu w gdańskiej rafinerii mogłyby być wytwarzane półprodukty i produkty petrochemiczne i chemiczne.
Czteroletnie gwarancje zatrudnienia dla pracowników Lotosu po przejęciu przez Orlen
Inwestycje w przemysł petrochemiczny w Gdańsku
PKN Orlen prowadzi rozbudowę Kompleksu Olefin III w Zakładzie Produkcyjnym w Płocku. Koszt inwestycji szacowany jest na około 13,5 mld zł. Gdańska rafineria ma być dostawcą dużej części produktów naftowych do wytwarzanych w kompleksie petrochemikaliów. Mają być one bazą do produkcji wszelkiego rodzaju przedmiotów codziennego użytku, m.in. środków czystości i artykułów higienicznych oraz medycznych, a także włókien syntetycznych do produkcji odzieży czy masek ochronnych. Są również niezbędne do produkcji części samochodowych, elementów sprzętu AGD i urządzeń elektronicznych.
Olechnowicz: Boję się degradacji Orlenu i likwidacji Lotosu
Orlen inwestuje w petrochemię. Kompleks petrochemiczny w gdańskiej rafinerii
Popyt na produkty petrochemiczne będzie rósł, napędzany przez rosnącą liczbę ludności na świecie, wzrost gospodarczy oraz zmianę struktury zapotrzebowania na surowce wykorzystywane w przemyśle. Tendencja wzrostowa dotyczy także Polski, która zużywa corocznie coraz więcej tworzyw, przy czym ich konsumpcja na mieszkańca jest nadal znacząco niższa niż w krajach Europy Zachodniej. Według szacunków, do 2050 r. na świecie spodziewany jest wzrost zapotrzebowania na wysokomarżowe petrochemikalia aż o ok. 80 proc.
Wyprzedaż majątku czy dobry interes? Wywiad z Danielem Obajtkiem
Akcjonariusze zadecydują o połączeniu Orlenu i Lotosu
Walne zgromadzenia PKN Orlen i Grupy Lotos w sprawie połączenia obu koncernów odbędą się pod koniec lipca 2022 r., a połączenie zostanie zarejestrowane i sfinalizowane w sierpniu 2022 r.
W czerwcu 2022 r. zarządy Grupy Lotos oraz PKN Orlen uzgodniły plan połączenia, który zakłada przejęcie całego majątku Lotosu przez płocki koncern w zamian za jego nowo emitowane akcje. Równolegle ogłoszono parytet wymiany akcji Lotosu na akcje PKN Orlen. Sfinalizowanie transakcji zależy teraz od zgody dotyczącej zarówno parytetu, jak i pozostałych warunków połączenia, wyrażonej przez akcjonariuszy obydwu spółek podczas Walnych Zgromadzeń.
Miejsca
Opinie (215) 6 zablokowanych
-
2022-07-16 11:10
Opinia wyróżniona
(15)
Zagranie PR-owe. Nic nie powstanie. Ale kasa pójdzie na studia wykonalności, doradców, etc. Jak obecny Zarząd przejął EFRĘ po poprzednikach to maksymalnie opóźniał aneks umowy, przez co spółka straciła mnóstwo kasy. Podobnie z HBO. Projekt poszedł z potężnym opóźnieniem, a więc jest drastycznie droższy. Oni nie potrafią inwestować.
- 157 70
-
2022-07-20 09:10
Olo
Płot na granicy też miał nie powstać .
- 0 0
-
2022-07-20 09:03
IPSE
O jasnowidz się znalazł. Jaka będzie pogoda jutro?
- 0 0
-
2022-07-16 17:23
Jacy wy jesteście przewidywalni w tych komentarzach. Może trochę więcej inwencji?
- 6 3
-
2022-07-16 15:47
bedzie syf jak ze spalarnia odpadow niebezpiecznych na westerplate port service, niemiecka firma, ktora (6)
troje w srodku miasta mieszkancow a wladze nic z tym nie robia , to pisowski spisek
- 9 14
-
2022-07-17 08:11
Przecież oficjalnie Port service nie podtruwa mieszkańców z Nowego Portu.Umierają na raka z nadmiaru świeżego,rześkiego powietrza.....
- 1 1
-
2022-07-16 16:16
To spisek Bolka (2)
Nazwisko Pusz coś ci mówi?
Nie, to poszukaj- 7 3
-
2022-07-17 12:15
komuch na komuchu tam siedzi
- 1 0
-
2022-07-16 19:46
NP
kiedy Nowa Wyzwolenia?
- 0 0
-
2022-07-16 16:06
(1)
Władze miasta są peowskie misiu
- 10 8
-
2022-07-16 23:16
Ale teren portu oraz WIOŚ są rządowe
- 10 0
-
2022-07-16 15:36
i dobrze ze nie powstanie w gdansku powinno sie rozwijac przedweszystkim turystyke i port a nie petrochemie (2)
pertochemia to w plocku albo na poludniu a nie w gdansku
- 8 26
-
2022-07-16 19:38
turystykę :v Gdańsk to port a nie turystyka
- 1 6
-
2022-07-16 16:05
Taa, bo płocczanie mogą wdychać syf
- 9 0
-
2022-07-16 11:22
(1)
A jak powstanie to platforma już dawno to rozpoczęła. Tak tak wiemy...
- 19 22
-
2022-07-16 16:38
"łoni z PO" już plany mieli tylko że nie zdążyli...
PO to zawsze było, jest i będzie stolec
- 12 20
-
2022-07-16 12:04
Opinia wyróżniona
Projekt petrochemiczny w Gdańsku (9)
Które to już podejście do petrochemii w Gdańsku? Chyba trzecie albo czwarte. Kraker parowy w Gdańsku już dawno powinien śmigać! Trzymam kciuki - może wreszcie się uda!
- 97 25
-
2022-07-16 23:14
Hydrokraking w Gdańsku ma już ponad 10 lat
śmiga już od 10 lat - powstał przy rozbudowie 10+
- 4 1
-
2022-07-16 15:37
i zeby nie powstalo, mam nadzieje ze ne powstanie ten syf i degradacja srodowiska (7)
- 10 10
-
2022-07-16 19:30
(2)
Zastanówcie się gdańskie trole - gdy Orlen przejmował Lotos, to płakaliście że nie będzie inwestycji i przeniosą produkcję do Płocka. Gdy jest informacja ze będzie inwestycja to nagle przypomnieliście sobie o środowisku... Co za obłuda...
- 8 11
-
2022-07-18 12:11
Póki co to tylko projekt
Tak samo jak elektrownia gazowa na północy, a o atomowej nie wspomnę. Póki co dużo się umówi, a jak będzie to czas pokaże.
- 1 0
-
2022-07-17 02:18
agentura ma uaktualnienione wytyczne...
- 1 1
-
2022-07-16 16:09
spoko (3)
zawsze możesz zamieszkać w buszu, a miastu i okolicy daj się rozwijać
- 11 10
-
2022-07-16 16:33
To nie jest żaden rozwój (2)
Tylko degradacja środowiska
- 9 10
-
2022-07-16 16:46
To nie rozwój, a skok technologiczny (1)
Jakoś nie widzę, aby LOTOS często walił ogniami, smrodził, albo kopcił jak Płock. Nowoczesne, nowobudowane instalacje rafineryjne i petrochemiczne są bezpieczne i nie trują. Wiem coś o tym.
- 12 11
-
2022-07-16 21:32
To dlaczego tam przy rafinerii tak śmierdzi?
A Rozwójka to ściek
- 6 4
-
2022-07-16 08:53
Opinia wyróżniona
co z tego będzie miał Gdańsk i Pomorze? Czy na tych procesach nie ucierpi środowisko? (42)
ile podatków wpłynie do budżetu Miasta Gdańska i budżetu Województwa Pomorskiego? Ile będą zarabiać pracownicy, za tak niebezpieczną, ciężką i odpowiedzialną robotę we wszystkie dni tygodnia i wszystkie święta pensja powinna wynosić minimum 2 tysiące euro na rękę miesięcznie.
- 101 55
-
2022-07-16 21:41
Lotos i jego pracownicy znikna/straca prace za 4 lata
Przejecie lotosu ma taki cel jak przejecie przez lotos rafinerii polskich z poludnia. Lotos nie pozwala Orlenowi na 100 % przy produkcji paliw. Zaklad zostanie ogolocony i stanie sie baza dystrybucyjna. Powodzenia zycze nowym pracownikom Lotosu. Bo za 4 lata beda szukac pracy. Zadna Petrochemia nie powstanie w gdansku. Bo niby gdzie. Pod ziemia?
Przejecie lotosu ma taki cel jak przejecie przez lotos rafinerii polskich z poludnia. Lotos nie pozwala Orlenowi na 100 % przy produkcji paliw. Zaklad zostanie ogolocony i stanie sie baza dystrybucyjna. Powodzenia zycze nowym pracownikom Lotosu. Bo za 4 lata beda szukac pracy. Zadna Petrochemia nie powstanie w gdansku. Bo niby gdzie. Pod ziemia? Popatrzcie na mape. Petrochemia to hektary na ktorych sa specjalne ,,dziala,, do awaryjnego spuszczania duzego cisnienia w aparatach. tania populistyka. A pracownicy tylko dzis licza akcje co na tym zarobia. Dobr jesttez stwierdzenie ze czy dojdzie do integracji zadecyduje rada wlascicieli (koniec lipca), a konsolidacja nastapi w sierpniu. Czyli co? juz pozamiatane? Skad my to znamy. Jak za dawnych czasow. Cala kasa z podatkow poplynie do Pocka. Powodzenia zycze.
- 3 2
-
2022-07-16 15:58
Oczywiście. Trzeba zbadać czy ptaki nie zmienia tras przelotu i czy jezozwierze nie uciekną.
- 10 3
-
2022-07-16 15:40
Gdansk z tego nie bedzie mial nic tylko zatrucie srodowiska , precz z trucicielami z Gdanska (1)
- 10 4
-
2022-07-16 20:32
Bedzie inwestycja-Gdansk z tego nie bedzie mial nic tylko zatrucie srodowiska , precz z trucicielami z Gdanska
Nie bedzie inwestycji- Zlodzieje Gdansk z tego nie bedzie mial nic, wszystko zlikwiduja zlodzieje.
- 2 0
-
2022-07-16 14:36
A co ma NP z portu? Zniszczoną ul.Wyzwolenia i hałas ze smogiem .
- 7 0
-
2022-07-16 13:34
Na tych zmianach głównie ucierpiał twój "musk", jak widać:)
- 8 1
-
2022-07-16 12:05
trolu a według ciebie rafineria to co ?Nagle cie wszystkio interesuje ale wczesniej miałes to gdzies (2)
- 10 4
-
2022-07-16 15:44
warszawski trolu postaw sobie u siebie w warszawce ten syf degradujacy srodowisko razem z elektrownia atomowa (1)
wara pisuary od Gdanska
- 7 9
-
2022-07-16 16:26
czyli ludzie popierający rafinerię w Gdańsku to pisowskie trole? no to dobrze, niech Obajtek likwiduje :)
- 5 3
-
2022-07-16 11:17
(6)
czekaj czekaj czyli likwidacja Lotosu źle ale rozwój to jeszcze gorzej? :D nawet mi Was nie żal
- 18 10
-
2022-07-16 19:49
Gdańsk to turystyka a nie przemysł.Mamy morze i to jest nasz potencjał,a niezatruwanie środowiska.
- 4 2
-
2022-07-16 14:34
(1)
Powietrze brudne,spalarnie portservice niech zlikwidują,bo w N P i Letnicy nie mozna oddychac.
- 8 3
-
2022-07-16 16:25
co to ma z Lotosem wspólnego?
- 2 3
-
2022-07-16 12:50
Wszystko źle (2)
Jak się nie obrócisz d... z tyłu.
- 15 4
-
2022-07-16 21:40
Po prostu (1)
Za komuny wciśnięto nam rafinerię do miasta wg planow 6-letnich i potem już poooszło.
Bzdurne komunistyczne myślenie w każdym mieście trujący zakład przemysłowy odbija się do dziś- 3 3
-
2022-07-17 12:18
ale tego nie przeniesiesz jak już jest to niech się rozwija bo się zwinie wszystko jak fabryka łady w Togliatti
- 1 1
-
2022-07-16 10:53
Najbardziej ucierpią... (6)
... Deweloperzy, co chcą zabudować Wyspę Sobieszewską i pas nadmorski na Stogach.
- 26 6
-
2022-07-16 15:41
nie bo ty tempaku tez ucierpisz jak bedziesz oddychal spalinami z tego syfu (5)
- 8 9
-
2022-07-18 09:23
Xxx
- 0 0
-
2022-07-17 19:45
"Tempaku" pisze się "tępaku"
Reszta twojego tekstu równie sensowna.
- 0 0
-
2022-07-16 17:29
Nie będzie bo wiatr to wywiewa w głąb lądu. (2)
I należy iść w przemysł a nie te dobowki air bnb
- 5 6
-
2022-07-16 19:59
Oooo nie wiedzialem ze wiatr wieje tylko w jedna , zafiksowana strone.. (1)
- 4 1
-
2022-07-17 19:46
Na wietrze znasz się jak na ortografii.
- 1 0
-
2022-07-16 10:51
"ekolodzy" w akcji (1)
Dodajmy tylko "po co nam petrochemia, skoro jest ig farben"
- 23 8
-
2022-07-16 20:31
Po co tobie rozum?
Jak mają go inni, a ty i tak nie używasz.
- 0 4
-
2022-07-16 09:45
Zarobki (16)
Będą zarabiać tyle co teraz, czyli 5000zł brutto w
- 14 7
-
2022-07-16 14:01
(5)
5brutto na instalacji na początek do dobra pensja, potem oczywiście powinna wzrastać
- 5 8
-
2022-07-16 14:13
To jest Gdańsk nie Pcim czy Płock (4)
5 brutto to się zarabia rozwożąc po mieście rowerem jedzenie, za ciężką pracę w świątek czy piątek, wielką odpowiedzialność należy się godna zapłata, 10 tys netto to absolutne minimum za robotę w rafinerii
- 18 9
-
2022-07-16 16:25
(3)
jaka bzdura, przestań żyć jakimiś mrzonkami :) średnia zarobków operatora w rafinerii w Niemczech to 36tysięcy euro czyli około 3 tysięcy euro brutto! czyli 2 tysiące euro na rękę
- 6 2
-
2022-07-16 17:28
Nie kłam. Nikt tam tak mało nie zarobił od 1940 (2)
Podstawowe wynagrodzenia od 2700 i to za ochronę. Na aparatach od 3500 na rękę Nieuku!
- 5 3
-
2022-07-16 19:40
(1)
ja mówię średnia, czyli może być 3500 brutto a na rękę masz 2000-2500 eur, zależy od landu i podatków, poza tym ich tam na rafineriach pracuje x mniej niż w Polsce, jedź pogadaj do Schwedt z chłopakami to ci powiedzą jak jest
- 2 0
-
2022-07-16 21:35
2000 euro na rękę
To 4 x polskie 500 euro
- 1 0
-
2022-07-16 13:33
za 5 tys brutto (9)
to niech sobie tyrają golasy w Płocku albo Pcimiu, w Gdańsku za taką robotę trzeba zapłacić 10 tysięcy netto
- 21 14
-
2022-07-16 18:28
Tobie na pewno zapłacą
- 1 0
-
2022-07-16 14:00
(6)
tyle to w Niemczech nawet nie mają, w głowach Wam się przewróciło
- 10 13
-
2022-07-16 17:27
W Niemczech masz 4000euro na produkcji (5)
W VW cz BMW. Nic poza niemieckim w podstawie nie musisz umieć.
Idź pierdziec synu Tuska gdzieś indziej- 4 10
-
2022-07-18 12:14
4.000euro czyli prawie 20.000złotych
Czyli coś o czym można u nas jedynie pomarzyć. I mówimy tu o zwykłych pracownikach, dlatego najlepsi dalej będą wyjeżdżać.
- 1 0
-
2022-07-16 20:28
Tesla kolo Berlina (1)
Umowa bezposrednia technik, 3500tys euro brutto. Podatki, skladki to jakies 33% od tego.
- 6 0
-
2022-07-17 12:17
z 3500 brutto masz 2570 eur na rękę, w wieku 35 lat, bez dzieci i church taxu
- 3 0
-
2022-07-16 19:39
nie jestem synem Tuska, 4 tysiące euro to ma może brygadzista albo kierownik, Wasze mityczne Niemcy najczęściej zarabiają 2-3 tysiące euro przed podatkiem
- 7 4
-
2022-07-16 18:29
Hmmm 14euro razy 200h to jest 4 tysiące
- 2 0
-
2022-07-16 13:59
Wow
- 6 2
Wszystkie opinie
-
2022-07-16 08:18
Były pracownik (2)
Niech zaczną dawać normalne pieniądze i warunki pracy tym co zostali bo niedługo za.ć to będą ci pomysłodawcy tych wspaniałych unowocześnień
- 63 16
-
2022-07-16 10:22
Zoncia na tipsy ma i jest zadowolona więc co płaczesz?
Wystarczy tam wejść i wieje butą i zachowaniem za które nie dałbym wam ani złotówki więcej
- 8 10
-
2022-07-16 12:08
Do pracy nikt nie zmusza zawsze mozesz ją zmienic i brać kredyt
- 8 6
-
2022-07-16 08:28
(2)
Gdzie planowana jest ta budowa? W sąsiedztwie obecnego zakładu?
- 20 4
-
2022-07-16 08:33
W Pcimiu
- 7 8
-
2022-07-16 10:40
czytaj ze zrozumieniem...
.
- 9 2
-
2022-07-16 08:39
dużo planują ale nie wiele z tego wychodzi (10)
naprawdę Polacy pozwalają aby dużą spółką paliwową zarządzała księgowa z małego miasteczka która w normalnej rekrutacji nawet na specjalistę by się nie dostała. To przerażające , dlatego tak słabo stoi nasza gospodarka , wszedzie partyjni działacze i jedyne co rośnie to ich wynagrodzenia.
- 82 27
-
2022-07-16 11:42
Po co te wszystkie inwestycje? (5)
Skoro od 2025 ma być zakaz rejestrowania nowych aut spalinowych? A auta elektryczne - kogo będzie na nie stać, więc inwestycje drogowe też nie mają sensu.
- 6 6
-
2022-07-16 14:05
(4)
właśnie po to, żeby ropę naftową przerabiać nie na paliwa płynne tylko na tworzywa sztuczne, które wykorzystujesz w swoim życiu, m.in. Azoty z Orlenem budują fabrykę olefin w Policach aby gaz propan przerabiać na tworzywa sztuczne
- 7 2
-
2022-07-16 16:12
I zanieczyszczać morza plastikowymi butelkami pet (2)
Ludzie, zastanówcie się dokąd zmierzacie, w pogoni za kasą i zyskiem zniszczycie błękitną planetę, a takiej drugiej nie ma we Wszechświecie
- 3 7
-
2022-07-16 16:27
ok, możemy produkować tylko szklane opakowania ale do produkcji szkła trzeba ruskiego gazu, wtedy keczyp w słoiczku bedzie kosztował 20 zł i 10 zł kaucja na słoiczek, super eko ale stać Cię na to?
- 7 2
-
2022-07-16 16:51
eh
Same butelki nie śmiecą tylko ludzie, którzy wywalają je do morza
- 5 4
-
2022-07-16 18:41
nie zmienia to faktu, że mało kogo będzie na to stać. W ten sposób wprowadza się komunizm 2.0 pozbawiając ludzi własności prywatnej - możliwości posiadania
- 3 0
-
2022-07-16 12:07
Trolu tuska akurat tak jest ze oni wszystkie inwestycje które planuja realizuja a z obietnic tuska nie wynikało nic! (3)
Mało tego Politycy sie dwoja i troja w działaniach by Polska nieopdsatała ani centa na inwestycje i by nic niebyło realizowane
- 7 15
-
2022-07-16 12:51
Za Pis jeszcze nic nie zbudowano (2)
Za Pis w ciągu 9 lat zbudowano przekop mierzeji wiślanej, przekop w świnoujściu, i Baltik pipe oraz wielkie plany które z dużą pewnością nigdy nie zostaną zrealizowane. Co zrobiono przez 9 lat w woj pomorskim ..... nic. Za PO w gdańsku : ulica armii krajowej, polsat arena, ergo arena, centrum solidarności, muzeum Ii wojny światowej, orliki, większość autostrad w polsce, rozbudowa rafinerii z 6 na 10 mln ton przerobu, Inwestycja efra zakończona co prawda za pis - była już na takim etapie ze nie potrafili jej zepsuć.....
- 16 10
-
2022-07-16 13:42
9 lat?
Do dziennika pała. Egzamin oblany.
- 6 2
-
2022-07-16 14:06
a przekop mierzei to w jakim województwie jest wg Ciebie? :)
- 3 6
-
2022-07-16 08:50
(3)
Nie chcemy smrodu jak to ma miejsce w Płocku!
- 46 20
-
2022-07-16 15:28
I tan jest smród od rafinerii ale tak będzie większy
- 6 2
-
2022-07-16 20:35
Przepraszam, czy za Tuska inaczej smierdzialo z rafinerii? (1)
Gdzie Pan byl wtedy ze swoim protestem?
- 2 2
-
2022-07-17 12:21
fiołkami pachniało i 4k brutto na wszystko starczało :D
- 2 1
-
2022-07-16 08:53
Opinia wyróżniona
co z tego będzie miał Gdańsk i Pomorze? Czy na tych procesach nie ucierpi środowisko? (45)
ile podatków wpłynie do budżetu Miasta Gdańska i budżetu Województwa Pomorskiego? Ile będą zarabiać pracownicy, za tak niebezpieczną, ciężką i odpowiedzialną robotę we wszystkie dni tygodnia i wszystkie święta pensja powinna wynosić minimum 2 tysiące euro na rękę miesięcznie.
- 101 55
-
2022-07-16 09:01
won z tym smrodem od petro do Płocka albo Pcimia (1)
wynocha!!! won!!!!
- 3 3
-
2022-07-16 20:21
Krótko-----Won.
- 0 0
-
2022-07-16 09:11
w Płocku wali benzyną non stop
entuzjastom tej inwestycji, polecam wizytę w Płocku, tam zawsze śmierdzi, człowiek ma wrażenie jakby cały czas przebywał pod dystrybutorem i nalewał paliwo do baku.
- 3 4
-
2022-07-16 09:45
Zarobki (16)
Będą zarabiać tyle co teraz, czyli 5000zł brutto w
- 14 7
-
2022-07-16 13:33
za 5 tys brutto (9)
to niech sobie tyrają golasy w Płocku albo Pcimiu, w Gdańsku za taką robotę trzeba zapłacić 10 tysięcy netto
- 21 14
-
2022-07-16 13:59
Wow
- 6 2
-
2022-07-16 14:00
(6)
tyle to w Niemczech nawet nie mają, w głowach Wam się przewróciło
- 10 13
-
2022-07-16 17:27
W Niemczech masz 4000euro na produkcji (5)
W VW cz BMW. Nic poza niemieckim w podstawie nie musisz umieć.
Idź pierdziec synu Tuska gdzieś indziej- 4 10
-
2022-07-16 18:29
Hmmm 14euro razy 200h to jest 4 tysiące
- 2 0
-
2022-07-16 19:39
nie jestem synem Tuska, 4 tysiące euro to ma może brygadzista albo kierownik, Wasze mityczne Niemcy najczęściej zarabiają 2-3 tysiące euro przed podatkiem
- 7 4
-
2022-07-16 20:28
Tesla kolo Berlina (1)
Umowa bezposrednia technik, 3500tys euro brutto. Podatki, skladki to jakies 33% od tego.
- 6 0
-
2022-07-17 12:17
z 3500 brutto masz 2570 eur na rękę, w wieku 35 lat, bez dzieci i church taxu
- 3 0
-
2022-07-18 12:14
4.000euro czyli prawie 20.000złotych
Czyli coś o czym można u nas jedynie pomarzyć. I mówimy tu o zwykłych pracownikach, dlatego najlepsi dalej będą wyjeżdżać.
- 1 0
-
2022-07-16 18:28
Tobie na pewno zapłacą
- 1 0
-
2022-07-16 14:01
(5)
5brutto na instalacji na początek do dobra pensja, potem oczywiście powinna wzrastać
- 5 8
-
2022-07-16 14:13
To jest Gdańsk nie Pcim czy Płock (4)
5 brutto to się zarabia rozwożąc po mieście rowerem jedzenie, za ciężką pracę w świątek czy piątek, wielką odpowiedzialność należy się godna zapłata, 10 tys netto to absolutne minimum za robotę w rafinerii
- 18 9
-
2022-07-16 16:25
(3)
jaka bzdura, przestań żyć jakimiś mrzonkami :) średnia zarobków operatora w rafinerii w Niemczech to 36tysięcy euro czyli około 3 tysięcy euro brutto! czyli 2 tysiące euro na rękę
- 6 2
-
2022-07-16 17:28
Nie kłam. Nikt tam tak mało nie zarobił od 1940 (2)
Podstawowe wynagrodzenia od 2700 i to za ochronę. Na aparatach od 3500 na rękę Nieuku!
- 5 3
-
2022-07-16 19:40
(1)
ja mówię średnia, czyli może być 3500 brutto a na rękę masz 2000-2500 eur, zależy od landu i podatków, poza tym ich tam na rafineriach pracuje x mniej niż w Polsce, jedź pogadaj do Schwedt z chłopakami to ci powiedzą jak jest
- 2 0
-
2022-07-16 21:35
2000 euro na rękę
To 4 x polskie 500 euro
- 1 0
-
2022-07-16 10:51
"ekolodzy" w akcji (1)
Dodajmy tylko "po co nam petrochemia, skoro jest ig farben"
- 23 8
-
2022-07-16 20:31
Po co tobie rozum?
Jak mają go inni, a ty i tak nie używasz.
- 0 4
-
2022-07-16 10:53
Najbardziej ucierpią... (6)
... Deweloperzy, co chcą zabudować Wyspę Sobieszewską i pas nadmorski na Stogach.
- 26 6
-
2022-07-16 15:41
nie bo ty tempaku tez ucierpisz jak bedziesz oddychal spalinami z tego syfu (5)
- 8 9
-
2022-07-16 17:29
Nie będzie bo wiatr to wywiewa w głąb lądu. (2)
I należy iść w przemysł a nie te dobowki air bnb
- 5 6
-
2022-07-16 19:59
Oooo nie wiedzialem ze wiatr wieje tylko w jedna , zafiksowana strone.. (1)
- 4 1
-
2022-07-17 19:46
Na wietrze znasz się jak na ortografii.
- 1 0
-
2022-07-17 19:45
"Tempaku" pisze się "tępaku"
Reszta twojego tekstu równie sensowna.
- 0 0
-
2022-07-18 09:23
Xxx
- 0 0
-
2022-07-16 11:17
(6)
czekaj czekaj czyli likwidacja Lotosu źle ale rozwój to jeszcze gorzej? :D nawet mi Was nie żal
- 18 10
-
2022-07-16 12:50
Wszystko źle (2)
Jak się nie obrócisz d... z tyłu.
- 15 4
-
2022-07-16 21:40
Po prostu (1)
Za komuny wciśnięto nam rafinerię do miasta wg planow 6-letnich i potem już poooszło.
Bzdurne komunistyczne myślenie w każdym mieście trujący zakład przemysłowy odbija się do dziś- 3 3
-
2022-07-17 12:18
ale tego nie przeniesiesz jak już jest to niech się rozwija bo się zwinie wszystko jak fabryka łady w Togliatti
- 1 1
-
2022-07-16 14:34
(1)
Powietrze brudne,spalarnie portservice niech zlikwidują,bo w N P i Letnicy nie mozna oddychac.
- 8 3
-
2022-07-16 16:25
co to ma z Lotosem wspólnego?
- 2 3
-
2022-07-16 19:49
Gdańsk to turystyka a nie przemysł.Mamy morze i to jest nasz potencjał,a niezatruwanie środowiska.
- 4 2
-
2022-07-16 12:05
trolu a według ciebie rafineria to co ?Nagle cie wszystkio interesuje ale wczesniej miałes to gdzies (2)
- 10 4
-
2022-07-16 15:44
warszawski trolu postaw sobie u siebie w warszawce ten syf degradujacy srodowisko razem z elektrownia atomowa (1)
wara pisuary od Gdanska
- 7 9
-
2022-07-16 16:26
czyli ludzie popierający rafinerię w Gdańsku to pisowskie trole? no to dobrze, niech Obajtek likwiduje :)
- 5 3
-
2022-07-16 13:34
Na tych zmianach głównie ucierpiał twój "musk", jak widać:)
- 8 1
-
2022-07-16 14:36
A co ma NP z portu? Zniszczoną ul.Wyzwolenia i hałas ze smogiem .
- 7 0
-
2022-07-16 15:40
Gdansk z tego nie bedzie mial nic tylko zatrucie srodowiska , precz z trucicielami z Gdanska (1)
- 10 4
-
2022-07-16 20:32
Bedzie inwestycja-Gdansk z tego nie bedzie mial nic tylko zatrucie srodowiska , precz z trucicielami z Gdanska
Nie bedzie inwestycji- Zlodzieje Gdansk z tego nie bedzie mial nic, wszystko zlikwiduja zlodzieje.
- 2 0
-
2022-07-16 15:58
Oczywiście. Trzeba zbadać czy ptaki nie zmienia tras przelotu i czy jezozwierze nie uciekną.
- 10 3
-
2022-07-16 21:41
Lotos i jego pracownicy znikna/straca prace za 4 lata
Przejecie lotosu ma taki cel jak przejecie przez lotos rafinerii polskich z poludnia. Lotos nie pozwala Orlenowi na 100 % przy produkcji paliw. Zaklad zostanie ogolocony i stanie sie baza dystrybucyjna. Powodzenia zycze nowym pracownikom Lotosu. Bo za 4 lata beda szukac pracy. Zadna Petrochemia nie powstanie w gdansku. Bo niby gdzie. Pod ziemia? Popatrzcie na mape. Petrochemia to hektary na ktorych sa specjalne ,,dziala,, do awaryjnego spuszczania duzego cisnienia w aparatach. tania populistyka. A pracownicy tylko dzis licza akcje co na tym zarobia. Dobr jesttez stwierdzenie ze czy dojdzie do integracji zadecyduje rada wlascicieli (koniec lipca), a konsolidacja nastapi w sierpniu. Czyli co? juz pozamiatane? Skad my to znamy. Jak za dawnych czasow. Cala kasa z podatkow poplynie do Pocka. Powodzenia zycze.
- 3 2
-
2022-07-16 09:03
No to niepokornych gazem teraz ,tak ?? (4)
W tak nie wielkim oddaleniu od osiedli mieszkaniowych rozbudowa kompleksu petrochemicznego sama w sobie jest prowokacją .
- 23 19
-
2022-07-16 10:39
tzw. ekolog czy ekologista?
.
- 9 3
-
2022-07-16 14:06
popatrz a żeby rafinerię, którą tak wielbicie wybudować trzeba było usypać sztuczną wyspę
- 2 0
-
2022-07-16 14:38
(1)
Zdecydowali się na mieszkaniówkę w Nowej Letnicy,a teraz ludzi chcą wytruć.
- 3 3
-
2022-07-16 15:54
wladza gdanska nie chroni zdrowia mieszkancow podtanikow z ktorych zyja, port service dalej dziala i truje ludzi w calym
Gdansku i dalej chca truc ludzi takimi inwestycjami
- 4 2
-
2022-07-16 09:07
Ale to musi boleć Totalnych Pełowskich (4)
- 44 61
-
2022-07-16 09:51
Ale to musi boleć
Kim jesteście? Opozycją!!! Czego chcecie? Nie wiemy. A kiedy chcecie? Natychmiast.
- 10 15
-
2022-07-16 15:58
kim jestescie partia rzadzaca, czego chcecie - doprowadzic gospodarke do ruiny, a polakow do biedy , a kiedy chcecie to (2)
zrobic , wlasnie to robimy pod plaszczykiem propagandy za pomoca przejetych mediow.
- 12 6
-
2022-07-16 22:43
Trolu tuska tylko dlaczego jest zupełnie inaczej i dlaczego trolu kolejne wyborry Tuska z ekipa ponownie przegra!
gdybys trolu miał mózg wiedział bys z POlitycy sami sobie zaprzeczaja bo gadaja ze przekupuja wyborców wiec jednak ludzie maja coraz wiecej dzieki pisowi i zato nanich głosują!!
- 2 4
-
2022-07-17 10:12
bierz połowę odklejeńcu :)
- 0 1
-
2022-07-16 09:18
truciciele i mordercy srodowiska i zdrowia ludzkiego , na taczki z wladzami miasta , sadza drzewka a potem aplikuja mieszkancom (3)
trucicielskie firmy jak na port service , albo siarkopol, a teraz nastepny syf
- 27 31
-
2022-07-16 14:42
Przeładunki na terenach portowych,które są za płotem mieszkańców NP też trują na potęgę.
- 3 1
-
2022-07-16 16:01
niech ten syf stawiaja sobie pisuary w warszawie
- 4 3
-
2022-07-17 01:49
Do budy ekooszołomie!
Nie masz pojęcia o czym piszesz. Podejrzewam że twój kopciuch którym ogrzewasz swoją budę na Olszynce smrodzi bardziej niż nowoczesna instalacja przemysłowa! Poza tym najpierw pieniacze twojego pokroju blokują inwestycje, a później narzekają że region się nie rozwija, że stagnacja, że nędza. Takiemu to nigdy nie dogodzisz!
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.