• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Koronawirus w Polsce. Ergo Hestia edukuje swoich agentów i pracowników

Ewa Palińska
26 marca 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Podczas pierwszego z cyklu wykładów, jakie Ergo Hestia w formie webinariów przygotowała dla swoich agentów i pracowników, gościem specjalnym był prof. dr hab. Włodzimierz Gut - wirusolog z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny (po prawej). Spotkanie poprowadził Mikołaj Kunica. Podczas pierwszego z cyklu wykładów, jakie Ergo Hestia w formie webinariów przygotowała dla swoich agentów i pracowników, gościem specjalnym był prof. dr hab. Włodzimierz Gut - wirusolog z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny (po prawej). Spotkanie poprowadził Mikołaj Kunica.

O koronawirusie mówią wszyscy, ale czy jesteśmy w stanie powiedzieć, co jest faktem, a co mitem? Jak powinniśmy się zachować, aby kontakt z klientem był bezpieczny dla obu stron? Ergo Hestia, rozumiejąc potrzebę dostarczania obiektywnych informacji, rozpoczęła cykl wykładów dla pracowników i agentów, podczas których eksperci z różnych dziedzin poruszą nie tylko najbardziej istotne kwestie związane z aktywnością zawodową podczas epidemii koronawirusa, ale także odpowiedzą na zadawane na pytania.



W jaki sposób pracujesz podczas epidemii koronawirusa?

Nie wszyscy mają komfort pracy zdalnej czy wzięcia urlopu. Wiele grup zawodowych pracuje normalnie, nie mogąc pozwolić sobie na rezygnację z kontaktu osobistego z klientem. Do tej grupy zaliczają się niektórzy pracownicy firm ubezpieczeniowych. Choć "robią swoje", to jednak targają nimi pewne obawy związane z aktywnością zawodową podczas epidemii koronawirusa.

Właśnie z myślą o pracownikach i agentach ubezpieczeniowych, ale nie tylko, Ergo Hestia przygotowała cykl wykładów w formie webinariów, podczas których najlepsi eksperci z różnych dziedzin przekażą rzetelne informacje w sprawach związanych z koronawirusem oraz odpowiedzą na pytania.

Wykład wirusologa



Wykłady dla pracowników i agentów będą odbywały się co tydzień, w każdą środę. Pierwsze wirtualne spotkanie miało miejsce 25 marca. Uczestnicy otrzymali link do specjalnej strony, poprzez którą mogli na żywo oglądać i komentować transmisję.

Gościem środowego spotkania był prof. dr hab. Włodzimierz Gut - wirusolog z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny. Ekspert wyjaśnił, co należy wiedzieć o koronawirusie i zdradził, jak najlepiej minimalizować zagrożenie.

Podczas wykładu na żywo zadawano również profesorowi pytania. Agentów i pracowników Ergo Hestii interesowało głównie to, czy w czasach epidemii koronawirusa osobiste spotkania z klientami są bezpieczne i jakie środki należy podjąć, aby zminimalizować ryzyko zakażenia. Padały też pytania o kwestie ogóle, jak profilaktyka przeciwwirusowa, wpływ przyjmowania suplementów na zwiększenie odporności oraz o to, jak się zachować, kiedy podejrzewamy, że mogliśmy zostać zakażeni koronawirusem.

Koronawirus - fakty i mity



Ergo Hestia zapewnia, że treści z webinariów będą dostępne dla wszystkich już po zakończeniu wykładów.

Zdalnie i aktywnie



Ergo Hestia od samego początku pojawienia się koronawirusa angażuje się we wsparcie agentów i pracowników w pracy zdalnej. W ramach kampanii "W trosce o wspólne bezpieczeństwo" i #UbezpieczamZdalnie udostępnia narzędzia, które pozwalają na efektywną pracę z domu, a także radzi, co robić, aby minimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem.

Koronawirus: jak się zachować, jeśli podejrzewamy zarażenie?

  • z podejrzeniem koronawirusa nigdy nie powinniśmy zgłaszać się do lekarza rodzinnego ani na Szpitalne Oddziały Ratunkowe
  • w przypadku wątpliwości zadzwonić na całodobową infolinię NFZ - 800 190 590 lub telefonicznie skontaktować się z właściwą ze względu na miejsce zamieszkania/obecnego pobytu Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną

Stacje sanitarno-epidemiologiczne w Trójmieście:

Wojewódzka SSE w Gdańsku ul. Dębinki 4, tel. 605602195

Powiatowa SSE Gdańsk ul. Wałowa 27, tel. 698941776

Powiatowa SSE Gdynia ul. Starowiejska 50, tel. 605462480

Powiatowa SSE Sopot ul. Kościuszki 23, tel. 663399599

Graniczna SSE w Gdyni ul. Kontenerowa 69, tel. 608358721

Miejsca

Opinie (82) 4 zablokowane

  • pomoc hestii

    dziękujemy Hestii, że pomaga, w tych czasach świat musi być solidarny.

    • 0 0

  • Wielki szacun, to bardzo duży gest ze strony Hestii

    • 0 0

  • super!

    w każdej firmie pracodawca powinien tak dbać o pracownika, taka prawda

    • 0 0

  • Fajny ruch, to się naprawdę ceni

    • 0 0

  • Oby więcej firm wzięło przykład z Hestii, fajna akcja

    • 0 0

  • .

    Niesamowity ruch! Tak trzymać! Popieram takie działania!

    • 0 0

  • ____A

    Miło jest, gdy w kraju są firmy, które gotowe pomagać ludziom w tak trudnych czasach!

    • 0 0

  • polecam

    Popieram, bardzo dobry ruch, traktują ludzi z szacunkiem, to ja rozumiem dobra firma!

    • 0 0

  • ...

    Fantastycznie, że wspierają ludzi w czasie epidemii

    • 0 0

  • Hestia nie dba o własnych pracowników

    Część pracowników właśnie otrzymała informację, że po weekendzie majowym mają wrócić do pracy stacjonarnej w biurze.
    Brawo "pracodawco roku"!
    Wszystko śmiga na VPN'ie, są wyniki, jest bezpiecznie, ale ... najpierw Hestia zwalnia ludzi, którzy mają umowy na czas określony, bo jest chwilowo mniej pracy, by później gdy jej znów przybędzie, zatrudniać "zielonych" studentów na śmieciówki, albo oddawać część pracy w outsourcing. Na każdym kroku kierownicy robią wszystko co tylko możliwe, żeby zabrać premie ludziom, którzy i tak mało zarabiają, a zasuwają na zdalnym po 10, czy 12 godzin dziennie, żeby jakąkolwiek premię wyrobić. Dochodzi do kuriozalnych sytuacji, gdzie wmawia się ludziom, że robią błędy, podczas gdy błąd popełnił ktoś na początku ścieżki (np. przy zawieraniu umowy ubezp. u agenta) i takim błędem potem obdziela się później kolejne osoby, żeby tylko zabrać im premie.
    Czy to jest właściwy sposób na zaoszczędzenie pieniędzy? Upadlanie własnych pracowników? Jeśli dodać do tego sposób traktowania pracowników przez niektórych kierowników, to aż prosi się o zgłoszenie do właściwych instytucji spraw o mobbing, nieuczciwe traktowanie i zastraszanie (grożenie zwolnieniem, lub niezwłocznym powrotem do biura, bo ktoś ma problem z wyrobieniem normy, mając dzieci w domu, bo szkoły zamknięte, a mimo to zasuwając ponad 10h dziennie dla Was).
    Teraz dochodzi jeszcze decyzja o powrocie do biura, gdzie sytuacja epidemiologiczna jest zła i wciąż rozwojowa. No, BRAWO "pracodawco roku"!

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy...

Najczęściej czytane