- 1 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (64 opinie)
- 2 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (109 opinii)
- 3 Fuzji Lotos-Orlen nie można cofnąć (184 opinie)
- 4 Jest umowa na czarter FSRU (15 opinii)
- 5 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy (17 opinii)
- 6 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (26 opinii)
Które stacje Lotosu w Trójmieście zmienią logo na MOL?
Pierwsza stacja z logo MOL w Polsce zaczęła działać z początkiem lutego 2023 r. Kolejne będą otwierane sukcesywnie. W Trójmieście logo węgierskiego koncernu zobaczymy na 14 stacjach należących dotychczas do Lotosu oraz na kilku stacjach w okolicach Trójmiasta - w Przodkowie, Rumi, Redzie czy Pruszczu Gdańskim. Stacje te będą miały w ofercie paliwa pod marką MOL EVO.
AKTUALIZACJA, godz.08.04: Ambicją MOL Group jest ukończenie rebrandingu sieci możliwie najszybciej, prezentując polskim klientom swoje produkty oraz usługi, konsekwentnie rozwijając ofertę swoich stacji. Firma planuje zaproponować w Polsce paliwa oferowane pod marką EVO oraz, w wersji premium, EVO Plus, które dzięki zastosowaniu dodatków EVOTECH i autorskiej formuły MOL Triple Effect, pomagają w utrzymaniu właściwych parametrów pracy silnika, niższych emisji i wydłużeniu bezawaryjnej pracy jednostki napędowej. Paliwa dostępne na stacjach MOL będą pochodzić głównie z polskich rafinerii, a oferta zostanie rozbudowana również o paliwa alternatywne.
Wraz z pierwszą stacją, na polskim rynku debiutuje również koncept gastronomiczny Fresh Corner, serwujący pyszne dania i kawę.
MOL Group na polskim rynku jest obecny od 1997 r. Od 2004 r. firma jest notowana na
Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a blisko 20 proc. spośród jej zagranicznych
inwestorów stanowią podmioty z Polski.
W sumie węgierski MOL otworzy w Polsce 410 stacji paliw - w tym 13 w Gdańsku i 1 w Gdyni. Koszt rebrandingu zależeć będzie od stacji, jej stanu technicznego itd., ale firma szacuje, że może wynosić 60-100 tys. dolarów na jeden punkt.
Stacje Lotosu w Trójmieście, które zmienią logo na MOL:
Gdańsk, Trakt św. Wojciecha 115-117
Gdańsk, Kartuska 383
Gdańsk, Sadowa 3
Gdańsk, Spacerowa 50
Gdańsk, Kołobrzeska 41A
Gdańsk, Beethovena 11
Gdańsk, Cienista 14C
Gdańsk, Aleja Zwycięstwa 13
Gdańsk, Małomiejska 31
Gdańsk, Stacja cumująca przy nabrzeżu Motławy na wysokości ul.Wapienniczej
Gdańsk, Aleja Jana Pawła II 25C
Gdańsk, Elbląska 87
Gdańsk, Henryka Sucharskiego 4
Gdynia, Aleja Zwycięstwa 165
Stacje węgierskiej marki MOL w Trójmieście
W ramach środków zaradczych, dotyczących przejęcia Grupy Lotos przez PKN Orlen, a przyjętych przez Komisję Europejską, Orlen zobowiązał się do zbycia stacji detalicznych w Polsce, stanowiących ok. 80 proc. sieci Lotos, oraz zaopatrywania tych stacji w paliwa silnikowe. Reszta stacji trafiła do PKN Orlen. 2 grudnia 2022 r. MOL oficjalnie sfinalizował ogłoszoną w styczniu 2022 r. transakcję, w wyniku której przejął ponad 413 stacji działających pod marką Lotos. Ponadto, w ramach zawartych umów, MOL sprzedał na rzecz PKN Orlen 143 stacje paliw na Węgrzech oraz 39 stacji na Słowacji.
Orlen przejmuje stacje Lotosu
W styczniu 2023 r. szyld zmieniło też 6 stacji działających dotychczas pod marką Lotos. Obecnie należą one do PKN Orlen.
Te stacje Lotosu w Trójmieście stały się stacjami Orlenu
Gdynia, ul. Janka Wiśniewskiego 20a
Gdynia, ul. Kontenerowa 2
Gdynia, ul. Jana Pawła II 3 (marina)
Gdańsk, ul. Astronomów 20
Gdańsk, al. Hallera 136
Gdańsk, ul. Odyseusza 18
Miejsca
Opinie (470) ponad 50 zablokowanych
-
2023-02-08 09:30
Opinia wyróżniona
Orlen wiedział co rozdaje (45)
Bo z tego co tutaj widzę, to molowi puścił te stacje, które robią średni obrót. Te lepsze zostawili sobie.
- 114 97
-
2023-02-11 18:33
Gdynia redlowo przy głównej ulicy miasta
Stacja z super rentownością. Co ty gadasz za bzdury że słabe stacje im sprzedali
- 0 0
-
2023-02-09 00:46
platforma! MOL (1)
trojmieskie EGO życia!
etos władzy promuje :)- 1 4
-
2023-02-09 10:42
Ćpaj więcej.
- 4 0
-
2023-02-08 22:11
Bzdura (1)
Stacja przy Hallera ma na pewno gorszy utarg niż ta na Jana Pawła.
- 2 4
-
2023-02-09 12:56
A na 100% ma gorszy niż stacja przy stadionie GKSu
- 1 1
-
2023-02-08 18:26
powinni zmienic nazwe z Mol na Môl (1)
niby dwie kreseczki, a môl znaczy po kaszubsku "miejsce", więc super slogan reklamowy "héwò twój môl" (tu twoje miejsce)
- 6 5
-
2023-02-09 14:04
Kaszuby nie chcą wspierać Putina
- 5 0
-
2023-02-08 15:40
Robiles audyt. Że wiesz które stacje przynosza wieksze zyski
A może pracujesz w urzędzie skarbowym?
- 5 7
-
2023-02-08 12:32
hahahaha
a które to te lepsze, (co zostawili sobie)... możesz wskazać?
- 10 4
-
2023-02-08 10:44
Nie wiem (1)
z lokalnego podwórka, wydaje mi się że zarówno na jp2, jak i kolobrzeskiej widzę wiecej aut niż na hallera.
- 20 1
-
2023-02-09 11:43
Nie tylko tego nie wiesz...
Nie znasz strony prawnej do posiadania prawa dzierżawy gruntu stacji przy ul. Hallera. Jest stacja, a niedługo nie będzie...
- 0 2
-
2023-02-08 09:37
Stacja przy Multikinie średni obrót ? (33)
na Przymorzu przy Kołobrzeskiej również ?
Głupota...
Rozkradli kurę znoszącą złote jaja.- 95 19
-
2023-02-09 10:36
POdziekuje POwcom co szczulina Polske i sprzedarz czesci orlenu to był ich pomysł którego zarzadali!! (4)
- 3 9
-
2023-02-12 19:33
naucz sie bez kardynalnych błedów cokolwiek napisac
pisowski wyborco .Wstyd tak sie kompromitowac
- 0 0
-
2023-02-09 10:41
Ale ciemnogrodzka trolli rzuciła do pomocy.. (2)
Pewnie znowu zawyżą sztucznie marżę na paliwo żeby wam zapłacić.
- 7 3
-
2023-02-09 10:52
Znowu nie ma paliwa ok 7 jak chciał Tusk w 2014 roku... (1)
- 2 5
-
2023-02-09 14:03
A powiesz nam troliku ile wtedy kosztowała baryłka ropy, czy ministerstwo propagandy ci nie pozwoli?
- 6 3
-
2023-02-09 08:45
Dobre działania
Zwolnili z Lotosu 50% byłych oficerów z Wojewódzkiej. Kompetencje 0...
- 5 8
-
2023-02-08 20:08
Na Kołobrzeskiej prawie vis a vis jest stacja Orlen. (5)
Także głupotą jest Twój post. Znasz definicję słowa - dywersyfikacja?
- 4 5
-
2023-02-08 23:12
no pochwal się co znaczy dywersyfikacja (4)
Jestem bardzo ciekawy co ma to słowo do przejęcia lotosu przez Orlen i pozbycia się 450 polskich stacji na rzecz węgierskiego Mol zależnego od kapitału rosyjskiego
- 13 4
-
2023-02-09 09:16
Wasze Niemcy, wyborcy PO, tak chcieli (3)
- 3 11
-
2023-02-09 10:52
Lukoil czyli Rosjanie sprzedali 30%akcji Austriakom (2)
Dalej to ruskie paliwo, nie kupuje na Lukoilu...
- 5 3
-
2023-02-09 11:13
(1)
Lukoilu już nie ma w Polsce
- 3 2
-
2023-02-09 17:50
Podszedł na dno jak Moskwa?
- 2 2
-
2023-02-08 10:03
Stacje benzynowe nie zarabiają na paliwach (10)
Na paliwach zarabia tylko i wyłącznie producent To tak jak z papierosami, sprzedajesz w detalu za 20pln paczkę a zarabiasz na tym 30gr.
Kasa jest na marży w sklepie na stacji, a te stacje mają z tych produktów średni obrót, zapytasz skąd wiem? Wiem bo dowożę do tych stacji... Jeszcze- 25 15
-
2023-02-09 08:47
Lotos to była przechowalnia dla swoich z PO
Najwięcej resortowych policjantów na emeryturze tam pracowało po znajomości
- 5 12
-
2023-02-09 00:49
Tak było PO (3)
LOTOS rulez! ave zatrzymać szamtę :)
zero tolerancji :), zero inwestycji lotosu :)- 4 13
-
2023-02-09 08:48
W Lotosie za PO było 9 prezesów 9 różnych spółek (2)
30 wiceprezesów, 120 dyrektorów.. Można się bawić?
- 5 17
-
2023-02-09 14:00
A teraz jest koleżanka Kaczyńskiego, od której pożyczał 200tys zł na "leczenie matki" w szpitalu MSWiA. (1)
#wystarczy nie kraść
- 10 6
-
2023-02-09 17:49
Jedna
A waszych oficerów 30
- 0 4
-
2023-02-08 22:41
Śmiać się (z ciebie) czy płakać... ? (4)
- 5 11
-
2023-02-09 00:52
płakać! (3)
30 lat niczego. 1945-1989 okupacja ruska dalej TRWA w
Platformie.\\
Fur Deuchalnd!! uber alles!- 7 29
-
2023-02-09 17:02
Martusiu
A poza tym wszystko ok ?
- 3 3
-
2023-02-09 13:59
Powiedz słonko jak to jest być koczkodałnem PiSowskim? (1)
Wstajesz rano i nie możesz w lustro spojrzeć, to jak ty się malujesz?
- 15 6
-
2023-02-09 17:48
I 8 lat rządzę a ty się slinisz
- 4 5
-
2023-02-08 10:04
żadna z tych stacji nie była własnością Lotos (9)
- 5 28
-
2023-02-09 00:53
fur (3)
deuchland! ŻADNA! ściema! nas nie pokona. ave PO
- 7 9
-
2023-02-09 10:40
Wszyscy wyborcy PiSu to takie d**ile, czy tylko ty? (2)
- 9 6
-
2023-02-09 10:50
Dziś w Sejmie Kichawa Konska wspomniała o dziele Kopernika,, o obrotach swer niemieckich,,... (1)
Ona to naprawdę powiedziała..A to chyba wasza kandydatka na Prezydenta RP?
- 6 9
-
2023-02-09 14:02
Wasza? Jakieś paranoje masz koczkodałnie PiSowski?
Lodówka też z tobą rozmawia?
- 8 5
-
2023-02-08 13:03
(4)
to jak mogli jest sprzedać ????
- 11 4
-
2023-02-09 08:49
Wasza Unia tak chciała (2)
Bomble na końcówce
- 5 12
-
2023-02-09 09:40
Unia chciała fuzji Orlenu z Lotosem? (1)
A matka wie, że ćpiesz?
- 15 5
-
2023-02-09 10:49
Nie, tego nie chcieli Rosjanie
Wystarczy
- 5 5
-
2023-02-08 17:28
e tam, czepiasz się
- 4 2
-
2023-02-08 09:47
Opinia wyróżniona
Lokalnie tankuję na Oktan (13)
W trasie to już jak jest potrzeba to nie wybieram, ale omijam stacje będące na drogach ekspresowych/autostradach.
Wystarczy zjechać aby za 2-3 km była stacja z paliwem tańszym o 30-60 groszy na litrze.- 130 15
-
2023-02-09 11:14
Oktan to też franczyza, do tego uważaj lepiej bo zbiorniki rzadko czyszczą
- 5 2
-
2023-02-08 14:17
Wspierać PL gospodarkę (1)
I dobrze. Ceny może nie są najatrakcyjniejsze, ale wspierasz kaszubski biznes.
- 4 4
-
2023-02-09 15:57
Nowy Targ to Kaszuby? Czego to się człowiek nie dowie z internetu.
- 3 0
-
2023-02-08 13:04
(4)
Tankowałem raz z przymusu na Oktan gdzie było wahy na rezerwie i muszę przyznać ,że byłem pozytywnie zaskoczony!
Z Oktan-u jak wyjechałem od razu poczułem jakby bardziej się autko zbierało aż dziwne.
Ktoś wie jaka grupa dowozi dla Oktan-u ?- 5 15
-
2023-02-09 11:15
Z Lotosu biorą m.in.
- 0 0
-
2023-02-08 14:22
Oktan ma swój transport (1)
A paliwo pewnie z naszej rafinerii (lotos).
- 10 3
-
2023-02-08 23:46
A co to znaczy naszej lotos ?
- 3 2
-
2023-02-08 13:45
Zapewne Orlen jak wszędzie :)
- 14 2
-
2023-02-08 12:15
(2)
Oktan to firma z Pomorza, tu płaci podatki, warto u nich tankować
- 30 7
-
2023-02-09 17:51
Oktan to. WSI
- 2 1
-
2023-02-08 13:42
Nowy Targ na Pomorzu ?
- ale też w Polsce
- 8 4
-
2023-02-08 11:58
(1)
Oktan spoko ceny i zaopatrzenie bogate
- 13 2
-
2023-02-08 14:39
Nie jestem pisowcem! ale ceny na Oktanie takie same jak na Orlenie, więc nie siejcie zamętu
- 10 6
-
2023-02-08 10:24
Opinia wyróżniona
Byłem na Węgrzech w sierpniu 22 (14)
Najtańsi w UE ,we wszystkich stacjach( również MOL) ON i etylina po 480forintów (5,75PLN) z zarządzenia orbana. Obecnie ON 9,15 PLN etylina 8,30PLN
- 32 101
-
2023-02-12 10:43
A wiesz dlaczego?
Bo podatki i akcyzę maja niższe niż nam PiS dowalil
- 0 0
-
2023-02-09 11:16
Jakie kłamstwo :) niska cena była tylko dla Węgrów, byłem w te wakacje na Węgrzech i płaciłem cenę dla obcokrajowców, czyli więcej niż w Polsce. Etyliny już dawno nie ma na stacjach.
- 3 0
-
2023-02-09 10:29
I te ceny spowodowały że nie było paliwa na Węgrzech (1)
Tusk to samo proponował w Polsce.
- 3 10
-
2023-02-09 14:15
Chyba raczej Kaczewara.
- 5 2
-
2023-02-08 13:31
Juz nieaktualne
- 0 1
-
2023-02-08 13:17
Tylko dla swoich (1)
Byłeś na Węgrzech, ale chyba nie tankowałeś. Paliwo po 480 forintów było tylko dla samochodów z węgierskimi numerami, dla innych było po 680 forintów. Byłem tankowałem kilka razy i wiem ile płaciłem.
- 19 3
-
2023-02-09 11:17
Prawda, też płaciłem powyżej 8zł za litr. Z całej wyprawy Węgry, Słowenia, Włochy, Chorwacja, Słowacja najtaniej było w Polsce.
- 4 0
-
2023-02-08 13:12
porąbało cię człowieku z tymi cenami.
- 2 2
-
2023-02-08 11:17
Kogo chcesz oszukać? (3)
Najtańsi przez sztucznie zaniżone ceny, doprowadzając do niedoborów paliwa, wielkich kolejek i limitów tankowania. Do tego, zamrożenie cen zniesiono w grudniu i wtedy wyskoczyły w górę, dochodząc do poziomów europejskich przy rekordowej inflacji (ponad 20%) i znacznie uboższym społeczeństwie. Taki to dobrobyt w mafijnej postsowieckiej dyktaturze
Najtańsi przez sztucznie zaniżone ceny, doprowadzając do niedoborów paliwa, wielkich kolejek i limitów tankowania. Do tego, zamrożenie cen zniesiono w grudniu i wtedy wyskoczyły w górę, dochodząc do poziomów europejskich przy rekordowej inflacji (ponad 20%) i znacznie uboższym społeczeństwie. Taki to dobrobyt w mafijnej postsowieckiej dyktaturze na pasku niemieckich koncernów motoryzacyjnych, dzięki których fabrykom Węgry w ogóle jeszcze są w UE. Cywilizacyjnie ten bandycki bantustan to krąg krajów Azji Środkowej, skąd zresztą węgierska kultura się wywodzi. Może stąd taka miłość do dyktatorów... A teraz siadaj i pała.
- 35 12
-
2023-02-08 13:17
Pięknie z tą kulturą wyjechałeś ...
... do nas kultura przyszła z Węgier i Czech (chociaż trochę inaczej te ziemie się wtedy nazywały), reasumując jesteśmy według ciebie potomkami Tuhaj-Beja.
- 5 7
-
2023-02-08 13:11
Napisał że z zarządzenia Orbana oraz podał obecne ceny, brak czytania ze zrozumieniem. Siadaj, pała.
- 15 3
-
2023-02-08 11:37
napisane z zarządzenia orbana
- 9 6
-
2023-02-08 10:35
Jedz i zobacz teraz (1)
Zdziwisz sie
- 32 15
-
2023-02-08 11:35
przecież napisał obecnie
- 24 0
Wszystkie opinie
-
2023-02-08 09:09
(40)
Na Orlenie i MOL nie tankuję. To są "Putinowskie" stacje!
- 141 52
-
2023-02-08 09:13
Bez sensu (27)
Wszystkie stacje w Polsce mają paliwa albo z Płocka albo z Gdańska także co za róznica.
- 22 23
-
2023-02-08 09:16
(25)
mimo wszystko jest różnica, marża, zakupy itp nie wszystko idzie do kieszeni Orlenu
- 32 9
-
2023-02-08 09:24
Dokładnie! (9)
Orlen i Mol to bezpośrednie wspieranie proputinowców
- 33 13
-
2023-02-08 09:58
Jesli ktoś pisze że płacenie MOL to wspieranie proputinowców (8)
to albo jest po prostu tępy jak dzida i nie wie w ogóle jakie relacje panują na rynku paliw między Rosją a Bliskim Wschodem albo pisze głupoty aby pisać, bo ktoś kilka szekli rzucił do skarbonki. To trochę jak byś mówił kupując BMW że wspierasz Mercedesa, choć wątpię, że załapiesz zależność....
- 16 26
-
2023-02-08 10:24
Tobie ktoś kilka rubli do skarbonki wrzucił.
Przelew na 60 kopiejek za kłamliwy wPiS już dotarł?
- 22 13
-
2023-02-08 15:13
Nie, wspierasz Niemiecki przemysł ofiaro . (1)
- 4 6
-
2023-02-09 14:41
Lepiej niemiecki niż ruski jak PiS.
- 2 1
-
2023-02-08 17:58
BMW
Rząd lubi to
- 5 1
-
2023-02-09 11:19
(3)
gorzej jeśli ktoś pisze, że tankowanie na Orlenie to wspomagania putinowców, nie po drodze mi z pisem ale nazywanie polskiej firmy putinowską jest totalnym zakrzywieniem umysłu, to my wysyłamy czołgi na walkę z Rosją, to my wspieramy najbardziej Ukrainę, takie teskty to naplucie w twarz Polakom
- 4 2
-
2023-02-09 14:18
żeby było śmieszniej
patałachy skaczące na wiecach z byłymi komuchami, którzy w dużej mierze powinni być potraktowani przez jakąś organizację tak jak mosad traktował swoich oprawców po wojnie teraz móiwą, że kaczor jest pro ruski. To jest jakieś poplątanie z pomieszaniem, oni chyba za dużo dykty piją na spotkaniach partyjnych.
- 2 0
-
2023-02-09 14:42
Troliku, mol to ruskie pod przykrywką wegier. (1)
- 0 3
-
2023-02-10 18:34
Orlen cepie też jest ruski?Puknij się!
- 0 0
-
2023-02-08 09:54
hmm super logika (14)
zabulmy innym jak można zabulić swoim, to dlatego ten kraj tak wygląda bo 3/4 mózgu nie mają
- 16 11
-
2023-02-08 10:42
No ale obajtek wspiera orbana, a ten putina (12)
A naiwne masy myślą, że mają jakiś wpływ na światową politykę albo koncerny naftowe.
- 13 11
-
2023-02-08 13:49
Nie kupuj nic z Chin bo chodza sluchy ze mają kontakty z ruskimi..tak jak merkel, makron, prezydenci ameryki, szolc...:) (7)
donald, sikorski, pawlak......z PiS nie widzialem nikogo z putinem :)
- 8 6
-
2023-02-08 14:07
to jest podobna sytuacja do akcji z budyniem (3)
po zamachu od razu w narracja, że to wina pis, pal to licho, że chwilę wcześniej Neuman powiedział coś na jego temat i to akurat peło go atakowało przed wyborami, bo miał jaja i pokazał środkowy palec Schetynie i wystartował jako niezależny i wygrał.
- 6 6
-
2023-02-08 16:29
Przez hejt i nienawiść TVPutin (1)
- 6 1
-
2023-02-08 23:51
Głupich szukasz czy w to co kłamią pełowce wierzysz ?
- 0 4
-
2023-02-09 07:27
Nooo.. tak, bo to przecież była wina krasnoludków.
I dlatego Anton Maciarenko nie zamieścił wyników badań amerykańskiego instytutu, za które zapłacił 4mln dolarów z kieszeni polskiego podatnika, w swoim raporcie. Raporcie który mieliśmy zobaczyć za cztery tygodnie, jak czterdzieści dziewięć tygodni temu mówił Mateusz Morawiecki.
- 3 0
-
2023-02-08 16:28
Widziałem Orbana, Le Pen, a potem spotkanie proputiniwców (2)
Z Kaczyszenko w Pislamabadzie
- 5 3
-
2023-02-08 23:51
bidulu a tuska z putinem na molo widziałes ? (1)
- 1 4
-
2023-02-09 07:55
Ale Tusk to wróg, a Orban przyjaciel!
Nawet mówił że Polska wojnę sprowokowała
- 2 0
-
2023-02-08 14:04
Orban w porównaniu do wielu baranów myśli (3)
i działa w interesie własnego kraju i ma w d*** co kto o tym sądzi. Taka jest różnica miedzy nim a innymi politykami. Oni zainwestowali kupę kasy w interesy z ruskimi i nie zamierzają od tak odpuszczać, bo coś, ktoś, gdzieś.
- 4 7
-
2023-02-08 16:51
Dlatego tam inflacji nie ma i generalnie miodzio
Budapeszt w Warszawie
- 6 2
-
2023-02-09 13:01
Też tak na początku myślałem. Problem w tym że doszedł do tego poprzez zmiany ustaw które przypominają bardziej te w Rosji niż w UE.
- 1 1
-
2023-02-10 18:37
Tak myśli o interesie Węgier,że z powodu zamrożenia cen paliw zaczęło go brakować na Węgrzech a teraz inflacja wynosi 25%.
- 1 0
-
2023-02-08 11:23
Swoim? A mało się jeszcze Daniel z Pcimia nachapał?
- 11 6
-
2023-02-08 16:06
ale zysk ze sprzedaży na stacjach idzie do Budapesztu i pośrednio do Moskwy
- 1 2
-
2023-02-08 09:15
To sobie rower kup. (1)
- 9 13
-
2023-02-08 12:44
Mam i boje się, że mi ukradną w obecnym dobrobycie inflacyjnym?!
- 7 2
-
2023-02-08 09:17
a ich człowiek Obajtek obiecał Putinowi pilnowania że nikt nie sypie piachu w tryby
- 13 9
-
2023-02-08 09:49
xd (6)
tankuj na Shell, pewnie tacy jak ty wieżą, że oni zwożą paliwo cysternami z zachodu....
- 14 9
-
2023-02-08 10:26
Jerzy nie wierzy, że na wieży jest stado jeży. (3)
Jak to jest, że trolle Ciemnogrodzkiej to zawsze analfabeci spod budki z piwem? Czy może Ciemnogrodzka już zatrudnia kacapów do klepania komentarzy bo taniej?
- 10 10
-
2023-02-08 23:54
Kazdy myślący wie że ciemnogród to wyborcy pełowców bo to stado niemyślących biduli którym żółto niebieskie brednie wmówiły że (2)
są fajni i lepsi. Nie dodali że lepsi od łykających brednie w rosji.
- 0 4
-
2023-02-09 07:27
Niech cię ciemnogrodzka zaopatrzy w komplet znaków diakrytycznych kacapie PiSowski.
- 2 0
-
2023-02-09 14:43
Myślący PiSowiec, fajny żart.
- 0 0
-
2023-02-08 16:40
(1)
wiara wiarą więc wieRZę że zyski na stacjach Shell nie pójdą na pis. dobre i to
- 0 5
-
2023-02-08 23:56
A w czym masz problem ?
- 2 0
-
2023-02-08 11:02
(1)
spoko nie kupuj, mi nie robi. na ukrainie bija sie nasi wrogowie po obu stronach konfliktu.
a kupujac paliwo na BP i SHell wspierasz niszczenie srodowiska, zatruwanie oceanow i wycinke lasow deszczowych w afryce, żeź na ormianach.- 8 7
-
2023-02-08 12:57
Rzeź pisze się przez rz
- 2 1
-
2023-02-08 09:12
zdrada!!!! (35)
rozbiór i likwidacja Grupy Lotos to zdrada Polskiej Racji Stanu, 50 lat dla Polski, Gdańska, Pomorza, pamiętajmy o tym przy najbliższych wyborach
- 278 59
-
2023-02-08 09:20
(3)
tylko całkowite odsunięcie PIS od władzy może jeszcze uratować Polskę, wszyscy na wybory
- 45 13
-
2023-02-08 23:58
Głupich w rosji szukaj bo w Polsce jesteś pośmiewiskiem z tymi kłamstwami pełowskimi. (1)
- 2 9
-
2023-02-09 07:28
Toć już was PiS znalazł, dalej szukać nie trzeba.
- 3 1
-
2023-02-11 11:31
I co w zamian?
powrót do balcerowiczów, lewandowskich?
- 0 3
-
2023-02-08 09:22
Komisja Europejska. (18)
W ramach środków zaradczych, dotyczących przejęcia Grupy Lotos przez PKN Orlen, a przyjętych przez Komisję Europejską, Orlen zobowiązał się do zbycia stacji detalicznych w Polsce, stanowiących ok. 80 proc. sieci Lotos, oraz zaopatrywania tych stacji w paliwa silnikowe.
- 23 36
-
2023-02-08 09:25
Tak! UE nakazała przejęcie Lotos przez Orlen. (7)
Dooh
- 40 22
-
2023-02-08 09:30
I sprzedaż części ruskim i arabom
- 35 14
-
2023-02-08 09:40
takie życie mniejsze firmy łączą się w większe koncerny (1)
na tym to polega, jak pożyjesz to się dowiesz
- 17 35
-
2023-02-08 18:55
skąd on ma wiedzieć jak trudni się obieraniem cebuli w Łapalicach?
- 2 4
-
2023-02-08 13:48
Wręcz zmusiła! - Hanka Koreanka, TVP dezInfo.
- 5 3
-
2023-02-08 16:18
(2)
UE zezwoliła na połączenie , bo o to występował rząd Morawieckiego, pod warunkiem sprzedaży części udziałów ale kto powiedział że trzeba było łaczyć Orlen z Lotosem . Mogło zostać po staremu i byłyby dwa choć w teorii konkurujące ze sobą przedsiębiorstwa produkujące paliwa. , Jak nie wiadomo o co chodzi to trzeba zapytać kto na tym zyskał bo chodzi o gigantyczne pieniądze gdyż niezrozumiałym jest że sprzedano Arabom 30% udziałów z prawem veta w strategicznych decyzjach za kwotę równą zyskowi z jednego tylko kwartału ub roku! Jeżeli ktoś tego w przyszłości nie rozliczy tzn że można z nami zrobić wszystko a instytucje odpowiedzialne za bezpieczeństwo w tym bezpieczeństwo energetyczne to wydmuszka
- 7 3
-
2023-02-08 20:53
".... byłyby choć dwa w teorii konkurujące ze sobą przedsiębiorstwa produkujące paliwa". (1)
Tak. Dwa w teorii... To jest clue tego postu. Dwie państwowe rafinerie mają konkurować między sobą. To tak, jakby dwa przedsiębiorstwa "Kowalskiego", produkujące ten sam produkt, miałyby konkurować pomiędzy sobą? Dzieci w przedszkolu się śmieją...
- 2 6
-
2023-02-09 07:49
Ale od tego żeby były konkurencyjne są odpowiednie instytucje w tym UOKiK tyle że tak naprawdę wszystkie te instytucje są w układzie , układzie który przez lata tolerował zmowę cenową nie tylko w sferze paliw . UOKiK potrafi ścigać "Kowalskiego " ale firm zależnych od państwa nie ruszy. Od likwidacji tego układu od tego żeby urząd kontroli był tym czym powinien być powinniśmy zacząć .Wchłonięcie Lotosu przez Orlen było zalegalizowaniem tego co się przez lata działo i stworzenie monopolu bez szansy na konkurencję . Brak konkurencji zawsze jest ze szkodą dla klienta .A że dzieci w przedszkolu się śmieją to dobrze , dzieci powinny być uśmiechnięte i szczęśliwe . Mnie monopole i zmowy cenowe nie bawią .
- 1 1
-
2023-02-08 10:04
No i? Czyli Orlen/PiS nie miał własnej woli? (5)
Jeśli warunki transakcji były nie opłacalne to można było z niej zrezygnować. Czy jak ty wchodzisz do sklepu i widzisz absurdalnie wysokie ceny, to wychodzisz czy kupujesz mamrocząc pod nosem Eh, ta Bruksela?
- 27 12
-
2023-02-08 21:00
Źródło informacji, że transakcja jest nieopłacalna. (4)
Nieopłacalna dla kogo?
- 3 6
-
2023-02-08 22:32
(3)
Dla właściciela czyli skarbu Państwa, czyli nas wszystkich. Źródło to prosta matematyka: za ok 1 mld sprzedano 30% udziałów w przedsiębiorstwie wycenianym na ponad 20 mld - matematykę zostawiam tobie, dasz radę ;)
- 6 3
-
2023-02-09 00:01
Kłamstwo ! (1)
- 1 5
-
2023-02-09 11:50
ja też nie mogę uwierzyć że tak rozgrabili Lotos więc szanuję twoje oburzenie
- 0 1
-
2023-02-10 18:42
Ale 20 mld to sama rafineria czy cała Grupa Lotos? Bo Aramco kupiło tylko 30% udziałów w rafinerii.
- 0 0
-
2023-02-08 10:18
Przecież nie musieli, wystarczyło nie robić fuzji Orlenu z Lotosem. (2)
Ale przecież musieli zabrać Gdańskowi wpływy z Lotosu, bo to bastion PO, nawet kosztem sprzedaży ruskim słupom z Węgier. Mam nadzieję, że NIK zamknie tego oligarchę z Pcimia i zwróci ukradzione Polakom pieniądze na rzecz Skarbu Państwa.
- 35 12
-
2023-02-09 00:01
Lotos nie był Gdański tylko Polski !
- 2 5
-
2023-02-10 18:45
Rafineria zostaje w Gdańsku.
- 1 0
-
2023-02-11 11:32
Zbycie stacji
zapewnili nam zdrajcy w brukseli, sprzeciwiający się fuzji
- 1 1
-
2023-02-08 09:39
ale co rafinerię zamknęli czy jak? (1)
będzie tak samo, albo lepiej
- 20 25
-
2023-02-08 09:52
będzie lepiej bo za chwilę ruszają kolejne inwestycje w Lotos
- 15 19
-
2023-02-08 09:47
heh, a wiesz ile z tych stacji było franczyzą ?
i tzw. długoterminowym warunkowym partnerstwem handlowym ?
- 12 6
-
2023-02-08 09:48
Pracuję w rafinerii i nie narzekam (7)
Odstaw tvn
- 26 36
-
2023-02-08 10:18
Wiemy Daniel, wiemy, że ty nie narzekasz. (2)
- 30 10
-
2023-02-08 21:33
Wynagrodzenia Daniela przy wynagrodzeniu prezesa Dariusza Jacka Krawca za rządów PO - PSL (1)
Wygląda cieniutko. Od 2012 do 2015, prezes Krawiec otrzymał z tytułu wynagrodzenia kwotę ponad 12 mln zł. Jak na cztery lata "wypasiona" kwota.
- 2 6
-
2023-02-09 07:31
Wypasiony to jest apartament Daniela z Pcimia wart 2.8mln zł, a kupiony za 700tys zł.
Pozostałe trzydzieści osiem (na chwilę obecną) mieszkań w całej Polsce przemilczę.
- 7 1
-
2023-02-08 16:26
(1)
srebrniki zawsze były łatwym pieniądzem , najważniejsze że tobie jest dobrze
- 3 3
-
2023-02-10 18:45
A dlaczego ma mu nie być dobrze?
Zajmij się sobą i przestań innym do portfela zaglądać.
- 1 0
-
2023-02-08 16:53
Wille od partii też masz?
- 4 2
-
2023-02-08 18:01
Nie pracuję w rafinerii i nie narzekam
Odstaw TVP Novosti
- 3 5
-
2023-02-08 23:58
Postkomuna i złodzieje tylko tak mogą kwiczeć, bo w Polskim interesie było połączenie z Orlenem.
- 1 2
-
2023-02-08 09:14
Normalny kryminał! (4)
Rozwalili Firma przynoszącą miliardowe zyski dodatkowo wpuścili na nasz rynek ruskich ich sprzymierzeńców
- 168 20
-
2023-02-08 10:40
Przeciez Morawiecki i Obajtek mowili ze Wegrzy to nasi najwieksi przyjaciele w europie - cos sie zmienilo? (2)
- 12 3
-
2023-02-08 10:51
Bliżej nam do konserwatywnej Rosji, niż do lewackiej UE - Krystyna Pawłowicz.
- 12 6
-
2023-02-08 18:02
Kornel Mordazdradziecki był rusofilem
- 2 4
-
2023-02-08 23:16
zapomniałeś że dodatkowo sprzedali 30% Katarczykom
Za śmieszne pieniądze które lotos robił w 3 tygodnie. Z prawem do veta a więc utrata kontroli nad strategiczną rafinerią. Do tego Katarczycy mogą te udziały sprzedać dalej choćby rosjanom
- 4 1
-
2023-02-08 09:17
Zdrajcy (2)
Wycierają sobie gęby patriotyzmem i innymi szczytnymi hasłami a tymczasem podle niszczą polską gospodarkę
- 152 18
-
2023-02-08 09:19
Zdrajcy
Ciężko inaczej to określić
- 23 6
-
2023-02-11 11:30
Niszczący polską gospodarkę
wyprzedający na pniu "rodowe srebra" i zamieniający nasz kraj w kraj wyrobników to Balcerowicz, Lewandowski, Tusk...
- 0 1
-
2023-02-08 09:20
Mol, Lukoil, Orlen, (16)
- 87 19
-
2023-02-08 09:23
Ruskim mówimy nie! (1)
- 34 7
-
2023-02-08 11:02
ruskim mówimy tak
tak jak cała reszta Europy, nasze leszcze machają szabelką zamiast robić deale jak żabojady, niemaszki albo Holendrzy i Belgowie.
- 5 17
-
2023-02-08 09:29
Polski, ultranacjonalistyczny rząd w niemieckich autach na ruskie paliwo (9)
He he he
- 29 8
-
2023-02-08 10:52
Ten rząd nie jest polski, on jest tylko polskojęzyczny. (7)
- 15 5
-
2023-02-08 11:01
jakoś nie pamiętam aby karakan głaskał się z Putinem (6)
czego nie można powiedzieć o ryżym
- 8 15
-
2023-02-08 11:25
"Nasi przyjaciele Rosjanie" - Jarosław Kaczyński.
I to on się brata z Orbanem, podnóżkiem Putina.
- 20 4
-
2023-02-08 11:39
ale uczył się (2)
i wychowywał oraz dostał dofinansowanie od ruskich.
- 9 4
-
2023-02-08 23:24
sprawdz tematy 'prac naukowych' braci K.
- 1 1
-
2023-02-08 23:28
fragment pracy doktorskiej Jarosława Kaczyńskiego
Już w referacie KC na III Zjazd PZPR stwierdzono pojawienie się zjawiska naporu ideologii burżuazyjnej. Jednocześnie jednak podkreślona została zasada niestosowania metod administracyjnych w walce o ostateczny cel, jakim jest według słów Władysława Gomułki całkowity triumf marksizmu leninizmu jako jedynej metodologicznej podstawy nauki
- 0 1
-
2023-02-08 16:33
Orbana i Le Pen tez nie pamiętasz
Budapeszt w Warszawie ! Ofermo czerwona
- 3 2
-
2023-02-08 16:34
To pamiętasz?
Krystyna Pawłowicz
Skończmy z tą antyrosyjską narracją. Przestańmy udawać. Bliżej nam do konserwatywnej Rosji niż lewackiej szmaty (UE)A niby dlaczego nie mamy trzymać z Putinem?- 3 3
-
2023-02-09 11:20
ultranacjonalistyczny :D ha ha ha uśmiałem się
- 0 0
-
2023-02-08 10:03
(3)
I jeszcze Amic
- 11 7
-
2023-02-08 17:34
(2)
Amic nie jest ruski, tylko austriacki
- 3 1
-
2023-02-09 11:22
(1)
austriacki tylko z miejsca głównej siedziby, AMIC został założony prze ruskich dyrektorów Lukoila, zmienili tylko nazwę i zarejestrowali w Austrii firmę, Wiedeń to główna siedziba ruskich agentów w Europie Zachodniej
- 1 0
-
2023-02-11 09:38
Nie dramatyzuj, Rosją ma też swojego człowieka w Warszawie DT
- 0 1
-
2023-02-08 09:30
Opinia wyróżniona
Orlen wiedział co rozdaje (51)
Bo z tego co tutaj widzę, to molowi puścił te stacje, które robią średni obrót. Te lepsze zostawili sobie.
- 114 97
-
2023-02-08 09:33
Zdrada, zdrada... wszyscy krzyczą (5)
A jak się okaże, że paliwo będzie o 50 groszy tańsze to o zdradzie wszyscy zapomną.
Mam nadzieję, że te mole będą konkurencją dla Orlenu, i spowoduje to spadki cen na stacjach.- 7 17
-
2023-02-08 09:35
Przecież, to będzie jedno i to samo (2)
- 10 1
-
2023-02-08 09:39
No nie do końca. (1)
Co prawda Orlen, musi zaopatrywać te stacje w zupę na mocy ustanowionych warunków w umowie ale nie na tam zapisu, że musi być jedyny. Gotowe paliwa mogą sobie ciągnąć skąd tylko chcą...poza Rosją oczywiście, ale nie jest nigdzie napisane, że nie możemy kupować rosyjskiej zupy z 3 ręki...
- 7 1
-
2023-02-08 10:03
może z piątej ręki jeszcze
będą kupować stąd bo tak to działa na całym świecie, żadna firma nie ściąga teraz paliwa z zachodu bo akcyza i inne podatki sprawiają, że się nie opłaca i miał byś ceny zbliżone do tych w Niemczech czyli ok 10-11 złotych. Kiedyś tak było jak była wolna amerykanka, wystarczy porównać zyski tych firm z ostatnich lat i skok zysków po uszczelnieniu granic i monitorowaniu każdej cysterny która wjeżdża z węglowodorami wymienionymi w ustawie.
- 2 1
-
2023-02-08 09:37
Tańsze o 50gr? To chyba tylko z kartą "sprawdzić czy nie ksiądz"
Komu próbujesz nawijać makaron?- 8 0
-
2023-02-08 10:00
Zmieni się tylko logo na stacji, ale chyba większość komentujących nawet o tym nie wie
paliwo będzie to samo
- 6 6
-
2023-02-08 09:37
Stacja przy Multikinie średni obrót ? (33)
na Przymorzu przy Kołobrzeskiej również ?
Głupota...
Rozkradli kurę znoszącą złote jaja.- 95 19
-
2023-02-08 10:03
Stacje benzynowe nie zarabiają na paliwach (10)
Na paliwach zarabia tylko i wyłącznie producent To tak jak z papierosami, sprzedajesz w detalu za 20pln paczkę a zarabiasz na tym 30gr.
Kasa jest na marży w sklepie na stacji, a te stacje mają z tych produktów średni obrót, zapytasz skąd wiem? Wiem bo dowożę do tych stacji... Jeszcze- 25 15
-
2023-02-08 22:41
Śmiać się (z ciebie) czy płakać... ? (4)
- 5 11
-
2023-02-09 00:52
płakać! (3)
30 lat niczego. 1945-1989 okupacja ruska dalej TRWA w
Platformie.\\
Fur Deuchalnd!! uber alles!- 7 29
-
2023-02-09 13:59
Powiedz słonko jak to jest być koczkodałnem PiSowskim? (1)
Wstajesz rano i nie możesz w lustro spojrzeć, to jak ty się malujesz?
- 15 6
-
2023-02-09 17:48
I 8 lat rządzę a ty się slinisz
- 4 5
-
2023-02-09 17:02
Martusiu
A poza tym wszystko ok ?
- 3 3
-
2023-02-09 00:49
Tak było PO (3)
LOTOS rulez! ave zatrzymać szamtę :)
zero tolerancji :), zero inwestycji lotosu :)- 4 13
-
2023-02-09 08:48
W Lotosie za PO było 9 prezesów 9 różnych spółek (2)
30 wiceprezesów, 120 dyrektorów.. Można się bawić?
- 5 17
-
2023-02-09 14:00
A teraz jest koleżanka Kaczyńskiego, od której pożyczał 200tys zł na "leczenie matki" w szpitalu MSWiA. (1)
#wystarczy nie kraść
- 10 6
-
2023-02-09 17:49
Jedna
A waszych oficerów 30
- 0 4
-
2023-02-09 08:47
Lotos to była przechowalnia dla swoich z PO
Najwięcej resortowych policjantów na emeryturze tam pracowało po znajomości
- 5 12
-
2023-02-08 10:04
żadna z tych stacji nie była własnością Lotos (9)
- 5 28
-
2023-02-08 13:03
(4)
to jak mogli jest sprzedać ????
- 11 4
-
2023-02-08 17:28
e tam, czepiasz się
- 4 2
-
2023-02-09 08:49
Wasza Unia tak chciała (2)
Bomble na końcówce
- 5 12
-
2023-02-09 09:40
Unia chciała fuzji Orlenu z Lotosem? (1)
A matka wie, że ćpiesz?
- 15 5
-
2023-02-09 10:49
Nie, tego nie chcieli Rosjanie
Wystarczy
- 5 5
-
2023-02-09 00:53
fur (3)
deuchland! ŻADNA! ściema! nas nie pokona. ave PO
- 7 9
-
2023-02-09 10:40
Wszyscy wyborcy PiSu to takie d**ile, czy tylko ty? (2)
- 9 6
-
2023-02-09 10:50
Dziś w Sejmie Kichawa Konska wspomniała o dziele Kopernika,, o obrotach swer niemieckich,,... (1)
Ona to naprawdę powiedziała..A to chyba wasza kandydatka na Prezydenta RP?
- 6 9
-
2023-02-09 14:02
Wasza? Jakieś paranoje masz koczkodałnie PiSowski?
Lodówka też z tobą rozmawia?
- 8 5
-
2023-02-08 20:08
Na Kołobrzeskiej prawie vis a vis jest stacja Orlen. (5)
Także głupotą jest Twój post. Znasz definicję słowa - dywersyfikacja?
- 4 5
-
2023-02-08 23:12
no pochwal się co znaczy dywersyfikacja (4)
Jestem bardzo ciekawy co ma to słowo do przejęcia lotosu przez Orlen i pozbycia się 450 polskich stacji na rzecz węgierskiego Mol zależnego od kapitału rosyjskiego
- 13 4
-
2023-02-09 09:16
Wasze Niemcy, wyborcy PO, tak chcieli (3)
- 3 11
-
2023-02-09 10:52
Lukoil czyli Rosjanie sprzedali 30%akcji Austriakom (2)
Dalej to ruskie paliwo, nie kupuje na Lukoilu...
- 5 3
-
2023-02-09 11:13
(1)
Lukoilu już nie ma w Polsce
- 3 2
-
2023-02-09 17:50
Podszedł na dno jak Moskwa?
- 2 2
-
2023-02-09 08:45
Dobre działania
Zwolnili z Lotosu 50% byłych oficerów z Wojewódzkiej. Kompetencje 0...
- 5 8
-
2023-02-09 10:36
POdziekuje POwcom co szczulina Polske i sprzedarz czesci orlenu to był ich pomysł którego zarzadali!! (4)
- 3 9
-
2023-02-09 10:41
Ale ciemnogrodzka trolli rzuciła do pomocy.. (2)
Pewnie znowu zawyżą sztucznie marżę na paliwo żeby wam zapłacić.
- 7 3
-
2023-02-09 10:52
Znowu nie ma paliwa ok 7 jak chciał Tusk w 2014 roku... (1)
- 2 5
-
2023-02-09 14:03
A powiesz nam troliku ile wtedy kosztowała baryłka ropy, czy ministerstwo propagandy ci nie pozwoli?
- 6 3
-
2023-02-12 19:33
naucz sie bez kardynalnych błedów cokolwiek napisac
pisowski wyborco .Wstyd tak sie kompromitowac
- 0 0
-
2023-02-08 10:44
Nie wiem (1)
z lokalnego podwórka, wydaje mi się że zarówno na jp2, jak i kolobrzeskiej widzę wiecej aut niż na hallera.
- 20 1
-
2023-02-09 11:43
Nie tylko tego nie wiesz...
Nie znasz strony prawnej do posiadania prawa dzierżawy gruntu stacji przy ul. Hallera. Jest stacja, a niedługo nie będzie...
- 0 2
-
2023-02-08 12:32
hahahaha
a które to te lepsze, (co zostawili sobie)... możesz wskazać?
- 10 4
-
2023-02-08 15:40
Robiles audyt. Że wiesz które stacje przynosza wieksze zyski
A może pracujesz w urzędzie skarbowym?
- 5 7
-
2023-02-08 18:26
powinni zmienic nazwe z Mol na Môl (1)
niby dwie kreseczki, a môl znaczy po kaszubsku "miejsce", więc super slogan reklamowy "héwò twój môl" (tu twoje miejsce)
- 6 5
-
2023-02-09 14:04
Kaszuby nie chcą wspierać Putina
- 5 0
-
2023-02-08 22:11
Bzdura (1)
Stacja przy Hallera ma na pewno gorszy utarg niż ta na Jana Pawła.
- 2 4
-
2023-02-09 12:56
A na 100% ma gorszy niż stacja przy stadionie GKSu
- 1 1
-
2023-02-09 00:46
platforma! MOL (1)
trojmieskie EGO życia!
etos władzy promuje :)- 1 4
-
2023-02-09 10:42
Ćpaj więcej.
- 4 0
-
2023-02-11 18:33
Gdynia redlowo przy głównej ulicy miasta
Stacja z super rentownością. Co ty gadasz za bzdury że słabe stacje im sprzedali
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.