LPP wynajęło magazyn pod Moskwą

LPP posiada sieć ponad 1800 salonów sprzedaży, a oferta online kolekcji marek dostępna jest na 29 rynkach.
LPP posiada sieć ponad 1800 salonów sprzedaży, a oferta online kolekcji marek dostępna jest na 29 rynkach. fot. materiały prasowe

Firma odzieżowa LPP podpisała umowę na wynajem powierzchni magazynowej w moskiewskim parku przemysłowym "PNK Park Zhukovsky". Obiekt o powierzchni 30 tys. m kw. został wybudowany na zlecenie gdańskiej spółki i będzie przeznaczony dla obsługi sprzedaży e-commerce na terenie Rosji.



Magazyn wybudowany w ramach kompleksu "PNK Park Zhukovsky" w odległości 19 km od obwodnicy Moskwy ze względu na swoją lokalizację pozwoli gdańskiej spółce znacząco usprawnić obsługę zamówień internetowych klientów na jednym z kluczowych rynków.

- Od dawna obserwujemy duże zainteresowanie ofertą naszych sklepów internetowych wśród klientów z tego regionu. Pierwsze rozmowy na temat najmu w tej lokalizacji rozpoczęły się jeszcze przed pandemią. A ta z kolei istotnie wpłynęła na zmianę układu sił pomiędzy naszymi kanałami sprzedaży, zwiększając rolę e-commerce. Mając to na uwadze, szczególnie ważne dla nas było, aby obiekt wpisywał się w nowe potrzeby naszej infrastruktury logistycznej, posiadał optymalną centryczną lokalizację oraz zapewniał możliwość dynamicznego zwiększania powierzchni w tym kompleksie. Nowy magazyn typu Fulfillment Center, który znajdować się będzie w bliskim sąsiedztwie rosyjskiej stolicy, spełnia te oczekiwania - wyjaśnia Sebastian Sołtys, dyrektor ds. logistyki LPP.

Słynny falowiec na T-shirtach Reserved



Pierwszy etap inwestycji realizowanej przez Grupę PNK na zlecenie LPP jeszcze w bieżącym sezonie zakłada budowę obiektu o powierzchni 30 tys. m kw. Zgodnie z ustaleniami drugi etap będzie kontynuowany w 2022 r. wraz z rosnącymi potrzebami powierzchniowymi gdańskiej firmy.

Polski producent odzieży od 2012 r. posiada w Rosji Centrum Dystrybucyjne o powierzchni 15 tys. m kw., które zapewnia zaopatrzenie dla ponad 400 sklepów stacjonarnych LPP w Rosji i Kazachstanie. Spółka w 2017 r. powiększyła swoją sieć logistyczną i uruchomiła pod Moskwą magazyn o powierzchni 17 tys. m kw. przeznaczony dla sprzedaży internetowej. Dzięki nowemu obiektowi LPP planuje potroić liczbę realizowanych zamówień internetowych w tym regionie.

Inwestycja LPP w Rosji nie jest też pierwszą realizowaną we współpracy z Grupą PNK. W 2019 r. polska spółka wynajęła budynek przemysłowy w kompleksie PNK Sered na Słowacji o powierzchni 32,5 tys. m kw. Słowackie Fulfillment Center obsługuje zamówienia online w regionie Europy Środkowej.

Współtwórca LPP rezygnuje z kierowania Radą Nadzorczą



Gdańska firma LPP dziś sprzedaje stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. Firma zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1800 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1,3 mln m kw. Oferta online kolekcji marek dostępna jest na 29 rynkach. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 265 mln sztuk odzieży na trzy kontynenty.

Opinie wybrane


wszystkie opinie (38)

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze

więcej artykułów »

Ludzie biznesu

Adam Kabat

Dyrektor operacyjny SESCOM (nadzoruje realizację kontraktów). Magister Inżynier Elektrotechniki...

Najczęściej czytane