• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP jest już w Bośni i Hercegowinie

VIK
26 kwietnia 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat LPP z miliardowym zyskiem
LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów. LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów.

Gdańska firma odzieżowa LPP uruchomiła pierwszy salon Reserved w Banja Luce. Tym samym polski producent odzieży przypieczętował debiut swoich pięciu marek w Bośni i Hercegowinie. Sieć stacjonarna gdańskiej spółki powiększyła się o 24. rynek, a liczba salonów w krajach bałkańskich przekroczyła setkę.



Banja Luka to jedno z dwóch największych miast w Bośni i Hercegowinie, zamieszkiwane przez około 200 tys. mieszkańców. W centrum handlowym Delta Planet LPP otworzyło salony o łącznej powierzchni 5500 m kw. Pod koniec marca zadebiutowały tam marki Mohito, House i Cropp, a pod koniec kwietnia dołączyły do nich pozostałe brandy LPP. Na łącznej powierzchni 2306 m kw. wyeksponowano asortyment damski, męski i dziecięcy. LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów.

LPP kupiło biurowiec przy Sadowej. Zakup gruntów jest w trakcie



- Debiut w Bośni i Hercegowinie to kolejny krok w celu umacniania naszej pozycji w regionie. Mamy już doświadczenia z rynków sąsiednich, gdzie nasze marki cieszą się coraz większą popularnością i notują dynamiczne wzrosty sprzedaży. To skłoniło nas do stawiania odważnych kroków i zaprezentowania w tym kraju oferty wszystkich pięciu marek LPP. Wierzę, że rozpoznawalność naszych brandów w tym regionie stanie się mocnym wsparciem dla debiutującego w Banja Luce formatu centrum handlowego - mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.

Jak nie molo to dźwigi. Firmy sięgają po lokalne symbole



Ekspansja gdańskiej spółki na Bałkanach rozpoczęła się w 2007 roku od debiutu w Rumunii. Rok później LPP uruchomiło pierwsze salony w Bułgarii. Obecnie ta część Europy jest jednym z kluczowych obszarów pod względem rozwoju sieci stacjonarnej polskiej firmy. Spółka podkreśla, że to ważny region również w kontekście rozwoju sprzedaży e-commerce grupy, która wykazuje wysokie dynamiki rozwoju na tych rynkach. Już teraz skala działalności LPP w tym regionie wymaga wsparcia centrum dystrybucyjnego, dlatego spółka zdecydowała się na wynajęcie magazynu w Rumunii. Zgodnie z planem nowe centrum dystrybucyjne zostanie uruchomione do końca 2019 roku.
VIK

Miejsca

Opinie (107) 7 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Polskie firmy odzieżowe nie są gorsze od zagranicznych. Nie mamy się czego wstydzić, więc niech jak najwięcej naszych firm bierze przykład z LPP i ze swoimi produktami wychodzi ze sprzedażą poza Polskę. U nas zagraniczne sieciówki na każdym kroku niech w innych państwach będzie więcej polskich.

    • 0 0

  • Konkretna spółka

    LPP to fenomen w trójmieście a może i nawet w całej Polsce. Wyniki mówią same za siebie.

    • 0 0

  • Tytuł artykułu

    brzmi tak jak wiali przed podatkami.

    • 0 1

  • Zadowolony klient to priorytet.

    LPP dzięki zdrowemu podejściu do klienta zaczęło osiągać bardzo dobre rezultaty i teraz w Europie mogą zrobić świetny wynik. Już w niektórych krajach ich salony się przyjęły.

    • 0 0

  • Komentarze piszą chyba wykupieni trolle

    Jak ta firma ma poprawić Swój wizerunek skoro komentarze aż biją sztucznością

    • 0 0

  • Opinia wyróżniona

    Ciuchy moze i nie sa najwyzszej jakosci ale wole zeby zarobila polska firma. (8)

    Niz jakies zagraniczne spolki nie wiadomo skad.
    Co miesiac kupuje cos dla meza i dla dzieciakow.

    • 51 17

    • No wlasnie trzeba kupować co miesiąc bo dłużej już szmaty nie wytrzymują (5)

      • 15 8

      • Ale pracownicy maja prace w kraju (4)

        • 3 8

        • Sam praca to troche malo. Przydalyby sie jeszcze sensowne zarobki. (3)

          • 9 1

          • LPP dobrze placi. Pracuje dla nich od wielu lat. (2)

            • 2 3

            • Dramat te komentarze

              Chyba LPP wykupiło bandę trolli, ludzie miejcei troche godnośi przecież to widać

              • 1 1

            • Czyli ile? I na jakim stanowisku?

              • 1 1

    • Nie podoba mi się ta poprawna wypowiedź, jakby ją pracownik LPP pisał.

      • 2 0

    • Pozdrawiam Janusza. W tych ciuchach to pewnie na parcie na ściankę.

      • 1 1

  • Brawo!!!

    LPP idzie do przodu!!!-trzymajcie tak dalej!!!

    • 0 1

  • LPP jest już w Bośni i Hercegowinie, a z trójmiasto.pl zaraz spadnie. I co ?

    • 0 0

  • Jakość to jedna sprawa (2)

    Ostatni Forbes - dobry wywiad z założycielem LPP. Ciekawy

    • 8 4

    • Tak Tak

      Świetny wywiad szkoda że w teorii inaczej to wygląda, kto tam pracował to wie jak się tam PR tworzy. Z drugiej strony przeczytanie kilku książek nie czyni że jesteś dobrym szefem

      • 0 0

    • Bardzo dobry wywiad i mądre podejście do biznesu, warto przeczytać. Co jak co, ale rozhulania polskiej firmy odzieżowej na skalę europejską odmówić się nie da.

      • 7 1

  • no i wykończyli cenowo nasze... Może to ktoś napisze

    ciągłe bicie piany jacy fajni i jakie sukcesy. A my nosimy szmaty, bo nasz przemysł wykończyli

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Magdalena Budnik

Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej i budżetu firmy, a także...

Najczęściej czytane