• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP jest już w Bośni i Hercegowinie

VIK
26 kwietnia 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat LPP z miliardowym zyskiem
LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów. LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów.

Gdańska firma odzieżowa LPP uruchomiła pierwszy salon Reserved w Banja Luce. Tym samym polski producent odzieży przypieczętował debiut swoich pięciu marek w Bośni i Hercegowinie. Sieć stacjonarna gdańskiej spółki powiększyła się o 24. rynek, a liczba salonów w krajach bałkańskich przekroczyła setkę.



Banja Luka to jedno z dwóch największych miast w Bośni i Hercegowinie, zamieszkiwane przez około 200 tys. mieszkańców. W centrum handlowym Delta Planet LPP otworzyło salony o łącznej powierzchni 5500 m kw. Pod koniec marca zadebiutowały tam marki Mohito, House i Cropp, a pod koniec kwietnia dołączyły do nich pozostałe brandy LPP. Na łącznej powierzchni 2306 m kw. wyeksponowano asortyment damski, męski i dziecięcy. LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów.

LPP kupiło biurowiec przy Sadowej. Zakup gruntów jest w trakcie



- Debiut w Bośni i Hercegowinie to kolejny krok w celu umacniania naszej pozycji w regionie. Mamy już doświadczenia z rynków sąsiednich, gdzie nasze marki cieszą się coraz większą popularnością i notują dynamiczne wzrosty sprzedaży. To skłoniło nas do stawiania odważnych kroków i zaprezentowania w tym kraju oferty wszystkich pięciu marek LPP. Wierzę, że rozpoznawalność naszych brandów w tym regionie stanie się mocnym wsparciem dla debiutującego w Banja Luce formatu centrum handlowego - mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.

Jak nie molo to dźwigi. Firmy sięgają po lokalne symbole



Ekspansja gdańskiej spółki na Bałkanach rozpoczęła się w 2007 roku od debiutu w Rumunii. Rok później LPP uruchomiło pierwsze salony w Bułgarii. Obecnie ta część Europy jest jednym z kluczowych obszarów pod względem rozwoju sieci stacjonarnej polskiej firmy. Spółka podkreśla, że to ważny region również w kontekście rozwoju sprzedaży e-commerce grupy, która wykazuje wysokie dynamiki rozwoju na tych rynkach. Już teraz skala działalności LPP w tym regionie wymaga wsparcia centrum dystrybucyjnego, dlatego spółka zdecydowała się na wynajęcie magazynu w Rumunii. Zgodnie z planem nowe centrum dystrybucyjne zostanie uruchomione do końca 2019 roku.
VIK

Miejsca

Opinie (107) 7 zablokowanych

  • Brawo!!!

    LPP idzie do przodu!!!-trzymajcie tak dalej!!!

    • 0 1

  • Komentarze piszą chyba wykupieni trolle

    Jak ta firma ma poprawić Swój wizerunek skoro komentarze aż biją sztucznością

    • 0 0

  • Zadowolony klient to priorytet.

    LPP dzięki zdrowemu podejściu do klienta zaczęło osiągać bardzo dobre rezultaty i teraz w Europie mogą zrobić świetny wynik. Już w niektórych krajach ich salony się przyjęły.

    • 0 0

  • Tytuł artykułu

    brzmi tak jak wiali przed podatkami.

    • 0 1

  • Konkretna spółka

    LPP to fenomen w trójmieście a może i nawet w całej Polsce. Wyniki mówią same za siebie.

    • 0 0

  • Polskie firmy odzieżowe nie są gorsze od zagranicznych. Nie mamy się czego wstydzić, więc niech jak najwięcej naszych firm bierze przykład z LPP i ze swoimi produktami wychodzi ze sprzedażą poza Polskę. U nas zagraniczne sieciówki na każdym kroku niech w innych państwach będzie więcej polskich.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Leszek Pankiewicz

Od 2011 prezes zarządu Solwit SA. Aktywnie uczestniczył w rozwoju projektów inwestycyjnych w...

Najczęściej czytane