- 1 Miesięcznie 2678,30 zł na życie (53 opinie)
- 2 Niższe taryfy zamiast mrożenia cen (132 opinie)
- 3 Nie ma zgody na dzierżawę zbożowego (45 opinii)
- 4 Centra handlowe w Wielką Sobotę (89 opinii)
- 5 Dorota Pyć została prezesem Portu Gdańsk (202 opinie)
- 6 142 mln zł na modernizację w Porcie Wewnętrznym (33 opinie)
Pierwszy pociąg na linii Gdańsk Olszynka - Sedlnice miał 22 wagony i liczył 1,2 tys. ton paliwa B0. Po minięciu przejścia granicznego w Chałupkach prowadzony przez lokomotywę Lotos Kolej skład dojechał do stacji Studenka. Następnie ładunek został podstawiony na bocznicę w Sedlnicach.
Przewozy diesla z bocznicy w Gdańsku do miejscowości Sedlnice w Czechach są możliwe dzięki Certyfikatowi Bezpieczeństwa wydanemu przez czeski organ nadzorczy - Drážní Úřad. Na mocy certyfikatu spółka nie musi korzystać z zagranicznych podwykonawców, co przede wszystkim optymalizuje koszty i czas wykonywanych przewozów.
Lotos Kolej to drugi największy przewoźnik kolejowy w Polsce pod względem pracy przewozowej i lider na rynku pod względem przewozów towarów niebezpiecznych. Aktualnie mająca siedzibę w Gdańsku spółka eksploatuje około 130 lokomotyw i ponad 4 tys. wagonów, świadcząc usługi dla spółek Grupy Kapitałowej Lotos i dla klientów zewnętrznych. Spółka oferuje również usługi obsługi bocznicy kolejowej, wynajmu i serwisu technicznego taboru kolejowego oraz czyszczenia cystern kolejowych.
Miejsca
Opinie (38) 6 zablokowanych
-
2020-07-22 14:22
ale się porobiło
obajtek sprzedaje nasze paliwo do Czech , na korzyść Orlenu .
Tak teraz jest z Energą , ona inwestuje ,produkuje , a zysk czerpie orlenowski obajtek .- 4 1
-
2020-07-22 14:31
brawo Polska.
- 1 2
-
2020-07-22 16:07
Już długo nie pojeździ, szkoda fajna firma była. Pamiętam jak Rafineria Jasło i Rafineria Gdańsk połączyły się. To był ogromny bodziec dla zabiedzonego Podkarpacia, była nadzieja, że coś się zmieni. Ironią losu jest fakt, że teraz decyzją rządu wybranego głównie głosami wyborców właśnie z tego Podkarpacia 80% majątku grupy będzie rozprzedane w obce ręce.
Trochę się pewnie zdziwią ludkowie pod Jarosławiem i Rzeszowem (gdzie 90% stacji było Lotosu) jak teraz zobaczą znaczki Aralu, Totalu albo innego Exxona przy ich drogach.- 7 0
-
2020-07-22 16:17
Jak długo jeszcze trwał będzie Sponsoring tego nieudacznika z ostatnich lub przedostatnich miejsc
w wyścigach? K o m u na takiej reklamie zależy? Warto się przyjrzeć temu rozrzutkowi!
- 3 0
-
2020-07-22 17:15
szkoda firmy (1)
Po przejeciu przez PISowcow firmy zwolnieniu a de facto wyrzuceniu poprzedniego dyrektora Losinskiego firma idzie na dno brak jest nadzoru nad dyspozytura zmniejszylo sie zaangazowanie pracownikow pogorszyly sie relacje miedzy ludzmi w firmie czesc zalogi maszynistow i rewidentow ustawiaczy realnie mysli o zmianie pracodawcy a do tego mobbing i brak pracy w nadgodzinach oraz zmuszenie do podpisania lojalki o zakazie dorabiania w innych firmach najlepiej wskazuje na sytuacje w firmie
- 12 5
-
2020-07-23 06:13
straszne , brak pracy w nadgodzinach
Związkowiec pewnie to pisał co pracą się nie hańbi .
- 2 1
-
2020-07-24 12:11
W Pisowskich mediach szopka z Westerplatte jaka to oni uroczystosc zrobia 1 wrzesnia ale ani slowa o ....
Ani slowa o rozczlonkowaniu Lotosu i oddania aktywow obcym i wpuszczeniu nam na rynek obcych,ktorzy przejma nasze Lotowskie stacje,linie przesylu ropy,moce przerobowe,zbiorniki na rope czy moce przerobowe Lotosu.Obajtek z Naimskim i Morawieckim i Sasinem-godnie ralizuja plan niszczenia calego sektora energetycznego i przetworczego i oddania go za pomoca przejec ,fuzji i akcjionariatu-obcym ,zagranicznym podmiota.Na sukces rafineri Lotosu pracowaly pokolenia inzynierow ,specjalistow,planistow by taki smiec sprzedawal teraz jak swoje.Co z tego ,ze Lotos jako firma bedzie dalej produkowac paliwo ,jak zyski beda trafiac do obcego .Lotos to wlasna polityka wydobycia zostanie teraz zatrzymana.Kretyni,zlodzieje i zdrajcy w spolkach skarbu panstwa .
Tylko Bosak i Konfederacja.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.