• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Make your business better - Jak zbudować autentyczną markę lidera

Autentyczność, prawda, otwartość to ważne elementy w działaniach wizerunkowych i komunikacyjnych każdej firmy. Wszystko jednak zaczyna się od przywódcy, który stoi na czele danej firmy czy marki. Mimo, że świadomość w tym temacie wciąż rośnie, wciąż jednak wielu przedsiębiorców nie zna dobrze swoich talentów, nie wie jak mówić o sobie, a co więcej jak przekazać klientom i pracownikom swoje wartości, które często są przenoszone na działania firmy. 28 lutego 2019 roku zapraszamy przedsiębiorców i menadżerów z Pomorza do udziału w Konferencji biznesowej w ramach cyklu Make Your Business Better.

kwi 18-19

środa - piątek, godz. 09:00

Online
bilety 100 zł
przedsprzedaż 49 zł
maj 17

piątek, godz. 09:00

Sopot,
bilety 100 zł
Temat spotkania: MAKE YOUR BUSINESS BETTER "Jak zbudować autentyczną markę lidera"
Termin i miejsce: 28.02.2019 / godz. 17:30 - 20:30 / Sopocka Szkoła Wyższa / Sopot / ul.
Rzemieślnicza 5

AGENDA SPOTKANIA:
17:30 Rejestracja uczestników i nawiązywanie relacji
18:00 Początek spotkania - powitanie uczestników
18:05 Przedstawienie koncepcji spotkań i zakresu działania Lady Business Club Business Women Foundation - Emilia Bartosiewicz i Beata Block

I część: MAKE YOUR BUSINESS BETTER
18:15 Przywódca XXI wieku. Jaki lider odniesie sukces?
prof. Henryk Mruk
- Dlaczego warto postawić na wartości w biznesie?
- Co to znaczy być skutecznym liderem?
19:00 Sesja pytań do prelegenta
19:10 Jakie cechy przywódcy pomagają w osiąganiu celów, Renata Czajkowska, HR Concept
- Uważność przywódcy w biznesie
- Co to znaczy być mądrym liderem?
- Równowaga między życiem biznesowym i prywatnym
19:50 Sesja pytań do prelegenta

II część: TELL YOUR STORY
20:00 - Jak zmieniać markę firmy, aby nie stracić dotychczasowych klientów
Patrycja Cierocka - Szumichora, Patricia ARYTON
- Jak zmianę przełożyć na wszystkie kanały komunikacji
- Jak budować zespół
- Jak się nie wypalić pracując każdego oraz jak mieć dystans do podejmowanych tematów i nie wpadać w rutynę
20:10 Podsumowanie spotkania i czas na nawiązanie relacji
20:30 Zakończenie spotkania


Prowadzisz biznes minimum dwa lata? Przyjdź i poznaj ciekawe, ambitne i przedsiębiorcze kobiety z Twojego regionu, promuj swoją firmę, nawiąż aktywne i trwałe relacje biznesowe. Podziel się Twoją cenną wiedzą i doświadczeniem oraz w zaufanym gronie przedsiębiorców porozmawiaj o prowadzeniu własnego biznesu. Poczuj jaka siła drzemie w społeczności Lady Business Club oraz PROMUJ SIEBIE I SWOJĄ FIRMĘ.

NASI GOŚCIE:
PROF. HENRYK MRUK

Ekspert w zakresie skutecznego przywództwa, marketingu, zarządzania sprzedażą. Był przewodniczącym oraz członkiem kilku rad nadzorczych ("Jedynka", "Delecta", "Astra", "Emax"). Przez prawie 20 lat był właścicielem i liderem Agencji Marketingowej "Focus". Profesor zwyczajny na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, pracuje w Katedrze Handlu Międzynarodowego. Opublikował ponad 800 pozycji zwartych i artykułowych. W 2013 roku uzyskał Nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za podręcznik pt. "Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa". Prowadzi zajęcia na studiach MBA oraz podyplomowych z zakresu przywództwa, marketingu i zarządzania sprzedażą".

RENATA CZAJKOWSKA - właścicielka HR Concept - firmy zajmującej się doradztwem personalnym. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie Human Resources, zarówno w globalnych korporacjach, głównie na stanowisku Human Resources Managera. Z wykształcenia skandynawista, dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. Rozwijała umiejętności w Akademii Coachingu według metodologii ICF przy Agencji Rozwoju Pomorza i uzyskała certyfikację jako coach WIAL Action Learning.

W ostatnich latach zbudowała od podstaw dwa start-upy- centrum usług wspólnych oraz globalne centrum usług biznesowych. Prowadziła projekty HR w metodologii jakościowej Six Sigma (certyfikacja Green Belt) w obszarze badania opinii pracowników i outsourcingu procesu rekrutacji. Wdrożyła między innymi: programy rozwoju liderów i talentów, programy mentoringu, systemy ocen pracowniczych, ocen menedżerskich, ocen 360 stopni, wartościowanie stanowisk pracy, programy i narzędzia HR (e- recruiting, e-learning, ocena pracownicza, ocena 360, sukcesja stanowisk, moduły zarządzania czasem pracy, moduły Workday). Stworzyła wiele narzędzi badawczych - ankiet, wywiadów, grup focusowych. Wykładała przedmiot "System rekrutacji pracowników" w ramach studium podyplomowego "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi" na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Lubi spędzać czas aktywnie "w drodze". Pasjonuje się tematyką rozwoju, zarządzania energią człowieka (well-being), minimalizmu i praktykami uważności.

Tell Your Story - nowy cykl prezentacji historii biznesu polskich przedsiębiorców. Tym razem swoją historią biznesu podzieli się:

PATRYCJA CIEROCKA - SZUMICHORA - Dyrektor Kreatywna marki Patricia Aryton. Studiowała projektowanie ubioru w Londynie i w Krakowie. Ukończyła ekonomię w Krakowie i Gdańsku oraz studia podyplomowe z zarządzania marką luksusową wg programu realizowanego przez Akademię Leona Koźmińskiego we współpracy z florencką Polimodą. Od najmłodszych lat uczestniczyła w życiu firmy, współtworząc kolekcje pod czujnym okiem Danuty i Ryszarda Cierockim - złożycieli marki. Jej debiutancki projekt płaszcza w 2006 roku zdobył nagrodę Doskonałości Roku. Z uwagi na duże zainteresowanie modelem był powtarzany w niezmienionej formie przez kolejnych 6 lat. W 2009 roku objęła stanowisko głównego projektanta, natomiast od 2012 roku jest dyrektor kreatywną marki. Jest autorką dynamicznych zmian, które obserwujemy od kilku lat.

"W dobie wielkich korporacji, anonimowych sieciówek, szyjących ubrania z tkanin niewiadomego pochodzenia, wyróżniamy się rodzinnym modelem marki. Nasza firma to ogromna rodzina, bo wielu pracowników jest z nami już trzecią dekadę. Nasze przywiązanie - zarówno do firmy, jakości i standardów, jak i do siebie nawzajem - jest czymś wyjątkowym. Uważam, że nie ma takiej drugiej firmy w Polsce. A to zaangażowanie widać też w naszych produktach."

Spotkanie prowadzi: Emilia Bartosiewicz - założycielka i prezes Lady Business Club Business Women Foundation, właścicielka Imagine Yourself Sp. z o.o., redaktor naczelna portalu LadyBusiness.pl, ekspert od osobistego PR w sieci oraz Beata Block - współwłaścicielka RDL Hydraulics z Pomorza, prezes Oddziału Północnego LBC Business Women Foundation

Pierwszy raz na naszym spotkaniu?
Jeśli jeszcze nie słyszałeś o naszych spotkaniach i działalności zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.ladybusinessclub.com. Od 2011 r. regularnie spotykamy się w 4 miastach w Polsce, organizujemy Brainstormy z ekspertem, konferencje biznesowe MAKE YOUR BUSINESS BETTER, plebiscyt LADY BUSINESS AWARDS. cykl wywiadów i ebooków TELL YOUR STORY Naszą misją jest edukowanie i łączenie kobiet biznesu, właścicielek firm prowadzących biznes minimum 2 lata lub zarządzających na stanowiskach managerskich minimum 4 lata. Omawiamy tematy, dzięki którym polscy przedsiębiorcy mogą lepiej i skuteczniej prowadzić biznes o oparciu o najnowszą wiedzę, trendy oraz cenną wiedzę ekspercką. Pamiętaj, że Twój wizerunek to Twoja wizytówka, dress code spotkań to Business Casual.

Partnerzy spotkania: Sopocka Szkoła Wyższa, HR Concept, Patricia Aryton.

Informacja o biletach

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Piotr Podleśny

Sprawował funkcję Prezesa ATENY w latach 2007-2014. Doskonale zna branżę ubezpieczeniową -...