Zapraszamy na wiosenne świeże spojrzenie na marketing w Waszej firmie lub wspólne zaplanowanie działań dla Waszych nowych projektów. Na warsztatach porozmawiamy o podstawach marketingu, tak aby to, co wydaje się Wam niezrozumiałe w marketingu, udało się oswoić i zrozumieć.
Podobne wydarzenia
piątek, godz. 19:00
Gdańsk,
Mosty Zamiast Murów
bilety 100 zł
piątek - sobota, godz. 18:30
Gdańsk,
Centrum Tańca GABI
bilety 170 zł
ulgowy 150 zł
ulgowy 150 zł
Porozmawiamy o kilku kluczowych obszarach:
- analiza SWOT - czyli mocne i słaby strony mojego biznesu
- kim jest mój Klient i gdzie go znaleźć
- wizerunek, czyli to, jak Klient postrzega mnie, moją markę i produkt
- komunikacja - jak i którędy najskuteczniej komunikować się z Klientem
- reklama - czy i gdzie wydawać na nią pieniądze
- media społecznościowe - jak się w nich odnaleźć
- programy lojalnościowe itp
W ramach warsztatów będziemy działać poprzez burze mózgów, ćwiczenia, wspólną wymianę doświadczeń.
Warsztaty prowadzi Agnieszka Łukomska - czyli Ciuciubabka, "pani od marketingu" z 15-letnim doświadczeniem. Pracowałam na stanowiskach managerskich w dużych ogólnopolskich firmach, gdzie byłam odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej, komunikację i wizerunek oraz działania z zakresu Public Relations.
Na warsztatach próbując wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie, opowiem, jak marketing pomaga mi dziś robić to co kocham.
- analiza SWOT - czyli mocne i słaby strony mojego biznesu
- kim jest mój Klient i gdzie go znaleźć
- wizerunek, czyli to, jak Klient postrzega mnie, moją markę i produkt
- komunikacja - jak i którędy najskuteczniej komunikować się z Klientem
- reklama - czy i gdzie wydawać na nią pieniądze
- media społecznościowe - jak się w nich odnaleźć
- programy lojalnościowe itp
W ramach warsztatów będziemy działać poprzez burze mózgów, ćwiczenia, wspólną wymianę doświadczeń.
Warsztaty prowadzi Agnieszka Łukomska - czyli Ciuciubabka, "pani od marketingu" z 15-letnim doświadczeniem. Pracowałam na stanowiskach managerskich w dużych ogólnopolskich firmach, gdzie byłam odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej, komunikację i wizerunek oraz działania z zakresu Public Relations.
Na warsztatach próbując wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie, opowiem, jak marketing pomaga mi dziś robić to co kocham.