stat
Impreza już się odbyła

Model biznesowy & Zespół

ClipsterUp to cykl szkoleń organizowany przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER we współpracy z Miastem Gdańsk, dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje biznesowe. Tegoroczna edycja składa się z czterech bloków szkoleniowych.

W RAMACH CYKLU:

02.08 (9:00 - 14:00) - Szkolenie pierwsze: Business Model Canvas.
Prowadzący: Łukasz Tomczyk
Szkolenie wprowadza w tematykę Business Model Canvas jako narzędzia do tworzenia modelu biznesowego. Uczestnik pozna metodę Business Model Canvas. Uczestnik nauczy się tworzyć model biznesowy w oparciu o tę metodę. Uczestnik dowie się dlaczego jest ona ważna dla biznesu.

03.08 (9:00 - 14:00)- Szkolenie drugie: Budowanie zespołu.
Prowadząca: Jolanta Spodzieja
Szkolenie wprowadza w tematykę budowania zespołów. Ma na celu poznanie skutecznych sposobów na zrekrutowanie pracowników oraz pisanie ciekawych dla odbiorcy Ofert pracy.
Uczestnik pozna skuteczne metody rekrutacji. Uczestnik dowie się w jaki sposób dobierać członków zespołu. Uczestnik nauczy się jak pokazać kandydatom jakie są korzyści z pracy w jego firmie.

04.08 (9:00 - 14:00)- Szkolenie trzecie: Zarządzanie zespołem.
Prowadzący: Paweł Korycki i Maciej Stępa
Szkolenie wprowadza w tematykę zarządzania zespołem. Ma na celu poznanie mocnych i słabych stron pracowników oraz dobierania zadań pod kątem umiejętności.
Uczestnik nauczy się wykorzystywać mocne i słabe strony zespołu oraz jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe. Uczestnik pozna sposoby na skuteczne zmotywowanie zespołu.

O PROWADZĄCYCH

Łukasz Tomczyk - Let's Deliver

Przedsiębiorca, Menadżer, współzałożyciel Let's Deliver (projekt został nagrodzony na Startup Weekend 2012 w Gdyni). Absolwent psychologii organizacji i zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w branży finansowej, szkoleniowej i doradczej. Aktywnie związany z platformą szkoleniową Centrum Rozwoju JUMP. Od 2013 roku Członek Zarządu Let's Deliver, w Spółce odpowiedzialny za strategię zarządzania zasobami ludzkimi oraz rozwój sieci Ekspresowych Dostawców. W ciągu kilku lat zbudował zespół ponad 200 kierowców, którzy miesięcznie realizują kilkadziesiąt tysięcy dostaw. Od wielu lat aktywny na trójmiejskiej scenie startup-owej. Na początku jako uczestnik różnych wydarzeń, obecnie jako mentor i ekspert wspierający przedsiębiorców i liderów. Specjalizuje się w budowaniu i rozwijaniu potencjału kreatywnego zespołów, a także w tworzeniu efektywnych strategii rekrutacyjnych oraz modeli wynagradzania. W prowadzonych przez niego warsztatach uczestniczyło ponad 1000 osób zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego.

Jolanta Spodzieja - BingoHR

Laureatka nagrody TOP HR Manager (by Wolters Kluwer), Wiceprezes Konfederacji Lewiatan, przedsiębiorca, wulkan energii łapiący życie za rogi, kowal swojego losu. Przez 10 lat HRowania miała możliwość współpracować z międzynarodowymi korporacjami jak i rodzinnymi firmami, gdzie uczyłam się ludzi i świata biznesu. Otwarty umysł, rzetelna wiedza i szerokie kompetencje, ciągły apetyt na rozwój i entuzjastyczne podchodzenie do nowych wyzwań skłoniły ją do otwarcia własnego studia HR pod szyldem Bingo HR. Specjalizuje się w tworzeniu strategii employer brandigowych oraz, co trudniejsze, w ich wdrażaniu. Zna rynek pracy od podszewki. Zrekrutowała tysiące pracowników, współtworzyła oferty dla pracowników, budowała przewagi konkurencyjne pracodawców, budowała i przebudowywała zespoły

Maciej Stępa- Grupa Profit Plus

"Pomagam klientom sprzedawać ich firmy. Zarobienie pierwszego miliona złotych na giełdzie nauczyło mnie, że prawdziwa satysfakcja płynie tylko z realnie wykonanej pracy. Utrata spadku nauczyła mnie pokory. Harcerstwo nauczyło mnie służby. Doświadczenia zawodowe ze świata korporacji otworzyły mi oczy na możliwości biznesu. Pięć kierunków studiów nauczyło mnie szanować ludzi za to kim są, a nie za to jakie mają dyplomy. Wierzę głęboko w to, że prawdziwy lider to ktoś kto wszystkim służy. Jestem zwolennikiem tezy, że "jeśli chcesz zarabiać musisz nauczyć się dawać". Wszystkie moje dotychczasowe nauki i doświadczenia wykorzystuję prowadząc i współtworząc firmę doradczą Profit Plus, a moim prawdziwym CV są przede wszystkim firmy i ludzie, którym pomogłem się rozwinąć lub sprzedać ich biznes."

Paweł Korycki - Grupa Profit Plus

Przede wszystkim jestem przedsiębiorcą. Miałem kilkanaście spółek w których w sumie zatrudniałem kilkaset osób. Obecnie najwięcej uwagi poświęcam Grupa Profit Plus S.A. gdzie zajmujemy się sprzedażą firm naszych klientów. Prowadzę również bloga o tematyce biznesowej na www.pawelkorycki.pl a moich podcastów można posłuchać na Spotify i iTunes. Pomagam moim klientom rozwijać firmy. Interesuję się psychologią, która pozwala lepiej rozumieć ludzi co jest moim zdaniem kluczem do sukcesu w biznesie i marketingiem, który pozwala eksponować to czym się zajmuję.

Uwaga!
Zakup biletu jest jednoznaczny z akceptacją poniższych punktów:
1. Bilet stanowi dokument uprawniający do uczestnictwa w wydarzeniu na jakie został wystawiony.
2. Bilet podlega jednorazowej weryfikacji w momencie wejścia na wydarzenie.
3. Bilet nie podlega zwrotom.

Opinie

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Ewa Sowińska

Partner ESO Audit i Zastępca Prezesa Krajowej Rady Biegłych Rewidentów. Wcześniej Członek Zarządu...