• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Morfologia Sprzedaży. Jak sprzedawać bez sprzedawania?

VIK
6 listopada 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie. Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie.

Jak być handlowcem i zostać normalnym człowiekiem? Jak się odnaleźć w czasach RODO i nie zwariować? O tym i nie tylko będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w środę 14 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.



- Dziś w sprzedaży to pracownicy robią castingi na pracodawców, a nie odwrotnie. Co zrobić, żeby ludzie chcieli dla nas pracować? Przed tym wyzwaniem coraz częściej stają przedsiębiorcy. Jak poradzić sobie w sytuacji niedoboru kandydatów na pracowników? Jak się sprzedać w wyścigu na najatrakcyjniejszego pracodawcę? To jeden z najbardziej palących problemów, dlatego o tym m.in. będziemy rozmawiać na naszej konferencji - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
Czytaj też: W nowym świecie lider musi być... zwinny

W takim momencie warto poszukać innych kanałów sprzedaży, jak np. media społecznościowe. O tym jak kampanie na Facebooku mogą realnie wpłynąć na wzrost ruchu i sprzedaży offline opowie Agnieszka Chabrzyk, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych. A o roli serwisów typu LinkedIn, które wkrótce staną się nieodłącznym narzędziem pracy nowoczesnego przedsiębiorcy i handlowca opowie Kamil Mirowski, creative marketing consultant w agencji interaktywnej 1000ideas.

Czytaj też: Morfologia Sprzedaży. Samo słowo "innowacja" nie jest kluczem do sukcesu

Będzie też o psychologii cen. Dlaczego za sweter George'a Clooneya jesteśmy gotowi zapłacić więcej, jeśli jest niewyprany? Dlaczego tureckie kaloryfery są warte mniej niż te wyprodukowane w Niemczech? Przypisywanie wartości jest procesem indywidualnym, subiektywnym, ale... podlegającym określonym regułom. Jak sprawić, by ludzie chcieli płacić więcej za Twoje produkty i usługi? O tym opowie Paweł Tkaczyk, specjalista od budowania marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami i doradza startupom.

Z kolei o sprzedaży dobrze zaprojektowanej i o tym jak wykorzystać design thinking w sprzedaży i zamiast produktów sprzedawać uczucia opowie Piotr Grocholiński, specjalista od tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. A o RODO podczas sprzedaży e-commerce opowie Agnieszka Cwalina-Kowalewska, adwokat, partner MGS Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów Mądry, Sznycer, Cwalina-Kowalewska, aSambożuk z siedzibą w Gdańsku.

Czytaj też: Czy "turkus" przyjmie się w firmach?

O sprzedawaniu bez sprzedawania opowie Paweł Fortuna, psycholog biznesu związany z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie i Instytutem Psychologii KUL, który twierdzi, że bycie handlowcem się raczej przydarza, niż jest rozmyślnie wybranym kierunkiem rozwoju osobistego.

- Nie słyszałem o młodzieży, która planuje pracę w sprzedaży i odpowiednio do tak wybranej ścieżki kariery dobiera szkoły średnie i studia wyższe. Każdy przynosi więc do biznesu osobowość, bagaż doświadczeń, intuicję i energię. Kontaktuje się z klientami... i pewnego dnia trafia na trening z technik sprzedaży poznając osobliwy świat spreparowanych wypowiedzi, przemyślnych argumentów i innych wytrychów mających go przeprowadzić od pierwszego wrażenia do faktury. O ile pierwsze szkolenia są jeszcze atrakcyjne (bo nowe), o tyle kolejne utrwalają tylko przekonanie o tym, że istnieje świat sali szkoleniowej i... świat rzeczywisty. Na szczęście wcale tak nie musi być - mówi Paweł Fortuna.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
VIK

Wydarzenia

Morfologia Sprzedaży (4 opinie)

(4 opinie)
599-699 zł
konferencja

Miejsca

Opinie (60) 1 zablokowana

  • Z całym szacunkiem dla pomysłu ale... (2)

    .... to nie jest sprzedaż, to jest życie w wirtualnym świecie. Prelegenci chcą pokazać sprzedaż, bez sprzedaży?!? Po życiorysach, można stwierdzić, że całe ich życie zawodowe to wirtualny świat. Prawdziwa sprzedaż odbywa się pomiędzy ludźmi - gdzie spotkania biznesowe, gdzie techniki negocjacyjne, gdzie gra.... teraz szkolą ludzi jak robić strony internetowe, jak je pozycjonować i jak w necie zbijać cenę - tu już nie ma miejsca na międzyludzkie relacje, brak lojalności, brak długofalowej współpracy - tylko cena, cena, cena... szkoda :-(

    • 15 1

    • Trafne

      i jeszcze ludzie za to płacą!!! Takie mamy społeczeństwo, nie pomyślą, tylko najlepiej podać im to na tacy- ale skoro są frajerzy i chcą płacić to ich sprawa!

      • 0 0

    • Kilkadziesiąt procent obecnej sprzedaży to sprzedaż internetowa, większość z niej generowana jest przez tzw. "inbound marketing", a ty zatrzymałeś się na etapie komiwojażerów? Nie każda sprzedaż to zakup bułki w sklepie, czy zakup Orlenu, gdzie trzeba się zjawić osobiście i pouśmiechać.

      • 0 0

  • (1)

    Olecam Paweła Fortunę. Miałem z nim kiedyś zajęcia na studiach. Gość jest świetny. Trzeba to zobaczyć

    • 1 8

    • potwierdzam

      Fortuna szkoli na MBA i podyplomówkach w Koźminskim dyrektorów i prezesów firm osmiozerowych. Facet jest niesamowity, ale trzeba miec swiadomość, że nie da do ręki młotka, którym powbijamy nasze oferty klientom do głów, raczej pokaże drogę. Ja go szanuję za wszczepienie sluchaczom potrzeby konstruktywnej krytyki wszystkiego, co się nam wpaja, a nie łykania jak pelikan.

      Tkaczyk się już przejadł, odcina kupony po konferencjach, wszędzie go pełno. A ja od 2 lat nei dostałem informacji o wznowieniu jego szkolenia, na ktore się zapisałem, a ktore się nie odbyło z braku chętnych (o minimum zapisów mnie ponformowano po fakcie. O tym, ze takie same szkolenia robi dla firm marketignowych równolegle, dowiedziałem się sam....)

      Reszta to jakieś zapchajdziury. Wzięty prawnik siedzi w robocie, a nie gada na przydlugim lanczu biznesowym za 600.

      • 0 0

  • Co za d**ilny tytuł

    • 6 0

  • Odpowiedz

    Co robić żeby ludzie chcieli u nas pracować ? Mam odpowiedz ! Dać im dobrze zarobić , proste ? Proste !

    • 7 0

  • (1)

    Jak sprzedawać bez sprzedawania? Zapytajcie jego ekscelencji Adamowicza

    • 3 2

    • Nikt nie przebije sprzdwcy kitu jakim jest krzywogębny.

      • 0 0

  • Biznes Morfologia Sprzedaży. Jak sprzedawać bez sprzedawania?

    Największa parodia kiedykolwiek. Ciekawe czy będą omawiać kwestie "Jak bez sprzedawania czegokolwiek znaleźć frajerów". Bo udział w tym teatrzyku bełkotu kosztuje 600zł. Sprzedawcy, sprzedawcom zgotowali ten los, i bardzo dobrze :)

    • 8 0

  • a kogo to .... ? i za 700zł ?

    Jak nie pracować, mieć środki do życia i być szczęśliwym -

    • 4 1

  • Nowomowa

    Po prostu - jak sprzedać coś czego ktoś nie potrzebuje. Cała filozofia, reszta to doradztwo

    • 6 0

  • morfologia sprzedaży czyli dojenie naiwnych

    Na 700zł od osoby. Czy będzie też lancz, może brancz, może brejk ....
    No spicz na pewno.

    • 7 1

  • Dobry towar i jakosc sprzedaje sie sam i do tego nie powtrzeba ludzi.Ale jak produkuje sie Gów@# zawiniete w papierek

    udajace cukierek to trzeba sie napocić przy wciskaniu kitu!!

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Francis Lapp

Prezes firmy HTEP Polska Sp. z o.o. i stoczni Sunreef Yachts. Pochodzi z Francji Od 1992 roku...

Najczęściej czytane