- 1 Terminal chemiczny obok Naftoportu (25 opinii)
- 2 Jak zarobiłem 2 mln USD na giełdzie (68 opinii)
- 3 Poczta Polska. Mniej okienek, mniej etatów (211 opinii)
- 4 Ropa popłynie szybciej rurociągiem (41 opinii)
- 5 Śmiertelny wypadek w stoczni (130 opinii)
- 6 Zwolnienia grupowe. Stały trend czy tylko zmiana jakościowa (215 opinii)
Morfologia Sprzedaży. Jak sprzedawać bez sprzedawania?
Jak być handlowcem i zostać normalnym człowiekiem? Jak się odnaleźć w czasach RODO i nie zwariować? O tym i nie tylko będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w środę 14 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.
- Dziś w sprzedaży to pracownicy robią castingi na pracodawców, a nie odwrotnie. Co zrobić, żeby ludzie chcieli dla nas pracować? Przed tym wyzwaniem coraz częściej stają przedsiębiorcy. Jak poradzić sobie w sytuacji niedoboru kandydatów na pracowników? Jak się sprzedać w wyścigu na najatrakcyjniejszego pracodawcę? To jeden z najbardziej palących problemów, dlatego o tym m.in. będziemy rozmawiać na naszej konferencji - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
Czytaj też: W nowym świecie lider musi być... zwinny
W takim momencie warto poszukać innych kanałów sprzedaży, jak np. media społecznościowe. O tym jak kampanie na Facebooku mogą realnie wpłynąć na wzrost ruchu i sprzedaży offline opowie Agnieszka Chabrzyk, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych. A o roli serwisów typu LinkedIn, które wkrótce staną się nieodłącznym narzędziem pracy nowoczesnego przedsiębiorcy i handlowca opowie Kamil Mirowski, creative marketing consultant w agencji interaktywnej 1000ideas.
Czytaj też: Morfologia Sprzedaży. Samo słowo "innowacja" nie jest kluczem do sukcesu
Będzie też o psychologii cen. Dlaczego za sweter George'a Clooneya jesteśmy gotowi zapłacić więcej, jeśli jest niewyprany? Dlaczego tureckie kaloryfery są warte mniej niż te wyprodukowane w Niemczech? Przypisywanie wartości jest procesem indywidualnym, subiektywnym, ale... podlegającym określonym regułom. Jak sprawić, by ludzie chcieli płacić więcej za Twoje produkty i usługi? O tym opowie Paweł Tkaczyk, specjalista od budowania marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami i doradza startupom.
Z kolei o sprzedaży dobrze zaprojektowanej i o tym jak wykorzystać design thinking w sprzedaży i zamiast produktów sprzedawać uczucia opowie Piotr Grocholiński, specjalista od tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. A o RODO podczas sprzedaży e-commerce opowie Agnieszka Cwalina-Kowalewska, adwokat, partner MGS Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów Mądry, Sznycer, Cwalina-Kowalewska, aSambożuk z siedzibą w Gdańsku.
Czytaj też: Czy "turkus" przyjmie się w firmach?
O sprzedawaniu bez sprzedawania opowie Paweł Fortuna, psycholog biznesu związany z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie i Instytutem Psychologii KUL, który twierdzi, że bycie handlowcem się raczej przydarza, niż jest rozmyślnie wybranym kierunkiem rozwoju osobistego.
- Nie słyszałem o młodzieży, która planuje pracę w sprzedaży i odpowiednio do tak wybranej ścieżki kariery dobiera szkoły średnie i studia wyższe. Każdy przynosi więc do biznesu osobowość, bagaż doświadczeń, intuicję i energię. Kontaktuje się z klientami... i pewnego dnia trafia na trening z technik sprzedaży poznając osobliwy świat spreparowanych wypowiedzi, przemyślnych argumentów i innych wytrychów mających go przeprowadzić od pierwszego wrażenia do faktury. O ile pierwsze szkolenia są jeszcze atrakcyjne (bo nowe), o tyle kolejne utrwalają tylko przekonanie o tym, że istnieje świat sali szkoleniowej i... świat rzeczywisty. Na szczęście wcale tak nie musi być - mówi Paweł Fortuna.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
Wydarzenia
Miejsca
Opinie (60) 1 zablokowana
-
2018-11-06 22:06
TKM 1:27 (1)
Czy ciemny naród kupi to ?
- 2 0
-
2018-11-06 23:51
Jak najbardzie kupi i już kupił.
- 0 0
-
2018-11-06 22:12
TKM 1:27 (1)
Tak sobie myślę, że jedyny i najlepszy biznes ma Flaszka !
Chyba warto iść w tym kierunku i uczyć się golenia owieczek !- 1 0
-
2018-11-06 23:53
O, nie tylko, misiewicze i nam się po prosu należy.
- 0 0
-
2018-11-07 09:09
życie wieczne sprzedaje - zycie wieczne sprzedaję....
tylko do mnie z kaśą co tydzień przychodźta
do tego ogłaszam "świnta specjalne"
wpisowe "za pochlapek" w wieku dziecęcym"
Potem "chipsowe"
Potem kilka innych
Na kuniec "zwłok pożegnanie"bo zara "zmartwychwstanie"
Nic nikomu nie sprzedawałem a kase otrzymywałem :-)
Aaaa jeszcze się kasa z budżetu znajdzie jak się biznes rozkreci - klika mld co rok....
Je kto chentny na mój biznes plan ?
I nie mówta że nie można sprzedawac nic nie sprzedawając !!!!- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.