• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Morfologia Sprzedaży. Jak sprzedawać bez sprzedawania?

VIK
6 listopada 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie. Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie.

Jak być handlowcem i zostać normalnym człowiekiem? Jak się odnaleźć w czasach RODO i nie zwariować? O tym i nie tylko będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w środę 14 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.



- Dziś w sprzedaży to pracownicy robią castingi na pracodawców, a nie odwrotnie. Co zrobić, żeby ludzie chcieli dla nas pracować? Przed tym wyzwaniem coraz częściej stają przedsiębiorcy. Jak poradzić sobie w sytuacji niedoboru kandydatów na pracowników? Jak się sprzedać w wyścigu na najatrakcyjniejszego pracodawcę? To jeden z najbardziej palących problemów, dlatego o tym m.in. będziemy rozmawiać na naszej konferencji - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
Czytaj też: W nowym świecie lider musi być... zwinny

W takim momencie warto poszukać innych kanałów sprzedaży, jak np. media społecznościowe. O tym jak kampanie na Facebooku mogą realnie wpłynąć na wzrost ruchu i sprzedaży offline opowie Agnieszka Chabrzyk, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych. A o roli serwisów typu LinkedIn, które wkrótce staną się nieodłącznym narzędziem pracy nowoczesnego przedsiębiorcy i handlowca opowie Kamil Mirowski, creative marketing consultant w agencji interaktywnej 1000ideas.

Czytaj też: Morfologia Sprzedaży. Samo słowo "innowacja" nie jest kluczem do sukcesu

Będzie też o psychologii cen. Dlaczego za sweter George'a Clooneya jesteśmy gotowi zapłacić więcej, jeśli jest niewyprany? Dlaczego tureckie kaloryfery są warte mniej niż te wyprodukowane w Niemczech? Przypisywanie wartości jest procesem indywidualnym, subiektywnym, ale... podlegającym określonym regułom. Jak sprawić, by ludzie chcieli płacić więcej za Twoje produkty i usługi? O tym opowie Paweł Tkaczyk, specjalista od budowania marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami i doradza startupom.

Z kolei o sprzedaży dobrze zaprojektowanej i o tym jak wykorzystać design thinking w sprzedaży i zamiast produktów sprzedawać uczucia opowie Piotr Grocholiński, specjalista od tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. A o RODO podczas sprzedaży e-commerce opowie Agnieszka Cwalina-Kowalewska, adwokat, partner MGS Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów Mądry, Sznycer, Cwalina-Kowalewska, aSambożuk z siedzibą w Gdańsku.

Czytaj też: Czy "turkus" przyjmie się w firmach?

O sprzedawaniu bez sprzedawania opowie Paweł Fortuna, psycholog biznesu związany z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie i Instytutem Psychologii KUL, który twierdzi, że bycie handlowcem się raczej przydarza, niż jest rozmyślnie wybranym kierunkiem rozwoju osobistego.

- Nie słyszałem o młodzieży, która planuje pracę w sprzedaży i odpowiednio do tak wybranej ścieżki kariery dobiera szkoły średnie i studia wyższe. Każdy przynosi więc do biznesu osobowość, bagaż doświadczeń, intuicję i energię. Kontaktuje się z klientami... i pewnego dnia trafia na trening z technik sprzedaży poznając osobliwy świat spreparowanych wypowiedzi, przemyślnych argumentów i innych wytrychów mających go przeprowadzić od pierwszego wrażenia do faktury. O ile pierwsze szkolenia są jeszcze atrakcyjne (bo nowe), o tyle kolejne utrwalają tylko przekonanie o tym, że istnieje świat sali szkoleniowej i... świat rzeczywisty. Na szczęście wcale tak nie musi być - mówi Paweł Fortuna.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
VIK

Wydarzenia

Morfologia Sprzedaży (4 opinie)

(4 opinie)
599-699 zł
konferencja

Miejsca

Opinie (60) 1 zablokowana

  • I pamiętaj: (2)

    Jesteś zwycięzcą!

    • 54 3

    • I ze jestes najlepszy

      • 7 1

    • i druga zasada: sky is the limit, no chyba że jesteś czarny, Żyd, biedak, gej, to wtedy the limit is the sky.

      • 6 0

  • Amatorzy (4)

    Ja sprzedaję za grubą kasę rzeczy, które nie istnieją, w dodatku jestem szanowany i respektowany na mieście, 100% nietykalny. W razie jakiejś wpadki przeniosą mnie po prostu na inny oddział.

    • 36 2

    • Ave Ty !

      • 3 1

    • (2)

      No ale nie każdy tak jak ty ma za sobą korporację z blisko 2000 lat marketingu na świecie i ok. 1000 lat marketingu w Polsce.

      • 5 0

      • (1)

        Bo trzeba wiedzieć, gdzie się zatrudnić. No i po co odkrywać koło na nowo?

        • 2 0

        • Nie każdy chce spędzić całe życie na oszukiwaniu innych.

          • 0 0

  • Akurat

    • 6 1

  • Gratuluję tytułu do tego artykułu... (8)

    Morfologia...czy redakcja wie jakie jest znaczenie tego słowa?

    • 25 4

    • wytłumaczenie (7)

      To nie wymysł autora. "Morfologia Sprzedaży" w nazwie artykułu wzięła się od nazwy konferencji, ale widać że niektórzy czytają tylko nagłówki newsów. Nie pozdrawiam hejtera poziom dno. Proszę też pamiętać żeby nie brać apap noc rano bo może zaszkodzić

      • 7 13

      • Zminusował hejter i jego piesek

        • 1 10

      • OK. Gratuluję nazwy tej konferencji. (4)

        Morfologia... czy organizatorzy wiedzą jakie jest znaczenie tego słowa?

        • 6 0

        • (3)

          Nie jestem organizatorem ale... Za wikipedią: Morfologia (gr. μορφή morphḗ – "kształt", λόγος lógos – "nauka") – „nauka o formach”; „morfologiczny” – związany z „morfologią”; dotyczący postaci i budowy.

          Czyli coś dotyczącego postaci i budowy sprzedaży. Ma sens. Może też w sensie biologicznym, coś dotyczącego kształtów i budowy nie zwierząt, ale sprzedaży, ot taki dowcip.

          • 4 1

          • Wikipedia (2)

            Oto klasyczny przykład dzisiejeszej gimbazy, dla której wikipedia to wyrocznia- ile tam jest bzdurnych informacji, to zabrakło by miejsca do opisania- ale tak to jest jak się gardzi książką opracowaną przez naukowców jak n.p. Słownik wyrazów obcych PWN.

            • 0 1

            • no i co pwn napisał? Coś innego?

              • 0 0

            • 38 lat, w gimnazjum nigdy nie byłem, a ty nie wiesz co piszesz.

              morfologia ,
              morfologia roślin - dział botaniki zajmujący się budową roślin;
              morfologia zwierząt - nauka badająca budowę wewn. i zewn. organizmów zwierzęcych w rozwoju rodowym (m.z. ewolucyjna), osobniczym i u postaci dojrzałych;
              morfologia krwi - zespół informacji dotyczących elementów upostaciowionych krwi;

              Ale autor komentarza pewnie myśli, że morfologia to "badanie krwi" i się będzie mądrzył.

              • 0 0

      • Popieram...rownie dobrze mozna napisać rozwolnienie sprzedaży...

        Serio nie mozna inaczej tego nazwać?

        Czy miało to tak brzmieć lekarsko????

        • 5 1

  • Powinien byc tytul:

    "Jak klienta robic w wała"

    • 33 1

  • W obecnych czsach to powinni organizaować kursy (3)

    jak nie dać sobie wmówić, że potrzebujemy czegoś, czego zupełnie , ale to zupełnie nie potrzebujemy.

    • 52 0

    • (2)

      np. chrztu

      • 8 8

      • Byle jakis temat i juz wkraczamy w strefę wiary i polityki (1)

        • 7 2

        • To tylko przykład. Zamiast chrztu daj obrzezanie czy inne religijne obrządki.

          • 4 2

  • Jestem w trakcie przygotowywania programu który będzie kojarzył ze sobą natrętnych salesmanów. (6)

    Polegac ma to na tym, że do wszystkich natrętnych salesmanów zostanie wysłana baza danych "klientow" ktorzy rownież są natrętnymi salesami. W ten sposób salesmani zamęczą sami siebie wzajemnymi telefonami z próba sprzedaży jakiegoś badziewia albo kredytu i system wybuchnie od środka.

    • 39 1

    • (2)

      robisz to w wolnych chwilach od łopaty ?

      • 1 14

      • a co, zagroziłem twojemu planowi sprzedaży cudownych patelni ? (1)

        • 17 1

        • Zrób, potem sprzedam tę bazę sprzedawcom poradników dla sprzedawców.

          • 2 2

    • Aha, z pewnością. Rób sobie, rób...

      • 0 6

    • .

      WOW.

      • 0 0

    • Google zrobił cudowny motyw

      Rozmowy sprzedawców będą przekierowywane do asystenta :)
      Szkoda, że na razie tylko w USA, ale perspektywa całkiem miła.

      • 1 0

  • Morfologia sprzedaży (8)

    Iniekcja marketingu, Transfuzja kapitału ludzkiego, przeszczep startupu, rentgen finansów, lewatywa głupoty.

    • 54 0

    • (3)

      ...i kwik wiecznych biedaków

      • 3 7

      • Może lepiej być biedakiem niż złodziejem... (2)

        • 6 1

        • (1)

          Lepiej być bogaty. Ale trzeba umieć coś więcej, niż biadolenie na forum.

          • 0 5

          • Ojcze Dyrektorze

            To Ty?

            • 2 0

    • Słowo "morfologia" (samo w sobie) nie ma nic wspólnego z medycyną. (3)

      Polecam słownik.

      • 0 3

      • dla jasności (2)

        Słownik wyrazów obcych, PWN- morfologia m.innymi: 4.pot. skład budowy krwi.

        • 0 1

        • i ta "4" Cię nie zastanowiła?

          • 0 0

        • Nie

          Morfologia krwi to skład budowy krwi, lub badanie składu krwi.

          Morfologia to po prostu "nauka o budowie... " a czego, to już trzeba dopisać.

          • 0 0

  • Jak sprzedawać bez sprzedawania?

    firma gigant
    od 2000 lat sprzedają życie wieczne
    zarabiają krocie sprzedając mrzonki

    • 16 5

  • są dwa rodzaje handlowców: obu nienawidzę

    • 10 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Leszek Pankiewicz

Od 2011 prezes zarządu Solwit SA. Aktywnie uczestniczył w rozwoju projektów inwestycyjnych w...

Najczęściej czytane