stat

Morfologia Sprzedaży - tym razem o relacjach

Tegoroczna edycja jest jubileuszowa. To już X Morfologia Sprzedaży.
Tegoroczna edycja jest jubileuszowa. To już X Morfologia Sprzedaży. fot. Edyta Steć/trojmiasto.pl

Jak sprzedawać i zarządzać sprzedażą bez przemocy? Czy zwinne zarządzanie to domena tylko sektora IT, czy może sprawdzi się też w działach sprzedaży? Właśnie o  relacjach w handlu, tych między menadżerem i zespołem, a także między sprzedawcą i klientem będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się we wtorek, 26 listopada, w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Amberexpo w Gdańsku.



Morfologia Sprzedaży to wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu, dla poszukujących nowych klientów zarówno przy pomocy metod handlowych, jak i marketingowych, dla chcących wzmocnić motywację zespołu, dla pragnących wzmocnić umiejętności przywódcze w sprzedaży. Jak zwykle więc będzie o... gorących trendach, a takimi niewątpliwie są relacje i tzw. metoda win-win.

- Jak zwykle zakres tematyczny będzie szeroki, ale sporo miejsca poświęcimy relacjom. Będzie o tym, jak pracować z ludźmi, którzy mają trudne charaktery, są indywidualnościami. Zastanowimy się, jak ich włączyć do pracy zespołowej, jak efektywnie z nimi pracować, wykorzystując ich zdolności. Będzie też o sprawiedliwym traktowaniu pracowników. O tym, jak członkowie zespołu odbierają sprawiedliwe bądź niesprawiedliwe postępowanie. Skąd się bierze ich poczucie sprawiedliwości czy niesprawiedliwości. To zależy od menadżera i od tego, jak on będzie zarządzał zespołem. Im mniej w tym będzie działań przemocowych, takiego hierarchicznego zarządzania, tym lepiej zespół przełoży to na działania na zewnątrz - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
O tym, czy sprzedaż to proces, czy sztuka komunikacji, i o tym, jak przekonania menedżerów na temat sprzedaży determinują sposób zarządzania zespołem, opowie Robert Grzybek, partner zarządzający GM Solutions, firmy specjalizującej się w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych i indywidualnych w zakresie przywództwa oraz sprzedaży. O tym, jak w zespole radzić sobie z "gwiazdą" o trudnym charakterze, opowie Zuzanna Mazurek, trener biznesu, coach ICF z akredytacją na poziomie PCC. Tematowi sprzedawania bez przemocy, czyli jak sprzedać i zarządzać sprzedażą bez manipulacji, poświęcone będzie wystąpienie Jacka Czarnowskiego. Z kolei o tym, czy sprawiedliwe traktowanie pracowników jest możliwe, opowie Zofia Jakubczyńska, trener i praktyk biznesu, autorka bestsellerowych książek "Efektywny zespół".

Będzie też o budowaniu własnej efektywności menedżerskiej, zwiększaniu sprzedaży, wzmacnianiu zaangażowania zespołu, metodykach zarządzania cenami w sektorze B2B, a także o tym, jak wygląda zarządzanie sprzedażą w różnych branżach i na co zwracać uwagę, żeby zachować efektywność.

Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012 r., a w tym roku odbędzie się jubileuszowe X spotkanie. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.

Opinie (23) 5 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Dorota Sobieniecka- Kańska

Dyrektor Gdańskiego Klubu Biznesu. Wydawca, dziennikarka, wykładowca, doradca public relations....