stat

Morfologia Sprzedaży - tym razem o relacjach

Tegoroczna edycja jest jubileuszowa. To już X Morfologia Sprzedaży.
Tegoroczna edycja jest jubileuszowa. To już X Morfologia Sprzedaży. fot. Edyta Steć/trojmiasto.pl

Jak sprzedawać i zarządzać sprzedażą bez przemocy? Czy zwinne zarządzanie to domena tylko sektora IT, czy może sprawdzi się też w działach sprzedaży? Właśnie o  relacjach w handlu, tych między menadżerem i zespołem, a także między sprzedawcą i klientem będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się we wtorek, 26 listopada, w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Amberexpo w Gdańsku.



Morfologia Sprzedaży to wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu, dla poszukujących nowych klientów zarówno przy pomocy metod handlowych, jak i marketingowych, dla chcących wzmocnić motywację zespołu, dla pragnących wzmocnić umiejętności przywódcze w sprzedaży. Jak zwykle więc będzie o... gorących trendach, a takimi niewątpliwie są relacje i tzw. metoda win-win.

- Jak zwykle zakres tematyczny będzie szeroki, ale sporo miejsca poświęcimy relacjom. Będzie o tym, jak pracować z ludźmi, którzy mają trudne charaktery, są indywidualnościami. Zastanowimy się, jak ich włączyć do pracy zespołowej, jak efektywnie z nimi pracować, wykorzystując ich zdolności. Będzie też o sprawiedliwym traktowaniu pracowników. O tym, jak członkowie zespołu odbierają sprawiedliwe bądź niesprawiedliwe postępowanie. Skąd się bierze ich poczucie sprawiedliwości czy niesprawiedliwości. To zależy od menadżera i od tego, jak on będzie zarządzał zespołem. Im mniej w tym będzie działań przemocowych, takiego hierarchicznego zarządzania, tym lepiej zespół przełoży to na działania na zewnątrz - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
O tym, czy sprzedaż to proces, czy sztuka komunikacji, i o tym, jak przekonania menedżerów na temat sprzedaży determinują sposób zarządzania zespołem, opowie Robert Grzybek, partner zarządzający GM Solutions, firmy specjalizującej się w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych i indywidualnych w zakresie przywództwa oraz sprzedaży. O tym, jak w zespole radzić sobie z "gwiazdą" o trudnym charakterze, opowie Zuzanna Mazurek, trener biznesu, coach ICF z akredytacją na poziomie PCC. Tematowi sprzedawania bez przemocy, czyli jak sprzedać i zarządzać sprzedażą bez manipulacji, poświęcone będzie wystąpienie Jacka Czarnowskiego. Z kolei o tym, czy sprawiedliwe traktowanie pracowników jest możliwe, opowie Zofia Jakubczyńska, trener i praktyk biznesu, autorka bestsellerowych książek "Efektywny zespół".

Będzie też o budowaniu własnej efektywności menedżerskiej, zwiększaniu sprzedaży, wzmacnianiu zaangażowania zespołu, metodykach zarządzania cenami w sektorze B2B, a także o tym, jak wygląda zarządzanie sprzedażą w różnych branżach i na co zwracać uwagę, żeby zachować efektywność.

Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012 r., a w tym roku odbędzie się jubileuszowe X spotkanie. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.

Opinie (23) 5 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Adam Roman

Członek zarządów Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń Ergo Hestia SA i Sopockiego Towarzystwa...