• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Morfologia Sprzedaży - tym razem o relacjach

VIK
19 listopada 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Tegoroczna edycja jest jubileuszowa. To już X Morfologia Sprzedaży. Tegoroczna edycja jest jubileuszowa. To już X Morfologia Sprzedaży.

Jak sprzedawać i zarządzać sprzedażą bez przemocy? Czy zwinne zarządzanie to domena tylko sektora IT, czy może sprawdzi się też w działach sprzedaży? Właśnie o  relacjach w handlu, tych między menadżerem i zespołem, a także między sprzedawcą i klientem będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się we wtorek, 26 listopada, w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Amberexpo w Gdańsku.



Morfologia Sprzedaży to wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu, dla poszukujących nowych klientów zarówno przy pomocy metod handlowych, jak i marketingowych, dla chcących wzmocnić motywację zespołu, dla pragnących wzmocnić umiejętności przywódcze w sprzedaży. Jak zwykle więc będzie o... gorących trendach, a takimi niewątpliwie są relacje i tzw. metoda win-win.

- Jak zwykle zakres tematyczny będzie szeroki, ale sporo miejsca poświęcimy relacjom. Będzie o tym, jak pracować z ludźmi, którzy mają trudne charaktery, są indywidualnościami. Zastanowimy się, jak ich włączyć do pracy zespołowej, jak efektywnie z nimi pracować, wykorzystując ich zdolności. Będzie też o sprawiedliwym traktowaniu pracowników. O tym, jak członkowie zespołu odbierają sprawiedliwe bądź niesprawiedliwe postępowanie. Skąd się bierze ich poczucie sprawiedliwości czy niesprawiedliwości. To zależy od menadżera i od tego, jak on będzie zarządzał zespołem. Im mniej w tym będzie działań przemocowych, takiego hierarchicznego zarządzania, tym lepiej zespół przełoży to na działania na zewnątrz - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
O tym, czy sprzedaż to proces, czy sztuka komunikacji, i o tym, jak przekonania menedżerów na temat sprzedaży determinują sposób zarządzania zespołem, opowie Robert Grzybek, partner zarządzający GM Solutions, firmy specjalizującej się w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych i indywidualnych w zakresie przywództwa oraz sprzedaży. O tym, jak w zespole radzić sobie z "gwiazdą" o trudnym charakterze, opowie Zuzanna Mazurek, trener biznesu, coach ICF z akredytacją na poziomie PCC. Tematowi sprzedawania bez przemocy, czyli jak sprzedać i zarządzać sprzedażą bez manipulacji, poświęcone będzie wystąpienie Jacka Czarnowskiego. Z kolei o tym, czy sprawiedliwe traktowanie pracowników jest możliwe, opowie Zofia Jakubczyńska, trener i praktyk biznesu, autorka bestsellerowych książek "Efektywny zespół".

Będzie też o budowaniu własnej efektywności menedżerskiej, zwiększaniu sprzedaży, wzmacnianiu zaangażowania zespołu, metodykach zarządzania cenami w sektorze B2B, a także o tym, jak wygląda zarządzanie sprzedażą w różnych branżach i na co zwracać uwagę, żeby zachować efektywność.

Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012 r., a w tym roku odbędzie się jubileuszowe X spotkanie. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
VIK

Wydarzenia

X Morfologia Sprzedaży - Konferencja Menedżerów Sprzedaży

699 zł
konferencja

Miejsca

Opinie (23) 5 zablokowanych

  • Wołałbym konferencję: "Jak sprawiać, by ludziom żyło się lepiej"? Ale raczej takiej nie będzie (4)

    • 16 7

    • Takie konferencje odbywały się lata temu pod szyldem "Zjazd Partii".

      • 5 2

    • (1)

      Włącz tvp info, tam ciągle nawijają o tym

      • 5 2

      • A co ma jedno wspólnego z drugim? (Jakieś obsesje?). Banalnych konferencji marketingowych jest na pęczki. I tyle

        • 2 0

    • a Polska rosła w siłę

      To były konferencje PZPR

      • 1 0

  • Coś w stylu: "sprzedaj mi ten długopis"

    • 23 3

  • amway ?

    a pakiety startowe w tych torbach?

    • 18 1

  • Czyli w skrócie (1)

    Jak oklamac żeby sprzedać

    • 31 6

    • Bardzo smieszne

      • 1 2

  • Powinna być konferencja

    Jak bronić się przed nachalnymi sprzedawcami

    • 32 2

  • Patrząc na ceny biletów

    To ktoś faktycznie odrobił lekcję ze sprzedaży.

    • 24 1

  • w reklamach uznaję jedynie prezentację towaru

    czyli jakąś nowość na rynku. Reszta to wciskanie kitu i często oszustwo.

    • 2 2

  • To teraz jeszcze (2)

    Rezonans sprzedazy, tomografia sprzedaży, kreatynina sprzedaży, układ krwionośny i anatomia sprzedaży

    • 20 0

    • Jeszcze ekstrementy po sprzedaży

      • 3 0

    • Morfologia (gr. μορφή morphḗ kształt, λόγος lógos nauka) nauka o formach; morfologiczny związany z morfologią; dotyczący postaci i budowy.

      Morfologia nie ma nic wspólnego z medycyną, no chyba że mówisz o morfologi krwi.

      • 0 0

  • Ekipy od garnków trzeba było zaprosić

    • 22 2

  • Ciekawe jest to

    że ludzie którzy to wykładają sami nie stosują żadnych z tych technik. Zarabiają tylko na szkoleniach i sprzedaży książek.

    • 23 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Ciechowicz

Wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. Nadzoruje prace Regionalnej Instytucji Finansującej, Działu Promocji oraz Centrum Obsługi Inwestora. Wcześniej pełnił funkcję wicedyrektora Departamentu Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Współtwórca struktur wdrażania i zarządzania Funduszami Europejskimi na poziomie regionu. Współnadzorował realizację Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w województwie pomorskim w latach 2004 - 2006, w ramach...

Najczęściej czytane