- 1 Zobacz, jak wygląda świat widziany z suwnicy bramowej (20 opinii)
- 2 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (25 opinii)
- 3 Wycofanie się z fuzji Orlenu z Lotosem jest niemożliwe (14 opinii)
- 4 Artur Dziambor typowany na rządową posadę (187 opinii)
- 5 Wstydliwy ranking. Pomorze drugie od końca (78 opinii)
- 6 Lotos Kolej szuka oszczędności i zwalnia (250 opinii)
Nie będzie terminalu agro w Gdańsku. OT Logistics rezygnuje z inwestycji
OT Logistics wycofuje się z planów budowy terminalu agro, do przeładunku towarów rolnych, w porcie w Gdańsku. Spółka podpisała z Zarządem Morskiego Portu Gdańsk porozumienie w sprawie przedterminowego rozwiązania 30-letniej umowy dzierżawy nieruchomości, na której powstać miała inwestycja.
Jak informuje spółka OT Logistics, rozwiązanie umowy dzierżawy nastąpiło ze względu na zmianę okoliczności gospodarczych realizacji planowanej przez spółkę inwestycji na terenie nieruchomości w założonym wcześniej terminie i przewidywanym kształcie.
- Strony zgodnie postanowiły rozwiązać umowę dzierżawy z dniem 30 września 2020 roku. W ramach rozliczeń z dniem podpisania porozumienia spółka przekazała wydzierżawiającemu projekt budowlany i pozyskaną dokumentację budowlaną oraz wyraziła zgodę na przeniesienie na wydzierżawiającego pozwolenia na budowę - poinformowała spółka OT Logistics.
Terminal agro w Gdańsku
Przypomnijmy, że firma jeszcze w 2015 roku sfinalizowała z Zarządem Morskiego Portu Gdańsk umowę 30-letniej dzierżawy nieruchomości w Porcie Zewnętrznym. Na działce o pow. ok. 26 ha OTL planował zrealizować budowę największego w regionie terminala przeładunkowo-składowego wyspecjalizowanego w ładunkach agro.
Na działce znajdują się m.in: południowa część Pirsu Rudowego o długości 602,4 m oraz magazyn płaskiego składowania o powierzchni użytkowej 8,7 tys. m kw. i bateria silosów żelbetowych o powierzchni użytkowej 1,6 tys. m kw. Terminal miał rozpocząć działalność w 2018 roku. Następnie spółka informowała o tym, że rozpoczęcie inwestycji w terminal agro w porcie w Gdańsku nastąpi w 2019 roku.
Opuszczone silosy na Stogach
Miejsca
Opinie (52) 7 zablokowanych
-
2020-10-07 13:01
Styropian
Zwykły budynek mieszkalny ledwo potrafią zbudować . Dziś za zwykłą kawalerke wołają pol miliona. To za jakiś terminal chcieliby jakieś biliardy - a w kalkulatorku tyle zer nie ma-)
- 6 0
-
2020-10-07 13:34
Opinia wyróżniona
Import Export Rappaport
Zdaje się , ze nikt z komentatorów nie jest z branży morskiej . Prywatny kapitał , teren po "nieudanej" inwestycji sprzed ponad 20 lat, port i miasto miałoby dochody ale niestety, nie spina się. Park, baseny, szkoła w porcie.... ludzie, używajcie szarych komórek
- 17 2
-
2020-10-07 13:39
OT Bankrut
Co za bzdury,
przeciez OT jest bankrutem. Sprzedaja wszystko co maja bo banki wypowiedzialy im umowy kredytowe.- 25 2
-
2020-10-07 13:52
I niczego nie będzie jak powiedział Kononowicz.
- 9 0
-
2020-10-07 14:37
Co oni mają z tymi umowami na 25, 30 lat? (1)
CBA, wkraczaj!
- 8 4
-
2020-10-07 15:01
Umowy na taki okres zawierane są za zgodą ministerstwa.
- 4 0
-
2020-10-07 14:50
Żaden problem
Przecież handlowcy Portu tak ciężko pracują i na tyle obiadków chodzą że bez problemu znajdą kogoś nowego na ten teren
- 11 0
-
2020-10-07 16:10
otl to bankrut sprzet przeladunkowy zdezelowany chca wynajac sprzet z bct bo wlasny do niczego
- 6 3
-
2020-10-07 18:08
Oj co za problem. Powstanie tam duże blokowisko i po problemie. Deweloper nie pogardzi tym terenem.
- 4 8
-
2020-10-07 18:17
czy kogoś skazano i posadzono
za niegospodarność w sprawie EuroPortu? czy tylko z sąsiedniej rubryki śmiać się wam będzie w twarz jeden z odpowiedzialnych
- 6 1
-
2020-10-07 18:32
OT Logistics (2)
Czy to w tej firmie był/jest zatrudniony syn Donalda?
- 4 19
-
2020-10-07 18:36
Może, a teraz zatrudnione jest pół rodziny pisowskich aparatczyków
- 7 3
-
2020-10-09 21:39
OLT a nie OTL ale oczywiscie warto szukac sensacji
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.