• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa odsłona oddziału PKO Banku Polskiego w Kowalach

23 stycznia 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Oddział 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach w nowej odsłonie. Oddział 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach w nowej odsłonie.

Oddział 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach obsługuje klientów już od dziewięciu lat. W tym czasie stał się ważnym miejscem dla lokalnej społeczności. Teraz zaś wszyscy jego klienci będą mogli skorzystać z nowoczesnej i odnowionej przestrzeni oraz wielu udogodnień.



Oddział PKO Banku Polskiego w Kowalach znajduje się w bardzo dogodnej lokalizacji - w Centrum Handlowym Kowale. Niedawno placówka przeszła gruntowny remont, stając się pod każdym względem łatwiejsza w dostępie dla swoich klientów. Dziś to nowoczesna placówka bankowa z przyjemnym wnętrzem i rozwiązaniami dostosowanymi do współczesnych, cyfrowych realiów.

Dla klientów przygotowano również wygodne i dyskretne pokoje spotkań biznesowych, a to tylko niektóre z rozwiązań przygotowanych przez bank dla mieszkańców gminy Kolbudy.

Przez lata Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Kowalach stał się elementem krajobrazu miasta, zapewniając swoim klientom profesjonalną obsługę doświadczonych doradców. Po remoncie placówka oferuje również odnowioną przestrzeń, która spełni oczekiwania każdego klienta - zarówno indywidualnego, jak i firmowego.

Cały oddział znajduje się na parterze, dzięki czemu osoby starsze, z niepełnosprawnościami lub opiekunowie z dziećmi załatwią swoje bankowe sprawy bez przeszkód architektonicznych. Ci ostatni będą mogli odbyć wizytę w spokoju, ponieważ na najmłodszych czeka w placówce kącik dla dzieci.

  • Oddział 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach w nowej odsłonie.
  • Oddział 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach w nowej odsłonie.
W oddziale nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów - najważniejsze informacje wyświetlane są na ogólnodostępnych ekranach. Większość spraw klienci mogą załatwić - przy asyście doradców - na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska.

Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych.

- Znamy naszych klientów i mamy indywidualne podejście do każdego z nich. Obsługujemy wszystkie obszary biznesowe, oferujemy szeroką gamę produktów i każdy klient jest dla nas ważny. Klienci potrzebują wsparcia zarówno w prostych sprawach, takich jak wypłata w bankomacie, jak również w zakresie doradztwa w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych, a w naszym oddziale mogą liczyć na profesjonalną obsługę. Cieszy mnie, że od teraz możemy dbać o naszych klientów w nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni - mówi Dariusz Sikora, dyrektor Oddziału 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach.
Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na
obsługę klientów przy dwóch stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w dwóch kameralnych pokojach. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi.

Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę. Dodatkowo w Centrum Handlowym na poziomie -1 dla klientów dostępny jest bankomat PKO Banku Polskiego, z którego można korzystać w godzinach otwarcia CH Kowale.

W oddziale obsługę klientów prowadzi pięciu doradców ze wszystkich linii biznesowych - klienta indywidualnego, małych i średnich firm oraz z zakresu kredytów hipotecznych.

Rozmowa z Dariuszem Sikorą, dyrektorem Oddziału 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach



Oddział PKO Banku Polskiego w Kowalach obsługuje klientów od dziewięciu lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?

Jesteśmy w Kowalach bankiem pierwszego wyboru. Oznacza to, że oferujemy lokalnej społeczności nowoczesne i przyjazne usługi, dopasowane do potrzeb klientów indywidualnych oraz jesteśmy solidnym partnerem finansowym lokalnego biznesu, przez co wspieramy całą społeczność w realizacji jej celów, marzeń i aspiracji. To właśnie potrzeby klientów są siłą napędową naszego zespołu.

Jaki rodzaj klientów potrzebuje w pana oddziale szczególnego wsparcia?

Każdy klient potrzebuje szczególnego wsparcia, ponieważ każdy klient jest dla nas tak samo ważny. Dyskrecja, komfort, nowoczesność - to tylko niektóre atuty i możliwości, jakie daje nam nowa przestrzeń, oddział po modernizacji zapewnia najwyższy standard obsługi każdego rodzaju klienta.

Oddział 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach w nowej odsłonie. Oddział 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach w nowej odsłonie.
Jaki kierunek obiera pan na najbliższy czas w działalności swojego oddziału?

W najbliższym czasie koncentrujemy się na dwóch kierunkach. Pierwszy to bankowość osobista - rozwój nowego segmentu biznesowego, który pojawi się w oddziale, właśnie dzięki modernizacji. Drugi kierunek to bankowość cyfrowa, kontynuacja edukacji klienta, wsparcie, otwieranie możliwości, prezentowanie korzyści, jakie daje nam nowoczesna bankowość cyfrowa.
 
Z czego jest pan wyjątkowo dumny jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?

Przede wszystkim z rosnącej liczby zadowolonych klientów. Produkty i usługi naszego banku dają możliwości, aby przynosić wspomniane zadowolenie, być pomocnym i wspierać każdego klienta. Odnosząc się do przeprowadzonej modernizacji, jestem dumny z możliwości, jakie zyskaliśmy, które pozwolą na wdrożenie nowej formuły obsługi klienta, jeszcze bardziej nowoczesnej. Dumą napawa mnie również zespół doradców pracujących w naszym oddziale, ich codzienna postawa i profesjonalizm.

Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku - wśród lokalnych społeczności?

Podejmujemy różnego rodzaju działania poza siedzibą banku o charakterze biznesowym, m.in. uczestniczymy w wielu spotkaniach u lokalnych przedsiębiorców, przedstawiając ofertę współpracy oraz możliwości, jakie dają produkty i usługi PKO Banku Polskiego, jak również wspieramy i pomagamy tym, którzy nigdy do naszej placówki nie trafili, ale są częścią lokalnej społeczności.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (7)

  • Super

    Super oddział, pracownicy są pomocni i uśmiechnięci. Duży plus za nowy biznes Bankowości Osobistej.

    • 1 0

  • Super tak trzymać (3)

    Ale to musi boleć Totalnych donosicieli z totalnej

    • 3 5

    • (2)

      Współczuję totalnie wypranego mózgu!

      • 1 2

      • Wyprany to mają po oglądaniu WSI 24 chyba? (1)

        • 1 0

        • Ze WSI

          To na PiS głosują. Widziałem sondaże.

          • 0 0

  • Już biegnę po kredyt (1)

    Oprocentowanie 25% i 15% prowizji hahaha już czekam pod drzwiami czemu zamknięte ? Oooo

    • 7 5

    • I tak lepsze to niż chwilówki

      • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Halbryt

Odpowiedzialny za wytyczanie kierunków rozwoju SESCOM, określanie zadań strategicznych oraz...

Najczęściej czytane